Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou ja zeg! Dit is juist het midweekje weg waarmee we hopen onze relatie weer op de rails te krijgen na het slippertje met zijn collega. Dus rot op met je RFR.
Ga in therapie!
quote:Dreamer schreef op 21 november 2012 @ 21:42:

Och och och, Ballorea wil weer aandacht en wil dat krijgen door anderen te bashen. Gat a live mensHet is toch zo? Altijd weer het zelfde groepje wat elkaar virtueel aflikt. Get self a life!
Get yóu self a irl!
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 november 2012 @ 23:23:

Eleomanda, ik heb enorm last van mijn volle maan chakra, die loopt bij mij via mijn bovenste nekwervel kruislinks onder de oksel naar de navel, dan verdwijnt ie en bij de knie is ie er weer.

Is dat vanwege een trauma in mijn jeugd of is het een aangeboren afwijking? Ik heb het defect opgespoord met de wichelroede trouwens

Ik voel bij jou heel duidelijk een trauma. Ik ruik het ook altijd trouwens. Je bent blijven hangen in de grondkindfase, wat meteen de verdwijning van de energiestroom via de navel en je incontinentie verklaart.

De navelstreng met je moeder is nooit goed doorgesneden, wat niet verwonderlijk is na dertien jaar borstvoeding.

Ik zou met een aantal didgereedoo sessies de boel door kunnen blazen. Zit niet meer in het basispakket helaas, net als veel andere, waardevolle alto therapietjes door zelfverzonnen deskundigen en therapeuten, maar ik ben bereid je voor een vriendenprijsje te behandelen, als jij me helpt mijn snoeihout te verbranden.
@Libidootje: wat een verwerpelijk mens ben jij zeg. Een beetje vreemd gaan met de collega van je man. Dat jij hier nog op het forum durft te verschijnen. Bah. Echt hoor, ik hoop dat je vriend je laat stikken en lekker in zijn eentje naar Thailand vertrekt. Tsk.
quote:Eleonora schreef op 22 november 2012 @ 00:19:

[...]

Het is toch zo? Altijd weer het zelfde groepje wat elkaar virtueel aflikt. Get self a life!het zijn dan ook altijd weer dezelfden die zitten te mopperen over een groepje. Vroeger hoorde je zeker ook al nergens bij.
Later is nu
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 november 2012 @ 06:13:

@Libidootje: wat een verwerpelijk mens ben jij zeg. Een beetje vreemd gaan met de collega van je man. Dat jij hier nog op het forum durft te verschijnen. Bah. Echt hoor, ik hoop dat je vriend je laat stikken en lekker in zijn eentje naar Thailand vertrekt. Tsk.Lida Vol Met Snot; wat laag om informatie uit een ander topic hier neer te zetten.
Later is nu
Hoezo laag? Er bestaat ook nog zoiets als vrijheid van meningsuiting hoor. Dus hou jij ff lekker je bek.
quote:Dreamer schreef op 22 november 2012 @ 08:46:

[...]

het zijn dan ook altijd weer dezelfden die zitten te mopperen over een groepje. Vroeger hoorde je zeker ook al nergens bij.

Ik haat kuddegedrag. Ik haaaat het!

Dat ik er nooit bij hoorde heeft daar niksssss, niemendal mee te maken, heus niet. Ik haat het gewoon!
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 november 2012 @ 09:15:

Hoezo laag? Er bestaat ook nog zoiets als vrijheid van meningsuiting hoor. Dus hou jij ff lekker je bek.

Gestafd. Bek mag niet.

Maar Hoeriootje is wel een slet. Dat wel.
quote:Eleonora schreef op 22 november 2012 @ 09:49:

[...]

Ik haat kuddegedrag. Ik haaaat het!

Dat ik er nooit bij hoorde heeft daar niksssss, niemendal mee te maken, heus niet. Ik haat het gewoon!

eensch, kuddedieren zijn de ergste. Een beetje dom achter elkaar aan het ravijn in lopen. Nee dan wij solitaire dieren. Wij denken voor onszelf en stippelen ons eigen pad uit.

Leabea, ik heb een hele leuke vrouwengroep vol solitaire dames, als je wil is er een plekje voor je. Zo enig, we doen allerlei gezellige dingen samen, panfluiten, dakpan schilderen, klankschalen gutsen van iepenhout.

Laat maar weten hoor.

Oja, we dragen op onze clubdagen allemaal een zelf-gebatikte sarong. De kleur mag je zelf bepalen, we zijn immers geen kuddedieren. Ik kan je morgen wel helpen met batikken.
O nou enig!

Waar vind ik dat groepje uníeke persoonlijkheden?
Nou meestal huren we de grote zaal in de RAI op de woensdagavond. Er zijn verrassend veel unieke mensen in Nederland die dat graag gezamelijk uitdragen.

We denken erover om het meer te spreiden, dus de Ahoy voor regio Rotterdam, De Brabanthallen voor Brabant, voor Friesland het Abe Lenstra-stadion etc. Groningen piekeren we nog over wat een geschikte locatie is...Misschien Rottumerplaat.
quote:Starshine schreef op 22 november 2012 @ 09:56:

[...]

eensch, kuddedieren zijn de ergste. Een beetje dom achter elkaar aan het ravijn in lopen. Nee dan wij solitaire dieren. Wij denken voor onszelf en stippelen ons eigen pad uit.

Leabea, ik heb een hele leuke vrouwengroep vol solitaire dames, als je wil is er een plekje voor je. Zo enig, we doen allerlei gezellige dingen samen, panfluiten, dakpan schilderen, klankschalen gutsen van iepenhout.

Laat maar weten hoor.

Oja, we dragen op onze clubdagen allemaal een zelf-gebatikte sarong. De kleur mag je zelf bepalen, we zijn immers geen kuddedieren. Ik kan je morgen wel helpen met batikken.Ik heb je gestaft, spammert. Lees eerst even de forumregels voordat je hier reclame komt maken voor je stomme groepje.
Jaloers zeker Pompa15? Dat jij niet zo uniek bent als wij allemaal.
Star mag ik ook bij het vrouwenclubje komen ?
natuurlijk, welke regio? Dan stuur ik je het e-mailadres van de regiocoördinatrice.
Voor Sterschijt: I'm not!
Vrouwen willen een man met een dikke auto. Allemaal. Ze willen mannen met een vette bankrekening. Dat zit in hun natuur. Niks aan te doen.

Mannen willen een vrouw met dikke tieten en lang haar.

Is gewoon zo, punt uit, klaar.

En iedereen die het niet met me eens is, is gek. Want het ís gewoon zo.
Eleonora

Je slaat de spijker op de kop!!
quote:Pompadoer schreef op 22 november 2012 @ 10:31:

Voor Sterschijt: I'm not!
Ik ben een vrouw met dikke tieten en lang haar, maar me vent heb geen dikke auto en geen dikke bankrekening (ja dik in de min). Wat doe ik fout?
@ Oleandromeda: Toevallig heb ik cupmaat H en blond haar tot op mijn kont en mijn man heeft een Solex. Dus.....
Geen mens wat zegt "Aaifoon je bent van harte welkom"
Hatelijk welkom, aaifoon!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven