Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Newsflash! Ze hangen! In eerste instantie konden ze met water ook geen gewicht dragen, maar na opdrogen wél!

Maar iemand zei dat ze nu al een jaar muurvast zitten, maar je moet ze toch ook eraf halen om schoon te maken?
Morgenavond een speciale koopavond bij Welkoop / Boerenbond. Je hebt wel de klantenpas nodig maar krijgt dan 20% korting op het hele assortiment.
Ik heb Ecover wasverzachter gevonden bij de AH met 100% GTA tot maart 2013.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor de mensen die hun fotoalbum gister nog niet af hadden, heeft Albelli nog steeds 15% korting op de albums, t/m 29 november.

@Frizzy, ik heb die bakjes al een tijd hangen ja. Maar ik heb ze er nog niet weer af gehad. Ze hangen bij mij stevig genoeg om er gewoon een doekje doorheen te halen.
Oh Ukkie, maar ik schrob mijn tegeltjes altijd.
Ik heb ook euroclix, jiggy, ladymail, zinngeld, moneymiljonair, gekkengoud, doublepoints, braincash, nucash

Euroclix/jiggy/ladymail/zinngeld/moneymiljonair/nucash is allemaal een keer minimaal 10 euro betaald. Het kost me veel tijd, maar die gratis centjes op z'n tijd heb het nu opgespaard en straks heb ik dus 50 euro voor , voor het eerst kerst vieren op mezelf met mijn vriend en dat niet op mijn kosten!

Globaltestmarket heb ik me wel een keer voor aangemeld maar niet mee verder gegaan omdat ik vond dat ze te veel wilde weten Zijn jullie daar altijd eerlijk in? in die vragen?
Hoezo teveel wilden weten? Ik ben vrij eerlijk met antwoorden ja
quote:Vrouw di 20 nov 2012 @ 08:49:

Sinterklaas op een budget

AMSTERDAM -

Sinterklaas vieren is gezellig. En duur. Tenminste, als je alles koopt. Maar ook in Spanje heeft de crisis toegeslagen. 10 tips om Sinterklaas dit jaar op een klein(er) budget te vieren. Net zo gezellig, of misschien nog wel leuker!

Bak je eigen pepernoten en speculaas: leuk, met de kids samen!Maak je eigen marsepein. Niet met zoveel suiker als in de winkel, maar met pure gemalen amandelen en natuurlijke kleurtjes. Fijn voor kids en volwassenen met een allergie.Maak surprises en gedichten voor elkaar in plaats van dure cadeaus. Lootjestrekken.nl helpt bij het verdelen van de namen.Doe het sinterklaas dobbelspel. Leuk voor grote groepen en combi’s van jong en oud.Laat je kinderen niet meer gebruikt speelgoed inpakken als cadeau voor andere kids.Maak Sinterklaas een feest van geven ipv krijgen. Pak samen met je kids niet meer gebruikt speelgoed mooi in en breng het naar een kerk, leger des heils, voedselbank, asielzoekerscentrum of ander goed doel.Je kunt een ‘RuilKlaas’ feest organiseren waarbij iedereen (zowel volwassenen als kids) iets meenemen dat ze niet meer gebruiken en dat je kunt ruilen voor iets anders. Alles gaat op een grote hoop en iedereen mag 1 nieuw ding kiezen voor ieder ingebracht ding. Zo gaat iedereen met iets nieuws naar huis, zonder dat het 1 cent kost.In plaats van een verlanglijstje van ‘dingen’, maak een lijstje met wensen die andere mensen voor jou zouden kunnen vervullen. Bijvoorbeeld een uitslaapochtend, ontbijt op bed, een massage, een lekker dinertje, een dagje naar het zwembad of strand etc. Je trekt dan lootjes en gaat voor de persoon die je hebt getrokken proberen of je een van die wensen waar kunt maken.Leg de nadruk op gedichten in plaats van op de cadeautjes. Eindelijk de gelegenheid om wat je die persoon altijd al had willen zeggen lekker anoniem en met een knipoog op papier te zetten.

Het gaat niet om de cadeaus, om het geld, om de dingen. Het gaat om de gezelligheid. Maak er een leuke avond van!

ZuinigeKlaas en BudgetPiet
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
nieuwe kortingsbonnen Jumbo
Vanavond 25% korting op de hele collectie bij C&A

http://utf.rdir.de/form.d ... rp.V_K-gt4ATqr6GTyH4h14wg
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heeft er iemand ervaring met de bezorgservice van Albert Heijn? Ik kreeg namelijk een foldertje voor 10 euro gratis boodschappen. Bezorgen kost 4,95, dus dat is dan toch voor 5 euro gratis boodschappen. Is het de moeite om een keer boodschappen te laten bezorgen?
quote:Fame schreef op 20 november 2012 @ 09:22:

Ik heb Ecover wasverzachter gevonden bij de AH met 100% GTA tot maart 2013.Bij mijn appie verkopen ze helaas geen ecover, heb het tenminste nog niet kunnen vinden.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb de tijdschriften bon bij het kruidvat gehaald. Was maar tien euro en je kan er 13 edities van een weekblad mee ontvangen of 6 van een maandblad. Leuk voor de sint!
Heb eindelijk het geld terug van de Ariel Boosters, en ook allebei van Oral B.
quote:jas schreef op 21 november 2012 @ 11:57:

[...]

Bij mijn appie verkopen ze helaas geen ecover, heb het tenminste nog niet kunnen vinden.Ook geen Jumbo in de buurt? Bij de meeste (grotere) Jumbo's hebben ze een apart Ecover assortiment, dus niet bij de gewone wasmiddelen e.d. maar een stukje verderop.
quote:jas schreef op 21 november 2012 @ 11:57:

[...]

Bij mijn appie verkopen ze helaas geen ecover, heb het tenminste nog niet kunnen vinden.Ik heb hem bij de natuurwinkel gehaald.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb ook de Arielboosters terug!

Vrekwaardig uitje:

gratis naar het Legermuseum in Delft

http://www.legermuseum.nl ... germuseum.nl/i001677.html
Ik volg de vrekkentopic al een tijdje.

Meedoen aan euroclix, jiggy, ladymail, zinngeld, moneymiljonair, gekkengoud, doublepoints, braincash en nucash lijkt me een leuke manier om extra geld te verdienen.

Zitten er nog addertjes onder het gras, waar ik rekening mee moet houden. Krijg je geld op je rekening of punten die je in kan wisselen bij winkels?
zoekend......
Hi zuszus,

Alleen ervaringen met euroclix, zinngeld en moneymiljonair. Zinngeld vind ik geen aanrader meer, de verdiensten zijn slechter geworden, de uitbetalingsgrens hoger. Euroclix en MM zijn prima sites, al heeft Euroclix wel mijn persoonlijke voorkeur. Mocht je meer willen weten, kun je altijd mailen. Mailadres is nickname @ hotmail.com.
Ik ben overigens zelf aan het 'afbouwen', en ga sites afstoten na een uitbetaling te hebben ontvangen. Er gaat behoorlijk wat tijd inzitten, vergis je niet. Starten met zoveel sites tegelijk zou ik dan ook niet doen, eerst maar eens kijken of je het met twee of drie redt zou mijn advies zijn.

O, en absoluut geen lid worden van sites van P4M!!
http://lorespresso.de.nl/profiler/?id=&epslanguage=nl proefpakketje DE L'or espresso (kan via fb, hoeft niet)
Is deze al langsgeweest?

Krijg vandaag en morgen de hele dag 20% korting op bijna alles met actiecode sint20 , 15% korting op meubels en gordijnen met actiecode sint15 en 10% korting op fietsen, speelgoed, DVD’s en CD’s met actiecode sint10 bij de V&D online.
Bedankt voor de tips Keetje_Stippel. Ik ga me dan ook orienteren op deze sites. Krijg jij geld op je rekening gestort of in vorm van punten?
zoekend......
Je spaart punten. Bij zoveel punten kun je een uitbetaling aanvragen en dat krijg je op je rekening gestort (tenminste, bij MM, Euroclix en Zinngeld). Wat de genoemde drie sites als plus hebben, is dat ze nogal wat partnersites hebben. Als je via hun site op die partnersite wat besteld, krijg je daar punten voor.

Enfin. Als je lid wordt van 1 van de sites, dan zou je kunnen overwegen om dat via iemand te doen die al lid is. Die persoon krijgt dan een vergoeding over wat jij verdient.

Maar ik zal niet zeggen dat je mij gerust mag benaderen hiervoor, want dat is eigenbelang
quote:Soppie300 schreef op 21 november 2012 @ 12:08:

Ik heb de tijdschriften bon bij het kruidvat gehaald. Was maar tien euro en je kan er 13 edities van een weekblad mee ontvangen of 6 van een maandblad. Leuk voor de sint!Ow dat is wel heel leuk! Om welke week/maandbladen gaat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven