Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
Alle reacties Link kopieren
quote:wdr schreef op 18 november 2012 @ 23:15:

Wat is eigenlijk het grote verschil tussen dit topic en het brandende vragen-topic? Er is toch ook een flinke overlap qua forummers? Zijn sommigen van jullie ook uberdruk met beide topics bijhouden?

Nope, ik zit alleen maar hier. En dat hou ik zo, het bevalt me hier pirma.

O, ik was naar bed
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 november 2012 @ 23:18:

[...]

Nope, ik zit alleen maar hier. En dat hou ik zo, het bevalt me hier pirma.

O, ik was naar bed Je ligt gewoon met je laptop in bed, niets mis mee...
Ik zit ook niet op brandende vragen.

Zit wel op de bank. En op dit topic.

Shalimar...ik denk rood!
Ik denk groen! Een schattige omgekeerde aardbei...
Jaaaaaaa, roood!!!
Lekkere appekop van me!
In Thailand staat een bleke huidskleur gelijk aan status, welvaart en succes. Een nieuw succesvol product dat de intieme delen van de vrouw “binnen vier weken bleker maakt” doet het schoonheidsdebat in het Zuidoost-Aziatische land aanwakkeren. Sommige van die producten bevatten kwik en zijn ronduit gevaarlijk.

Producten die het gezicht, het lichaam en de oksels verbleken zijn al langer verkrijgbaar op de Thaise markt. Pillen en voedingssupplementen beloven te doen wat cosmeticaproducten niet vermogen. Sinds kort wordt de Thaise markt overspoeld door vaginale bleekmiddelen.

Helder en doorschijnend

In advertenties op televisie, radio en het internet rommelt een vrouw met een bleke huid en strakke jeans door haar kleerkast. “Elke vrouw wil er goed uitzien, maar met shorts krijg je een donkerder huid”. De camera zoomt vervolgens in op haar nieuwe outfit, een witte short. De commentaarstem stelt daarbij dat Lactacyd White Intimate de huid in die zone “helder en doorschijnend” maakt.

Aantrekkelijker?

De lancering van een gelijkaardig product in India, eerder dit jaar, oogstte intenationale kritiek nadat in een tv-spot werd geïnsinueerd dat vrouwen met een blekere vagina aantrekkelijker zijn voor mannen. In Thailand daarentegen zijn dergelijke producten een groot succes. “De producten zijn geëvolueerd van gezichtsverblekers tot deodorants en lotions die de oksels verbleken”, stelt een woordvoerder van Publicis Thailand, die de reclamespots maken. “Nu is er ook een gamma intieme toiletproducten met een bleekeffect, want onderzoek wees uit dat vrouwen zaten te wachten op dergelijke producten”.
quote:Shalimar schreef op 18 november 2012 @ 23:24:

Jaaaaaaa, roood!!!En wat heeft zandkorrel nu gewonnen?
Zandkorrel: ben je alleen of met de hele familie woestijn?
quote:Shalimar schreef op 18 november 2012 @ 23:25:

Lekkere appekop van me!he he
quote:wdr schreef op 18 november 2012 @ 23:26:

[...]

En wat heeft zandkorrel nu gewonnen?Een uitje met dr hele familie in de zandbak!
Ik heb ook een Thaise schoonzus Amand en die wil ook bleek zijn
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 23:25:

Anus bleken?

In Thailand staat een bleke huidskleur gelijk aan status, welvaart en succes. Een nieuw succesvol product dat de intieme delen van de vrouw “binnen vier weken bleker maakt” doet het schoonheidsdebat in het Zuidoost-Aziatische land aanwakkeren. Sommige van die producten bevatten kwik en zijn ronduit gevaarlijk.

Producten die het gezicht, het lichaam en de oksels verbleken zijn al langer verkrijgbaar op de Thaise markt. Pillen en voedingssupplementen beloven te doen wat cosmeticaproducten niet vermogen. Sinds kort wordt de Thaise markt overspoeld door vaginale bleekmiddelen.

Helder en doorschijnend

In advertenties op televisie, radio en het internet rommelt een vrouw met een bleke huid en strakke jeans door haar kleerkast. “Elke vrouw wil er goed uitzien, maar met shorts krijg je een donkerder huid”. De camera zoomt vervolgens in op haar nieuwe outfit, een witte short. De commentaarstem stelt daarbij dat Lactacyd White Intimate de huid in die zone “helder en doorschijnend” maakt.

Aantrekkelijker?

De lancering van een gelijkaardig product in India, eerder dit jaar, oogstte intenationale kritiek nadat in een tv-spot werd geïnsinueerd dat vrouwen met een blekere vagina aantrekkelijker zijn voor mannen. In Thailand daarentegen zijn dergelijke producten een groot succes. “De producten zijn geëvolueerd van gezichtsverblekers tot deodorants en lotions die de oksels verbleken”, stelt een woordvoerder van Publicis Thailand, die de reclamespots maken. “Nu is er ook een gamma intieme toiletproducten met een bleekeffect, want onderzoek wees uit dat vrouwen zaten te wachten op dergelijke producten”.
quote:wdr schreef op 18 november 2012 @ 23:27:

Ik heb ook een Thaise schoonzus Amand en die wil ook bleek zijnOMG
Van doodgaan wordt je ook heel bleek en het kost niks!
Jaaaaaaa hahahaaaaa ik lust jullie allemaal rauw!!!! Raaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

(Behalve Armand, is ie nog steeds niet opgedonderd sjeees)
Ik stel voor om dit topic vol te schijten met bagger!
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 23:28:

[...]

OMG Ik heb haar nog niet gesproken over heur anus
quote:xalliesuper2point0 schreef op 18 november 2012 @ 23:29:

Jaaaaaaa hahahaaaaa ik lust jullie allemaal rauw!!!! Raaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

(Behalve Armand, is ie nog steeds niet opgedonderd sjeees)Haha, you wish
quote:Shalimar schreef op 18 november 2012 @ 23:27:

[...]

Een uitje met dr hele familie in de zandbak! Je maakt me gelukkig!
quote:xalliesuper2point0 schreef op 18 november 2012 @ 23:30:

Ik stel voor om dit topic vol te schijten met bagger!Zijn we al mee bezig dus help een handje mee
Wel een leuke binnenkomer xal!
Hoezo, you wish???
quote:zandkorrel schreef op 18 november 2012 @ 23:31:

[...]

Je maakt me gelukkig!Wie één zandkorrel redt, redt de hele wereld...
Tuurlijk ik ben al gestart met drukken op dit topic!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven