Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Hooiii mag ik ook nog meekletsen :D

Zal me even kort voorstellen:

Ik ben half in de 20, shop en beauty freak (blog ook maar houd die even geheim ivm herkenbaarheid)

Ben creatief, vrolijk en sportief.

Mijn stijl is stoer/vrouwelijk (verwassen jeans, studs, leren jackjes, zijden blousen en grote sieraden bijv.)

Heb net alles gelezen haha ga vanaf nu reageren als het mag ;)

Uhmm nog tips om mee te starten...

Tjah toch de markt ik koop werkelijkwaar overal maar het valt me op dat weinig fashionista's op de markt te vinden zijn, terwijl je daar spotgoedkoop leuke items kunt shoppen!!
@ Cookie grappig dat jouw kapster weigerde om jouw haar veel korter te knippen, meestal is het andersom...ik heb eigenlijk een kapper fobie, ze willen allemaal mijn lange haar afknippen. @ fruitellie welkom! Wat leuk dat je een blog hebt, wel begrijpelijk dat je dat geheim wilt houden En wat een goede tip van de markt, ik zal het onthouden. Morgen even terug lezen, ik ga zo lekker in bad, lange dag acher de rug
@fruitelli Leuk dat je een blog hebt, ik heb ook een (beauty) blog
Cookie ik begrijp even niet waarom je je ID nodig hebt om naar Duitsland te gaan? Je kunt gewoon naar Duitsland rijden (zonder controle) of wil je met het vliegtuig, naar Berlijn bijvoorbeeld?
Ik was vandaag dus even in een stad en bij een aantal winkels was de sale wel al begonnen (20-30%)

Bij de Superstar was alles 40% korting m.u.v. nieuwe collectie en basics. Bij de manfield zag ik nog leuke laarsjes maar ze waren in de sale nog 90 euro en dat vind ik nu even te duur..

In de sale hoop ik nog een mooie jas te vinden, een wat gekleder model. Ik vind zo'n wollen jas van bijvoorbeeld Benneton altijd wel mooi maar is dat eigenlijk wel warm genoeg? Ik forum mobiel dus kan even geen plaatje plakken, zal morgen eens op zoek gaan naar voorbeelden. Nadeel voor mij is wel dat veel jassen een centuur om de middel hebben, daar hou ik niet van.
Blusher, die jassen zijn erg mooi, ik heb al 6 jaar een zwarte wollen mantel van Benetton tot net boven knie, zonder ceintuur. Draag hem niet dagelijks maar vooral als ik met de auto ga of nette kleding aan heb. Voor de rest heb ik een warme gewatteerde jas met rits, capuchon en veel zakken. Was een hele goedkope omdat mijn hond nog wel eens tegen me op spring met z'n modderpoten.

Ik zou een wollen mantel zeker niet als enige jas willen, met regen, sneeuw of koude wind vind ik het te koud. En omdat ze vaak getailleerd zijn en ook bij de schouders aansluiten, kun je er geen dikke kleding onder dragen. Laat ik nu 90% van de winterdagen dik gebreide vesten dragen
De Therme spulletjes zijn trouwens fijn!! Het duurt wel even voor de serum+nachtcreme was ingetrokken, maar had vanochtend een heerlijk zachte en gladde huid.

Nu ook onder mijn make-up, het was een prettige basis om overheen te smeren. Niet te vet en niet te droog. Oude crème-restjes liggen al in de prullenbak - dat zegt genoeg voor een zuinigerd als ik

De Syoss conditioner is ook prettig, hoewel ik onder de douche de geur niet lekker vond, ruikt mijn haar nu toch wel lekker en fris. Heb voor het föhnen niets meer gebruikt, maar het is zacht en glad. Zonder de conditioner was toch echt wat te droog maar nu voelt het prima.

Geslaagd dus wat mij betreft.

Dat je er korsten van kreeg vind ik wel echt heel gek, Cookie! Hoe krijg je dat voor elkaar ? Echt zo allergisch, of had je net geblondeerd of...?
En Fruitellie: hallo & welkom, gezellig dat je ook mee komt kletsen!

Wat koop je allemaal op de markt dan? Ik hooguit een joggingbroek, sokken, haarfrutsels, sjaals, tassen, en eten natuurlijk de kleding vind ik óf te oubollig, óf meer voor tieners. Of ik zoek niet goed genoeg vaak valt de kwaliteit ook wel wat tegen, maar voor iets dat je op gelegenheid koopt / maar 1 of 2 x draagt is dat goed genoeg en vaak is de prijs wel erg leuk..
Hihi wel héél veel beauty en iets minder mode.... maar ik lees nog mee. En ik ben 25, om terug te komen op de leeftijds vraag
mag ik hier ook een combi-vraag stellen ??
@ fifties het viel mij inderdaad ook op... Komt wel weer goed, het hoeft niet perse 50 /50 te zijn. Wat is jullie kleding stijl? Ik kleed me best vrouwelijk, veel jurken, rokken , hoge hakken. Heel af en toe casual, nette jeans en een truitje, maar dan met een opvallende ketting of zo. Wat zouden jullie nooit dragen? Ik draag geen leggings, geen dieren prints, geen bont( ook geen neppe bont overigens, ik vind het gewoon niet mooi).
@ phoebe natuurlijk mag dat, shoot
Nou mijn stijl is wel aan mijn naam af te leiden hihi... wat ik niet draag; leggings en t-shirts, of sportieve kleding (vrijwel geen sneakers o.i.d.)
Mijn kledingstijl zit een beetje tussen casual en vrouwelijk in.

Jurken draag ik (bijna) niet, rokjes wel af en toe. Ik draag altijd een ring en oorbellen. Kettingen heb ik niets mee.

Even om een idee te geven van wat ik leuk vind en evt. zou kopen (sorry, ik kan nog steeds geen plaatjes plakken, moet dat nog aanvragen)

trui

vestje

vest

lange trui

wat ik niet draag: coltruien, vreselijk. Kan er niet tegen als het 'gesloten' is bij m'n hals. En het doet mijn boezem niet veel goeds.

Leggings draag ik wel maar dan in mijn laarzen dus ziet niemand dat het een legging is.

Hakken vind ik leuk maar kan ik nu tijdelijk helaas niet op lopen. Draag nu dus vooral sneakers/platte schoenen
Oh nee coltruien draag ik ook niet!
Volgens mij ben ik de oudste hier met mijn 29....pff Coltruien draag ik alleen als het echt koud buiten is en als ik veel buiten ben. Ik vind de dikke truien helemaal niet leuk, dan krijg ik zo' n kribbel gevoel van. @ Fiftiesdarling Ik vind jouw stijl helemaal geweldig...dat heb ik in eerdere posts al gezegd. Hoeveel van jouw garderobe is vintage? Fiftiesdarling en Missdaisyduck misschien kunnen jullie een afkorting kiezen voor jullie naam? Anders is het zo lang... ik ga straks even terug lezen, en hier en daar reageren het valt niet mee mobiel.
Oh verzin maar wat, ik vogel wel uit wanneer het naar mij bedoeld is ;) fd, fifties, ik heet tess.... name it

Ik denk dat 80% van mijn garderobe vintage is. Op mijn werk moet ik 100% van het merk dragen, anders had ik elke dag vintage in min of meerdere mate gedragen.
Ik zoek ook nog een jas blusher maar wil ook niet zo'n tailleriem! Lastig deze tijden!

En wat ik op de markt koop.. Ehh niet alles hoor haha! Wel eens een bloesje of n t-shirtje ofzo voor onder een colbert! Heb laatst een hele leuke skinny jeans gekocht met ritjes onder, een bruine met n klein printje voor 15 euro.. Kan het altijd thuis passen, hier in de stad mag je gewoon ruilen en geld terug e.d.

Vandaag ook wezen shoppen; mooie lange diepblauwe zijde blouse met een hele grote zwarte ketting (h&m) een een mooi boucle biker jack bij mango...

Ook nog even bij rituals geweest en lekker getest... Helemaal fan van hun handcreme nu, ga ik voor sinterklaas vragen ;)

Ik heb in het topic 'post je outfit' wel eens outfits gezien van je fifties, moet eerlijk zeggen dat ik je foto's waarbij je casual gekleed bent of van je werk (was het maison scotch?) Je toch ook wel heeel goed vind staan!

Vintage is niet zo mijn ding, ben meer van de glam-rock look die je nu veel ziet
Maison Socth ja! Oh ik voel me echt niet mezelf in mijn werkkleding meestal. En dat komt door de losvallende pasvorm vooral, de materialen en de stuk an sich van Scotch vind ik wel heel erg mooi. Edoch bedankt!

Maar de rest van de outfitjes vind ik wel prettig, ook de casual looks... maar ook dan draag ik altijd retro elementen en het zal bij mij nooit sportief zijn.

Klinkt goed, de spullen die je hebt gekocht. Zijde (L).... zo mooi en ook boucle biker jacket klinkt als muziek in de oren!
@ fruitellie dat grote zwarte ketting van H en M staat ook op mijn lijst....en ik houd ook veel van zijde @ blusher als je nog niet gelijk een winter jas nodig hebt dan zou je nog even kunnen wachten, over een paar weken zijn ze toch goed afgeprijsd. Een winter jas is al duur dus 50 procent korting scheelt behoorlijk in prijs. En het is nog niet zo super koud. Ik ben ook op zoek naar een winter jas, een bepaald model, maar kan hem nergens vinden. Ik zal straks een link plaatsen misschien kan iemand mij helpen. @ missdaisyduke ik vind het super knap dat je jouw haar zelf knipt, ik zou het ook willen leren. @ cosima grappig dat je zelf ook niet nederlands bent, was mij in ieder geval niet opgevallen @Cookie hoe bevalt jouw nieuwe kapsel? Heb je misschien een plaatje die er op lijkt? En wil je jouw haar zelf ontkleuren? Wow dan heb je lef zeg...
Cosima, ja maar zonder id kaart kan ik niet naar t buitenland. Hier heb je nog iets aan een rijbewijs , daar niet.

Openbaar vervoer zal goed te doen zijn denk ik dan wel ja :)h
Ik ben een muts die bang is dat er wat gebeurt en mezelf dan niet kan identificeren :$
Dames, ik heb een geweldige website ontdekt, volgens mij heb ik onder een steen gelegen ofzo. Lightinthebox.com

Ik denk er serieus over een lolita-dress als

Bruidsjurk te nemen...

@lorenne; noem me maar MissD dan ofzo haha. Grappig dat je niet van gebreide truien houdt, ik juist heel erg! Ben wel erg gevoelig voor wol dus bij twijfel (te veel kriebel) koop ik m niet.
@ MissD sounds great! Ga je trouwen?? Oh wat leuk, gefeliciteerd! Ik kende wel lightinthebox, maar nog nooit iets besteld. Ik ga de Lolita dress checken. Asos is nu aan de beurt om een eerste bestelling te plaatsen. Hebben jullie al een Sint of Kerst wish list? Of allebei? Wij doen alleen aan Kerst kadotjes. Ik krijg van mijn man een nieuwe telefoon, verder weet ik nog niet. Ik houd niet van lijsten ook niet van kadobonnen, ik houd meer van verassingen.
Hoe is het weer bij jullie? Hier is het ontzettend mistig, hopelijk wordt het better, anders is mijn humeur ook laag . Vandaag krijgen we visite dus het wordt flink gekookt hier. Ik vind het altijd leuk om visite te krijgen, en nog leuker als ze blijven eten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven