Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zaterdag 24 november 2012 om 08:54
zaterdag 24 november 2012 om 09:31
Topic Dochter (11) geeft leraar een klap. is verplaatst naar de pijler Kinderen.
Topic Monster Beats by Dr Dre studio gekocht maar teleurgesteld is verplaatst naar de pijler Digi.
Topic wie wil mijn Viva-abo met looptijd nog 6 maanden overnemen? is verplaatst naar het prikbord Aangeboden.
mvg,
Junior.
Topic Monster Beats by Dr Dre studio gekocht maar teleurgesteld is verplaatst naar de pijler Digi.
Topic wie wil mijn Viva-abo met looptijd nog 6 maanden overnemen? is verplaatst naar het prikbord Aangeboden.
mvg,
Junior.
zaterdag 24 november 2012 om 14:36
zaterdag 24 november 2012 om 14:37
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 november 2012 @ 08:54:
Topics van Pakketje worden ter beoordeling van de Mods offline gehaald;
Hollywood vol kindergebruikers?
Mariska de haas.
Meest op mijn gemak in relatie
Westboro baptist church wel of niet?
Waarheid rapmuziek.
Mainstream media.
mvg,
Junior.
Bovenstaande topics blijven offline, passende maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Topics van Pakketje worden ter beoordeling van de Mods offline gehaald;
Hollywood vol kindergebruikers?
Mariska de haas.
Meest op mijn gemak in relatie
Westboro baptist church wel of niet?
Waarheid rapmuziek.
Mainstream media.
mvg,
Junior.
Bovenstaande topics blijven offline, passende maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 24 november 2012 om 14:41
quote:ModeratorViva schreef op 24 november 2012 @ 14:34:
Het topic "Vrouwen die hun..." is verwijderd i.v.m. trollen, passende maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumJammer, toch weer een trol. Het kan ook nooit eens een echte discussie zijn.
Het topic "Vrouwen die hun..." is verwijderd i.v.m. trollen, passende maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumJammer, toch weer een trol. Het kan ook nooit eens een echte discussie zijn.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
zaterdag 24 november 2012 om 15:17
zaterdag 24 november 2012 om 15:37
Ik ben niet zo heel snel van opmerkingen maken n.a.v. mod besluiten - maar dat het "Vrouwen die hun..." topic verwijderd werd (maar misschien heb ik iets gemist tegen het einde?) vind ik eigenlijk ook wel zonde. Dat de TO op een gegeven moment uitsprak dat hij op een rel hoopt, maakte het, wat mij betreft, nog niet tot een sluit-waardig topic. Er is een verschil tussen 'een rel' en 'een rel'.
zaterdag 24 november 2012 om 16:23
Vragen en/of opmerkingen over genomen beslissingen mogen via forum@viva.nl, hier worden ze verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 24 november 2012 om 16:26
quote:jansenniek5 schreef op 24 november 2012 @ 15:17:
Mods, ik heb een paar dagen geleden een vraag geplaatst hier, onder deze naam (account van mijn man). Mijn eigen account werkt alweer niet meer. Ik kan inloggen, maar als ik een topic wil openen staat er: kan deze pagina niet tonen - no user found.
Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
Ik heb je vraag doorgestuurd naar de techniek.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mods, ik heb een paar dagen geleden een vraag geplaatst hier, onder deze naam (account van mijn man). Mijn eigen account werkt alweer niet meer. Ik kan inloggen, maar als ik een topic wil openen staat er: kan deze pagina niet tonen - no user found.
Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
Ik heb je vraag doorgestuurd naar de techniek.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 25 november 2012 om 10:39
quote:ModeratorViva schreef op 22 november 2012 @ 11:55:
[...]
Je e-mail is ontvangen, je krijgt antwoord zodra de betreffende collega ernaar heeft gekeken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Is de desbetreffende collega al gesignaleerd? Of eh.. is deze met vakantie ofzo? Ik heb nog geen mail terug. Mocht mijn mail weer zoek zijn, ik stuur em met liefde nogmaals natuurlijk.
Verder mag ook een andere moderator er op reageren hoor, bedoel: neem aan dat jullie allemaal hetzelfde beleid bezigen?
[...]
Je e-mail is ontvangen, je krijgt antwoord zodra de betreffende collega ernaar heeft gekeken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Is de desbetreffende collega al gesignaleerd? Of eh.. is deze met vakantie ofzo? Ik heb nog geen mail terug. Mocht mijn mail weer zoek zijn, ik stuur em met liefde nogmaals natuurlijk.
Verder mag ook een andere moderator er op reageren hoor, bedoel: neem aan dat jullie allemaal hetzelfde beleid bezigen?