Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
zaterdag 24 november 2012 om 20:15
zaterdag 24 november 2012 om 20:21
quote:pimpelmeesje67 schreef op 24 november 2012 @ 20:20:
Ook wel 'ns lekker toch DD...
ja zeker! hou best wel van een dagje niksen. al merk ik dat ik nu om 8 uur al gammel word. van het niksen. das wel apart
tis ineens stil hier!
Ook wel 'ns lekker toch DD...
ja zeker! hou best wel van een dagje niksen. al merk ik dat ik nu om 8 uur al gammel word. van het niksen. das wel apart
tis ineens stil hier!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 24 november 2012 om 20:24
quote:missy_Acy schreef op 24 november 2012 @ 20:22:
Serieus? Ik heb een isolatie vloer gelegd, eerst zand gestort en gelijk gemaakt. Ik heb de bakken voor de dakgoot in de grond gezet. Puin geschept. Ben gaar. Ga nu tvoh van gister kijken/luisteren.wauw! das pas n actieve dag!! dan mag je morgen idd wel lekker niksen
Serieus? Ik heb een isolatie vloer gelegd, eerst zand gestort en gelijk gemaakt. Ik heb de bakken voor de dakgoot in de grond gezet. Puin geschept. Ben gaar. Ga nu tvoh van gister kijken/luisteren.wauw! das pas n actieve dag!! dan mag je morgen idd wel lekker niksen
zaterdag 24 november 2012 om 21:17
Ik heb niet alles bijgelezen hoor.. zijn jullie nu mal om 20 pagina's te schrijven terwijl ik moest werken? Tssssk!
Goedenavond allen. Ik heb me vanmorgen bijna verslapen, had maar twintig minuten tussen wakker worden en op mijn werk zijn.. Oeps! Ben helegaar van de leg..
Goedenavond allen. Ik heb me vanmorgen bijna verslapen, had maar twintig minuten tussen wakker worden en op mijn werk zijn.. Oeps! Ben helegaar van de leg..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 24 november 2012 om 21:19
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2012 @ 21:17:
Ik heb niet alles bijgelezen hoor.. zijn jullie nu mal om 20 pagina's te schrijven terwijl ik moest werken? Tssssk!
Hasse!
moest jij gewoon werken vandaag? pfff
Wat lekker dat je vanmorgen extra hebt uitgeslapen bof jij even!
Hasse!
moest jij gewoon werken vandaag? pfff
Wat lekker dat je vanmorgen extra hebt uitgeslapen bof jij even!
zaterdag 24 november 2012 om 21:40
Ja... Erg he? Om de week ben ik de lul... Helaas...
Maar dat uitslapen heeft helegaar net geholpen, dus ik duik zo weer mijn bedje in...
Maar dat uitslapen heeft helegaar net geholpen, dus ik duik zo weer mijn bedje in...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 24 november 2012 om 21:53
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2012 @ 21:40:
Maar dat uitslapen heeft helegaar net geholpen, dus ik duik zo weer mijn bedje in...pff, morgen wel vrij hopelijk? Weltrusten dan alvast
Maar dat uitslapen heeft helegaar net geholpen, dus ik duik zo weer mijn bedje in...pff, morgen wel vrij hopelijk? Weltrusten dan alvast
zaterdag 24 november 2012 om 21:56
quote:Amand schreef op 24 november 2012 @ 21:43:
Gelukkig heb ik BBC3
[afbeelding]Ik wil zó trouwen met Captain Slow he? What a man...
Gelukkig heb ik BBC3
[afbeelding]Ik wil zó trouwen met Captain Slow he? What a man...