Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
zondag 18 november 2012 om 11:12
quote:Julus schreef op 18 november 2012 @ 11:10:
http://www.youtube.com/watch?v=xlP_Thqq ... e=fvstPfff, wat een lekkere vent zeg....
http://www.youtube.com/watch?v=xlP_Thqq ... e=fvstPfff, wat een lekkere vent zeg....
zondag 18 november 2012 om 11:19
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 11:13:
zo ik ga douchen etc. vanmiddag verjaardag in de buurt van Rdam
Veel plezier, DD
Buttweer, maar ik denk toch ook dat ik vandaag wel iets ga ondernemen. Gisteren al veel te veel zitten forummen.
Maar ja, 't was ook zo ouderwetsch gezellig he...
zo ik ga douchen etc. vanmiddag verjaardag in de buurt van Rdam
Veel plezier, DD
Buttweer, maar ik denk toch ook dat ik vandaag wel iets ga ondernemen. Gisteren al veel te veel zitten forummen.
Maar ja, 't was ook zo ouderwetsch gezellig he...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 november 2012 om 11:23
zondag 18 november 2012 om 11:23
zondag 18 november 2012 om 11:24
Nou, het is wel een beregezellig topic en het loopt als een trein, dus in die zin was het wel een goeie zet om een mannentopic te openen. Mag ook wel eens gezegd worden.
Jammer dat de oorspronkelijke TO dat zelf anders ziet.
@SB, als je nou weer mee wil praten hier, doe dat dan op een normale manier en niet door op een kinderachtige en negatieve manier aandacht te trekken: 'Ik ga jou lekker niet vertellen waarooooooooooooooooom'
Mijn god
Jammer dat de oorspronkelijke TO dat zelf anders ziet.
@SB, als je nou weer mee wil praten hier, doe dat dan op een normale manier en niet door op een kinderachtige en negatieve manier aandacht te trekken: 'Ik ga jou lekker niet vertellen waarooooooooooooooooom'
Mijn god
zondag 18 november 2012 om 11:24
Beetje zielig ThunderAssMan... je presenteert je zelf een beetje als een player / ladysman, terwijl je je stoerheid moet ontlenen aan collectieve pesterijtjes tegen de intellectuele witte raaf op dit forum en je een beetje op je vrije zondag inslijmen bij de viva-vrouwen. Waarom ga je niet aan de slag met echte vrouwen?
zondag 18 november 2012 om 11:25
zondag 18 november 2012 om 11:25
quote:ThunderassMan schreef op 18 november 2012 @ 11:23:
[...]
Je bedoelt, als je maar geil genoeg bent?
Dat bedoelt ze. Ik ken haar
Mens, stop dat kind in een kast, of vraag iemand om even op te passen en zeg dat je 'm even onder vier ogen wil spreken
[...]
Je bedoelt, als je maar geil genoeg bent?
Dat bedoelt ze. Ik ken haar
Mens, stop dat kind in een kast, of vraag iemand om even op te passen en zeg dat je 'm even onder vier ogen wil spreken
zondag 18 november 2012 om 11:27
quote:stefanbikkel schreef op 18 november 2012 @ 11:24:
Beetje zielig ThunderAssMan... je presenteert je zelf een beetje als een player / ladysman, terwijl je je stoerheid moet ontlenen aan collectieve pesterijtjes tegen de intellectuele witte raaf op dit forum en je een beetje op je vrije zondag inslijmen bij de viva-vrouwen. Waarom ga je niet aan de slag met echte vrouwen?
Damn, nu kan ik mijn laptop schoon gaan maken. Ik ga ervan uit dat je jezelf bedoelt?
Damn, nu kan ik mijn laptop schoon gaan maken. Ik ga ervan uit dat je jezelf bedoelt?
zondag 18 november 2012 om 11:28
quote:stefanbikkel schreef op 18 november 2012 @ 11:24:
intellectuele witte raaf?
sorry hier onderbreek ik mijn aankleedsessie even voor
intellectuele witte raaf?
sorry hier onderbreek ik mijn aankleedsessie even voor
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 18 november 2012 om 11:29