Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
Hey wdr! We hebben je gemist gisteravond.
Alle reacties Link kopieren
.
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:41:

[...]

Lucky you! Kan je geen deal met die mannen maken: zij samen voor jou koken en jij hen entertainen... dat entertainen, hoe moet ik dat voor me zien?

*poef*

Alternatief;

Ik dans op tafels en gooi mijn haren los!
Aha Suus, dat maakt wel wat duidelijk. Kunnen ze dat een beetje, dat koken?
quote:datdus schreef op 22 november 2012 @ 13:43:

Hey wdr! We hebben je gemist gisteravond.

Dat is lief, dank. Ik ben eigenlijk niet zo heel goed in dit soort ubergezellige topics, maar jullie doen me wel welkom voelen. Kom hier graag gezellig langs wanneer ik tijd heb.

Enne, wat heb ik zoal gemist?!? Veel leuke foto's geloof ik he.
Nou, dat kunnen de meeste wel!

(ik haal even post hierboven weg ivm herkenbaarheid)

(zou niet willen dat hier een heel topic weg moet ivm praaaivesie)
quote:

wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:35:

[...]

Mijn territorium bestaat vooral uit kinderboerderijen en speeltuinen ;-Dat was de mijne daar ook laatste jaren. Geitenboerderij? Ik mis dat ijs.
Ik vind niet dat je veel moet posten om gezellig te zijn. Ik ben meer van de kwaliteit dan van de kwantiteit.

Gisteravond was het foto-avond inderdaad. Erg leuk om de anderen te zien!
quote:oddjobx schreef op 22 november 2012 @ 13:44:

Maar, WDR, er zijn twee DubbelDee´s. Ik vind ze allebei wel leuk.

En dat derde wagenwiel, MissInda, zou eigenlijk ook iets met d´s als naam moeten hebbben. Volgens mij is zij zéker dubbeldee.

Dan heb je er drie op een rij.

Kan er een sub-topictitel komen: `Harde mannen, en alle dagen dwaas met de 3-dubbeldee´s.`

Oh, maar de enige die ik een beetje ken, soort van verborgen vriendschap, goede verre buur, lief, slim en leuk, Pimpel, moet dan nog een plek hebben als vierde wiel.

Oh...we doen ´t wel op drie wielen, en pimpel als schone prinses ment de paarden (lees : mannen)...

Ok dan...

Je gaat ons toch niet mennen he Pimpel... dit is nominaal gezien wel het topic van ons mannen, ook al weet iedereen behalve SB dat de realiteit heel anders is...

En zo ja, dan graag even de coordinaten van de stal waar ik me dien te vervoegen...
quote:missy_Acy schreef op 22 november 2012 @ 13:49:

[...]

Dat was de mijne daar ook laatste jaren. Geitenboerderij? Ik mis dat ijs. Daar was ik woensdag nog. Enne, je hoeft geen kleine kinderen te hebben om daar langs te komen he Acy...
.
quote:datdus schreef op 22 november 2012 @ 13:50:

Ik vind niet dat je veel moet posten om gezellig te zijn. Ik ben meer van de kwaliteit dan van de kwantiteit.

Gisteravond was het foto-avond inderdaad. Erg leuk om de anderen te zien!Leuk! En mee eens. Heeft niemand dat, dat als ie een dag niet heeft gepost op een heel druk en gezellig topic, dat hij of zij dan niet weet hoe weer terug in te voegen?
.
Ja herken ik wel wdr, dat het dan soms lastig is om er zomaar weer tussen te vallen. Maar in dit soort kletstopics kan dat gewoon, je kunt gewoon weer meekletsen met waar het op dat moment over gaat.

En aangezien het een Mannentopic is kun je in ieder geval altijd beginnen over lekkere wijven, tieten, bier enz.
quote:datdus schreef op 22 november 2012 @ 13:57:

Ja herken ik wel wdr, dat het dan soms lastig is om er zomaar weer tussen te vallen. Maar in dit soort kletstopics kan dat gewoon, je kunt gewoon weer meekletsen met waar het op dat moment over gaat.

En aangezien het een Mannentopic is kun je in ieder geval altijd beginnen over lekkere wijven, tieten, bier enz.

Ik praat graag over lekkere wijven, seks en bier, maar dan wel het liefst met mijn mannelijke vrienden op een vrijdagavond.

Maarre zijn er nog lekkere wijven hier? Iemand nog geneukt?
Nee wdr, ik nog hopen dat ik na het tonen van mijn foto neukverzoeken zou krijgen maar helaas:-)

quote:oddjobx schreef op 22 november 2012 @ 13:44:

Maar, WDR, er zijn twee DubbelDee´s. Ik vind ze allebei wel leuk.

En dat derde wagenwiel, MissInda, zou eigenlijk ook iets met d´s als naam moeten hebbben. Volgens mij is zij zéker dubbeldee.

Dan heb je er drie op een rij.

Kan er een sub-topictitel komen: `Harde mannen, en alle dagen dwaas met de 3-dubbeldee´s.`

Oh, maar de enige die ik een beetje ken, soort van verborgen vriendschap, goede verre buur, lief, slim en leuk, Pimpel, moet dan nog een plek hebben als vierde wiel.

Oh...we doen ´t wel op drie wielen, en pimpel als schone prinses ment de paarden (lees : mannen)...

Ik moet jou altijd 3 x lezen om je te snappen...

Maar als schone prinses wil ik graag jullie vierde wiel zijn. Ben alleen geen DubbelDee, meer geen G...
Was dat waarom je ineens weg was gisteravond BM? Je bent in een hoekje gaan zitten sippen.

quote:badmeester schreef op 22 november 2012 @ 14:00:

Nee wdr, ik nog hopen dat ik na het tonen van mijn foto neukverzoeken zou krijgen maar helaas:-)

Lekker direct. Heel goed

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 13:51:

[...]

Ok dan...

Je gaat ons toch niet mennen he Pimpel... dit is nominaal gezien wel het topic van ons mannen, ook al weet iedereen behalve SB dat de realiteit heel anders is...

En zo ja, dan graag even de coordinaten van de stal waar ik me dien te vervoegen...Maak je maar geen zorgen. Dat ga ik niet eens proberen. Te vaak de kous op m'n kop gehad
hahaha datdus!

nee ik moest nog even mijn gitaarles oefenen
quote:badmeester schreef op 22 november 2012 @ 14:00:

Nou zag ik wel een voor dubbelzinnige uitleg vatbare opmerking van een bewonderaarster, iets met heet ijzer badmeester.
Das dan wel weer sexy, een man die gitaar kan spelen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 november 2012 @ 14:02:

[...]

Maak je maar geen zorgen. Dat ga ik niet eens proberen. Te vaak de kous op m'n kop gehad

Nou ik ben wel flink gemend door mn vriendin maar die heeft dan ook wel een sterk karakter. Tjezus!

quote:datdus schreef op 22 november 2012 @ 14:03:

Das dan wel weer sexy, een man die gitaar kan spelen.

Oh dan meld ik me ook! Met eigen liedjes.

On-topic: cool Badmeester, welke stijl?

Maken de dames ook muziek?

En jij Amand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven