Het Rotterdamse wijven klets topic

17-11-2012 19:45 292 berichten
Ja dan deze ook maar..
Alle reacties Link kopieren
quote:bosmuis schreef op 18 november 2012 @ 08:42:

Ik woon in zuidelijkste deel van Rotterdam-Zuid - val bijna van de rand van de kaart af.

Die kabouter heb ik nog nooit zien staan - ik steek alleen de rivier over voor noodgevallen Word tijd dat ik hem eens ga bekijken - hoewel ik aan de foto al genoeg heb - dislike. Er zal best wel een plek zijn waar hij in het straatbeeld past, maar dit is 'm niet.

Valt me mee of tegen dat jij van Zuid 'm niet mooi vind...

Ik dacht eigenlijk aan de Paperclip als passende lokatie.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:Vespertine schreef op 18 november 2012 @ 08:48:

Ik woon sinds bijna een jaar in West, mag ik ook meedoen?

Absoluut!

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Die buttplug? In tijden niet zo gelachen. Maar het is geen gezicht natuurlijk
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 09:19:

Die buttplug? In tijden niet zo gelachen. Maar het is geen gezicht natuurlijk

Juist ja... die benaming zocht ik Kabouter Buttplug!!

Erg, hé!

quote:palanja schreef op 18 november 2012 @ 09:29:

[...]

Juist ja... die benaming zocht ik Kabouter Buttplug!!

Erg, hé!

het schijnt een kerstman met een kerstboom voor te moeten stellen. Nou ik weet niet hoe jij een kerstboom tekent, maar dat is toch geen kerstboom??
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 09:36:

[...]

het schijnt een kerstman met een kerstboom voor te moeten stellen. Nou ik weet niet hoe jij een kerstboom tekent, maar dat is toch geen kerstboom??

Dat is het nu met Kunst, het is wat je er zelluf in ziet.

Vandaar dat die Mafkezen op het Stadhuis honderduizenden Euro's betaalt hebben voor iets wat werkelijk IEDEREEN van boven de 6 jaar Spuuglelijk vind.

Om maar te zwijgen over de lokatie.......
Vespertine ! Buurtgenoot !
En wie hebben we tot nu toe:

VeryCherry

Summerdance

Kookwekkertje

noodles

deedee86

lavan568

Lulu

liubi

blijhoofd

Firene

Mafalda

pastiche

Brighteyes80

2010viva

lupine

mutya_1410

strijkwater

ontbijtkoekje

chartreuse

salome

ioslde321

mynick

bijenkoningin

femmerotterdam

en de opvulling uit dit topic bestaat uit palanja en badmeester!
Mag ik niet meer meedoen??
Oh jawel maar dat pas ik dan wel weer over een dag ofzo, ik blijf niet bezig maar toch: welkom

Welke windstreek woont u?

Ben ik de enige die ten oosten van de Coolsingel woont?
Nee hoor Femme, je bent niet de enige
@badmeester, u nog wel :-)

Ik woon op zuid.
Ik sluit me ook aan als het mag.

Geboren in het Dijkzigt. Tot mijn 4de in Kralingen gewoon en vervolgens naar Crooswijk.

Nu woon ik er al 20 jaar niet meer maar mijn telefoonnummer begint nog steeds met 010 dus ik vind dat ik me mag aansluiten.

Ook al verlaat je Rotterdam, het blijft je stad. Iedere keer als ik Rotterdam binnenkom dan voel ik me thuis zoals ik me in mijn huidige woonplaats nooit heb gevoeld.
Eh wat ik nog wel?
Tis een mooi stel..... ik voorzie een Rotterdam Meet.....

Gezien de gevoeligheden, stel ik voor om de Wilhelmina pier tot neutraal gebied te verklaren.
En wie woont er dan in het prachtige authentieke stadse dorpje Oud IJsselmonde?

Uiteraard ik wel, maar nog meer hier??
quote:palanja schreef op 18 november 2012 @ 08:50:

[...]

Ik dacht eigenlijk aan de Paperclip als passende lokatie.Of we moffelen hem weg op het voorheen laagste punt van Nederland : in de Prins Alexanderpolder. Daar valt toch niets meer aan te verzieken.

https://ssl.panoramio.com/photo/1817208

Laag punt, staat 'ie lekker uit het zicht.
quote:bosmuis schreef op 18 november 2012 @ 16:37:

[...]

Of we moffelen hem weg op het voorheen laagste punt van Nederland : in de Prins Alexanderpolder. Daar valt toch niets meer aan te verzieken.

https://ssl.panoramio.com/photo/1817208

Laag punt, staat 'ie lekker uit het zicht.Ik ga toch voor de Paperclip, de enige plek die erop vooruitgaat wanneer dit monsterlijk lelijk ding er staat.
quote:palanja schreef op 18 november 2012 @ 18:26:

[...]

Ik ga toch voor de Paperclip, de enige plek die erop vooruitgaat wanneer dit monsterlijk lelijk ding er staat.Hoewel ik het roerend met je eens ben over de Paperclip denk ik dat die Kabouter Buttplug het best tot zijn recht komt op de bodem van de Maas.
quote:Lulu_ schreef op 18 november 2012 @ 22:28:

[...]

Hoewel ik het roerend met je eens ben over de Paperclip denk ik dat die Kabouter Buttplug het best tot zijn recht komt op de bodem van de Maas.

Ik heb me echt afgevraagd welke incapabele malloot verantwoordelijk is voor de aankoop én welke voor de plaatsing.

Ik weet niet wat de materiaalsoort is, maar misschien is omsmelten nog een optie.

Levert ie nog wat knaken op.
Kan ff niet quoten, maar lees over meerdere "witte dorpen". Dat klopt. Ik ken er twee. Natuurlijk vind ik dat "mijn" dorp telt als, "het dorrrup". Ik bedoel het witte dorp, bij Spangen. Bij marconiplein.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ja als Kapenees wil ik graag ook meekletsen als het mag dames! Leuk een Rotterdam topic!
Crooswijk meldt zich!
quote:kookwekkertje01 schreef op 18 november 2012 @ 23:54:

Kan ff niet quoten, maar lees over meerdere "witte dorpen". Dat klopt. Ik ken er twee. Natuurlijk vind ik dat "mijn" dorp telt als, "het dorrrup". Ik bedoel het witte dorp, bij Spangen. Bij marconiplein.Die bedoelde ik ook kookwekkerT, das de enige echte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven