Topic parodie deel twee.
vrijdag 23 november 2012 om 13:14
Ik heb een slimming bootcamp gedaan in Noord-Korea. Echt superhardcore, de kilo's vlogen eraf. De terugreis was nog wel een beetje gedoe, maar uiteindelijk hebben we met de inhoud van de beautycases een gat in het hek kunnen knippen en een tunnel gegraven naar Z-Korea. Het was allemaal erg McGyver, enig!
vrijdag 23 november 2012 om 13:16
Mijn man en ik zijn in Gaza een eigen zaak begonnen, we organiseren survivalweekenden en trainingen voor groepen uit het bedrijfsleven van ons land. Goed voor de teamspirit. Vooral als mensen niet te snel van been zijn gaat er wel eens wat mis, maar ach werkzoekenden genoeg in NL en het heet niet voor niks survival.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 23 november 2012 om 13:16
vrijdag 23 november 2012 om 13:26
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 november 2012 @ 13:16:
[...]
Meelvisje: Gaza is ook geweldig ja. Maar toen ik er woonde kregen ze er een langdurig bestand en toen was de sjeu er wel een beetje vanaf.Klopt LadyVollegort, in dat soort periode is het wel janken met de pet op. Maar nu stromen de aanvragen binnen.
[...]
Meelvisje: Gaza is ook geweldig ja. Maar toen ik er woonde kregen ze er een langdurig bestand en toen was de sjeu er wel een beetje vanaf.Klopt LadyVollegort, in dat soort periode is het wel janken met de pet op. Maar nu stromen de aanvragen binnen.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 23 november 2012 om 14:37
vrijdag 23 november 2012 om 19:24
Ik ben dit jaar 30 jaar getrouwd. Complimenten hoef ik niet, maar wel antwoord op mijn vraag. Ik ontdek namelijk steeds meer dat je echt niet kan lachen met/ om mijn man.
Voorbeeld:
op onze wc ligt een max tailleur moppenboekje, ik lees het ELKE DAG. En soms zeg ik tegen Lex (man) "hé, heb jij die mop gelezen over sam en moos op bladzijde 24?" het enige dat hij dan doet is ME AANKIJKEN.
Ander voorbeeld:
ik ben zelf een enorme grappenmaker, zo zeg ik wel eens: He trek es aan mijn vinger? en dan? nou ja, dat kan je zeker wel raden. Maar Lex (man) REAGEERT NIET. Nog geen zenuwtrek in zijn wang
laatste voorbeeld:
Laatst zette ik de dvd "15 jaar funnies homevideo's met Hans Kraaij jr." op. Nou de tranen liepen over mijn wangen, van het lachen he? maar weet je wat Lex (man) deed?
Nee?
HIJ WAS IN SLAAP GEVALLEN
Nu vraag ik me af of ik misschien beter kan scheiden
Voorbeeld:
op onze wc ligt een max tailleur moppenboekje, ik lees het ELKE DAG. En soms zeg ik tegen Lex (man) "hé, heb jij die mop gelezen over sam en moos op bladzijde 24?" het enige dat hij dan doet is ME AANKIJKEN.
Ander voorbeeld:
ik ben zelf een enorme grappenmaker, zo zeg ik wel eens: He trek es aan mijn vinger? en dan? nou ja, dat kan je zeker wel raden. Maar Lex (man) REAGEERT NIET. Nog geen zenuwtrek in zijn wang
laatste voorbeeld:
Laatst zette ik de dvd "15 jaar funnies homevideo's met Hans Kraaij jr." op. Nou de tranen liepen over mijn wangen, van het lachen he? maar weet je wat Lex (man) deed?
Nee?
HIJ WAS IN SLAAP GEVALLEN
Nu vraag ik me af of ik misschien beter kan scheiden