Topic parodie deel twee.
zaterdag 17 november 2012 om 16:44
quote:Eleonora schreef op 17 november 2012 @ 15:37:
Mijn man belt net op, hij komt naar huis met zes vrienden van de schaakclub. Drama, ik heb een pak aardappelpuree, een stokbrood, een zak babyleafs sla en knakworst.
Hoe ga hier een feestmaal van fabrieken?
Recepten graag mét foto's.
Makkelijk, het is tenminsten niet de rugbyclub. Die schakers eten amper wat.
Aardappelpuree maken volgens gebruiksaanwijzing op het pak, stokbrood snijden, sla in een kom doen, en knakworst opwarmen.
6 borden beetje puree op doen, worstjes mengen met paar slablaadjes en er op doen.
Beetje garneren met wat rode kool als je het in huis hebt, maar kan ook goed zonder.
Mijn man belt net op, hij komt naar huis met zes vrienden van de schaakclub. Drama, ik heb een pak aardappelpuree, een stokbrood, een zak babyleafs sla en knakworst.
Hoe ga hier een feestmaal van fabrieken?
Recepten graag mét foto's.
Makkelijk, het is tenminsten niet de rugbyclub. Die schakers eten amper wat.
Aardappelpuree maken volgens gebruiksaanwijzing op het pak, stokbrood snijden, sla in een kom doen, en knakworst opwarmen.
6 borden beetje puree op doen, worstjes mengen met paar slablaadjes en er op doen.
Beetje garneren met wat rode kool als je het in huis hebt, maar kan ook goed zonder.
zaterdag 17 november 2012 om 16:55
ach, tja, zo'n recept schud ik ook maar zo uit mijn mouw hoor. Gaat helemaal vanzelf.
Maar dank je wel voor het compliment.Vanavond eet ik ook heel lekker: frikandellen gewoon in de frituur en dan met picallilly. Kan met stokbrood, maar ook zonder is heel lekker.
Leuk idee, dat blog, ik ga meteen beginnen, heb zoooooveel inspiratie!
http://wiezewootjesalledaagsebijzondererecepten.weblog
Maar dank je wel voor het compliment.Vanavond eet ik ook heel lekker: frikandellen gewoon in de frituur en dan met picallilly. Kan met stokbrood, maar ook zonder is heel lekker.
zaterdag 17 november 2012 om 18:24
zaterdag 17 november 2012 om 18:36
zaterdag 17 november 2012 om 18:46
zaterdag 17 november 2012 om 22:50
quote:wiezewo schreef op 17 november 2012 @ 16:55:
ach, tja, zo'n recept schud ik ook maar zo uit mijn mouw hoor. Gaat helemaal vanzelf.
Wow, wat een mooie recepten en lekkere plaatjes heb je zeg! Maar volgens mij zit er een tiepfout in de websitelink, want ik krijg een foutmelding?
(Substraatje, sterkte!)
Wow, wat een mooie recepten en lekkere plaatjes heb je zeg! Maar volgens mij zit er een tiepfout in de websitelink, want ik krijg een foutmelding?
(Substraatje, sterkte!)
Later is nu
zaterdag 17 november 2012 om 22:51
quote:wiezewo schreef op 17 november 2012 @ 22:50:
[...]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Van de week is serieus een valsemunter in USA aangehouden, die had een verkeerde president op een briefje van 100 dollar geplaatst..
(en volgens mij is het in Nl een keer geprobeerd met een briefje van 25 euro )
[...]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Van de week is serieus een valsemunter in USA aangehouden, die had een verkeerde president op een briefje van 100 dollar geplaatst..
(en volgens mij is het in Nl een keer geprobeerd met een briefje van 25 euro )
Later is nu
zondag 18 november 2012 om 00:16
Overigens heeft kennelijk "iemand" (en namen noemen zal wel weer overbodig zijn én niet mogen) zich "vergist" in de afko dan wel het motto van onze beweging. In plaats van a.z.A.H.d.g.i.n.h. is er geintep... opgevat door de media a.z.g.A.H.d.g.i.n.h want ik hoor en zie contuni...cuntoni contanto aldóór A.H. en dat kan toch niet de bedoeling zijn
Later is nu