Mode & Beauty alle pijlers

kunstwimpers

18-11-2012 15:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrij onopvallende wimpers. Daarom heb ik sinds kort dunne kunstwimpers gekocht voor feestjes en uitgaan. De eerste keer plakte ik ze er zo op omdat er dan al een plaklaagje op zit. Er zit een tubetje likm bij maar ik krijg ze niet mee mooi op. Hoe moet dit? Moet je ze eerst op doen en daarna de oogschaduw ed? Moet je ze misschien eerst reinigen en waarmee?
Eerst op maat knippen, vervolgens met de lijm een streepje trekken (waar je eyeliner zou zitten) en het er vervolgens met een pincet of wattenstick op de plaats duwen. Op youtube staan veel voorbeelden.
Is heel lastig vind ik.

Ze gaan er altijd af.
zijn er mensen die het ook dagelijks gebruiken of is het dan to much ?
Ik heb die van de Hema. Heb de meest natuurlijke gekocht. Ik vind ze prettig en vooral de lijm vind ik erg goed.

Bij mij zijn ze nog nooit los gegaan, en ik gebruik ze eigenlijk alleen voor een avondje stappen.

Voor overdag zou je ze eventueel kunnen gebruiken, maar ik denk dat het wel zal opvallen.

Je moet inderdaad eerst de lijm aanbrengen, dan de wimpers en dan eyeliner/oogschaduw.

Wimpers schoonmaken kan gewoon met oogmake-up remover, vind zelf één op oliebasis het fijnst.
Doe je ze dagelijks op of alleen bij gelegenheid? In geval van dagelijks, kun je misschien beter wimperextensions nemen. Die blijven tot 3 maand zitten (ligt eraan welke je neemt)
Het ligt er denk ik aan hoe lang de wimpers zijn of het voor overdag kan.Je moet niet als een travestiet op kantoor rondlopen natuurlijk hahaha. Ik gebruik het meestal in weekends met uitgaan, feestjes etc. Niet overdag, kost me te veel tijd, die ik niet heb 's ochtends.

Het lijmlaagje kun je na gebruik van de nepwimpers aftrekken; wel voorzichtig doen anders trek je het model uit je wimpers. Oogschaduw, eyeliner etc doe ik voordat ik de nepwimpers er op doe.
Toch verschillende technieken merk ik. Op youtube heb ik gekeken en daar deden ze de lijm op de wimper. Kan je de lijm ook los kopen eigenlijk?
Ik doe ook de lijm op de wimpers. Lijm is los verkrijgbaar. Die van Eyelure heb ik en bevalt goed.
Eerst je oog make-uppen, vergeet ook vooral de mascara op je eigen wimpers niet!

Lijm doe ik ook op de wimpers en niet op m'n ooglid. Duw ze goed met een bokkenpootje. Bij HEMA wimpers die erbij.

Lijm van make-up studio (online / beurs)

Veel oefenen!
Bij mij lukt het het nooit. Ziet er altijd heel nep uit.
Extensions!
Ik heb vorig jaar december een keer extensions gedaan. Mijn wimpers hebben er echt door geleden. Ik had een paar kortere stukjes in mijn wimperrij. Gelukkig zijn ze nu weer als vanouds, maar het is hardstikke slecht voor je eigen wimpers. Ik weet wel dat ik er heel veel spijt van had.
Ik heb ook extrnsions als je ze op de goede manier laat verwijderen is er bij mij niks aan de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven