Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat ik zeg. Ik zal mijn kind dus waarschijnlijk wat aandoen.
Ga in therapie!
Nee, ik ben niet gek. Ik wil gewoon een kind. Is dat zo raar?
Ga in therapie!
Gestoordidiootje zo'n typje als jij zou makkelijk zichzelf moeten kunnen steriliseren.
Bedankt voor de suggestie. Enig idee hoe ik dat moet aanpakken? Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar volgens mij zonder succes.
Ga in therapie!
Ik zou een hamster inbrengen in je baarmoeder en die twee daagjes flink wat in de rondte laten knagen.
Dat heb ik al geprobeerd maar die bleef niet zitten. Ik weet het nu echt niet meer.
Ga in therapie!
Hadden we Bliksem (of natuurlijk 'Thunder') en Frija al gehad?

Diptroostje, laat je niets aanpraten meid. Het zijn hier gewoon allemaal verzuurde trutten. Nietsgunners aan niemand! Als jij een pil wilt vergeten, de condoom door wil prikken en wil wachten op een doktersafspraken ipv zelf een test te doen, dan heb je daartoe het volste recht! Iedereen heeft recht op een kind!

(en.. volgens een ex*-forumfilosofe: elk kind heeft recht op een jeugdtrauma)

*zag ik haar net zomaar ergens langskomen!
Later is nu
DubiODD'tje

wat rot meid. hoe heette je hamster?
Bedoel je Eleonardodivinci? die zie ik wel vaker allerlei open deurtjes opwerpen.
Het was de hamster van m'n buurvrouw. Ik weet eigenlijk niet precies hoe hij heette.
Ga in therapie!
Nog even twee ideetjes voor namen:

Kroll voor een jongen

Woei voor een meisje

Klinkt ook lekker Hollands.

Dubbertje, waarom besteed je het krijgen van een kind niet uit aan iemand die daar goed in is?

Medina poept ze er zo achterelkaar uit. En ze gaat toch net zo lang door tot ze er eentje mag houden van bureau jeugdzorg, dus misschien kun je een deal sluiten dat jij hem direkt na de geboorte kan adopteren.
Stumperdiootje je kan ook een fosterparrenskindje nemen?
Dat heet tegenswoordig PLAN en dat is erg in opspraak gekomen vanwege nepkindjes. Dus dat vertrouw ik niet meer.

Medina ken ik niet, ik ga haar eens googlen. Ik heb met mijn vriend al besproken dat we willen adopteren als we een paar jaar na de sterilisatie toch een kindje willen. Zo'n kindje een fijn en stabiel thuis bieden vind ik een mooi idee.
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 november 2012 @ 17:48:

Bedoel je Eleonardodivinci? die zie ik wel vaker allerlei open deurtjes opwerpen.

Beter een open deur intrappen dan een gesloten deur moeten openwrikken.

Want dat doet pijn. En pijn doet zeer.
quote:Nouschi schreef op 18 november 2012 @ 16:32:

Waarom het beestje niet gewoon bij de naam noemen : Wonder.

Leuk.

En dan KNMI als tweede naam. Dek je meteen het hele weerbeeld.

Meteoconsult is ook een optie maar dat vind ik zelf te snobistisch klinken.
quote:dubiootje schreef op 18 november 2012 @ 20:03:

Dat heet tegenswoordig PLAN en dat is erg in opspraak gekomen vanwege nepkindjes. Dus dat vertrouw ik niet meer.

Medina ken ik niet, ik ga haar eens googlen. Ik heb met mijn vriend al besproken dat we willen adopteren als we een paar jaar na de sterilisatie toch een kindje willen. Zo'n kindje een fijn en stabiel thuis bieden vind ik een mooi idee.Moet je wel die steigers rond je huis eindelijk eens verankeren. Zo stabiel komt dat krot nostalgische boerderijtje niet over.
Later is nu
Wat een misselijke opmerking van jou, Rimmerd. Ik nodig je nog eens uit. Niks meer van je WA-verzekering gehoord ook niet.
Ga in therapie!
Meteoconsult!!!!!! Prachtig!!!! Klopt helemaal.

Dank je wel Elullonora
Loezewoezenora, bedankt voor je levenswijsheden Ik voeg ze toe op mijn tegeltjesblog.
Ga in therapie!
Voor een meisje Meteaconsult, dan?
Ga in therapie!
Meteaconsulteesha
Mooi! Maar graag weer on topic. Back to me.
Ga in therapie!
Nou?

Toe dan?

Back to you.....

Ik zit hier te wachten met de meest briljante postings omdat het over jou gaat en dan post je niks.

Het je soms een narcistische persoonlijkheid stoornis of zo?
Ik heb geen NSP en heb ook dat topic niet onder een andere nick geopend. Ik weet niet waar je het over hebt. Ik snap echt niet waarom mensen dat steeds maar tegen me roepen. I'm just a girl standing in front of a boy asking him to to check his condoms for holes.
Ga in therapie!
Holes in condoms

Om er nou zeker van te zijn dat je zwanger wordt, moet je ook aan de pil gaan en 'm dan af en toe vergeten.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven