Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
donderdag 22 november 2012 om 20:55
quote:Amand schreef op 22 november 2012 @ 20:54:
Nu zou ik een gewillige Doutzen echt niet uit m'n bed schoppen, maar zo ontzettend bijzonder vind ik haar niet. Gewoontjes, eigenlijk.
Ben ik nu gay?Ja
Nu zou ik een gewillige Doutzen echt niet uit m'n bed schoppen, maar zo ontzettend bijzonder vind ik haar niet. Gewoontjes, eigenlijk.
Ben ik nu gay?Ja
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 22 november 2012 om 20:55
quote:Amand schreef op 22 november 2012 @ 20:54:
Nou zou ik een gewillige Doutzen echt niet uit m'n bed schoppen, maar zo ontzettend bijzonder vind ik haar niet. Gewoontjes, eigenlijk.
Ben ik nu gay?
Welnee.
Ik lijk in de verste verte niet op Doutzen. Gaat me ook nooit lukken. Dus ik ben blij dat niet alle mannen op haar vallen.
Nou zou ik een gewillige Doutzen echt niet uit m'n bed schoppen, maar zo ontzettend bijzonder vind ik haar niet. Gewoontjes, eigenlijk.
Ben ik nu gay?
Welnee.
Ik lijk in de verste verte niet op Doutzen. Gaat me ook nooit lukken. Dus ik ben blij dat niet alle mannen op haar vallen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 22 november 2012 om 20:56
donderdag 22 november 2012 om 20:58
quote:Amand schreef op 22 november 2012 @ 20:57:
Right. Niet gay dus. Niet dat het me iets kan schelen.Uhuh... vandaar dat je de vraag ook even poneerde he?
Right. Niet gay dus. Niet dat het me iets kan schelen.Uhuh... vandaar dat je de vraag ook even poneerde he?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 22 november 2012 om 21:00
quote:ThunderassMan schreef op 22 november 2012 @ 20:58:
[...]
Oh gelukkig. Er bestaan nog eerlijke mensen op het internet. Fijn he? Ik vind dat líegen zó naar... Doe ik nu nooit...
[...]
Oh gelukkig. Er bestaan nog eerlijke mensen op het internet. Fijn he? Ik vind dat líegen zó naar... Doe ik nu nooit...
donderdag 22 november 2012 om 21:09
quote:ThunderassMan schreef op 22 november 2012 @ 21:03:
[...]
Dat waardeer ik zeer. Ooow... TAM, het is dat je (net) getrouwd ben, maar ik sit te sôppe op de bànk!...
[...]
Dat waardeer ik zeer. Ooow... TAM, het is dat je (net) getrouwd ben, maar ik sit te sôppe op de bànk!...
donderdag 22 november 2012 om 21:09
quote:oddjobx schreef op 22 november 2012 @ 21:07:
Maarre, MissInda, als jij ' t niet bent op die avatar, kan je de foto dan een keer omdraaien?
Als jij ' t wel bent: " Zelfde vraag."
Weet eigenlijk niet waarom ik juist die ' t leukste vind.
Misschien door de foto, of dat magische " iéts."
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het een lekkere kont vindt.
Ik iig wel.
Maarre, MissInda, als jij ' t niet bent op die avatar, kan je de foto dan een keer omdraaien?
Als jij ' t wel bent: " Zelfde vraag."
Weet eigenlijk niet waarom ik juist die ' t leukste vind.
Misschien door de foto, of dat magische " iéts."
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het een lekkere kont vindt.
Ik iig wel.