VRLK
zondag 4 mei 2008 om 22:20
zondag 4 mei 2008 om 22:21
zondag 4 mei 2008 om 22:21
Ben nu aan het kijken en voor 700 euro zit je er drie dagen (incl. hotel en vlucht). Leuk!
GW is natuurlijk wel van de architectuur (modern, maar ach... het is ooit ontworpen toch? ) en ik vind Italie geweldig, de italianen het meest fantastische volk en wil het Colosseum, Vaticaan, Forum Romanun, Tevi fontien etc. echt eens zien.
GW is natuurlijk wel van de architectuur (modern, maar ach... het is ooit ontworpen toch? ) en ik vind Italie geweldig, de italianen het meest fantastische volk en wil het Colosseum, Vaticaan, Forum Romanun, Tevi fontien etc. echt eens zien.
zondag 4 mei 2008 om 22:23
quote:athena schreef op 04 mei 2008 @ 22:21:
Ah, oke, maat 100. Ik ga zo eens googlen.
Witte broeken, oei, werkt dat een beetje? Ik krijg dan visioenen van voortdurend moeten opletten of die niet vreselijk vies worden van het spelen. Of doe je die alleen aan als je ergens met ze naartoe gaat?
Nee, gewoon heet wassen en dan gaat het best.
Mijn Pebbeltjes mogen gerust vies worden, groene knieën enzo zwarte achterwerken of van top tot teen onder het stoepkrijt. Dat jullie niet denken dat ik zo'n moeder ben met opgeprikte ventjes...
Ah, oke, maat 100. Ik ga zo eens googlen.
Witte broeken, oei, werkt dat een beetje? Ik krijg dan visioenen van voortdurend moeten opletten of die niet vreselijk vies worden van het spelen. Of doe je die alleen aan als je ergens met ze naartoe gaat?
Nee, gewoon heet wassen en dan gaat het best.
Mijn Pebbeltjes mogen gerust vies worden, groene knieën enzo zwarte achterwerken of van top tot teen onder het stoepkrijt. Dat jullie niet denken dat ik zo'n moeder ben met opgeprikte ventjes...
zondag 4 mei 2008 om 22:25
O, wij waren er in...euhh...1996 denk ik? Of 1995. En niks geen hotelkamer voor ons, wij stonden met ons koepeltentje op die aggenebisj camping buiten de stad, op een van de heuvels. Zo eentje waar je hutjemutje op elkaar stond, 's nachts werd wakkergehouden door dronken Engelsen en in de douche de drollen van de nabijgelegen wc's voorbij zag drijven.
zondag 4 mei 2008 om 22:26
quote:Wind schreef op 04 mei 2008 @ 22:25:
Maar hóe hou jij het wit? Ik zie na een dag buitenspelen geen wit meer ben ik bang.
Ben het met je eens dat wit op spijkerbroek zo leuk staat, maar durf het niet echt aan.Yep. Idem. Als ik zie hoe vies de heren hier hun gewone spijkerbroekjes al krijgen, dan ben ik echt bang dat ik zo'n witte broek hoogstens een uur wit zie en daarna nooit meer.
Maar hóe hou jij het wit? Ik zie na een dag buitenspelen geen wit meer ben ik bang.
Ben het met je eens dat wit op spijkerbroek zo leuk staat, maar durf het niet echt aan.Yep. Idem. Als ik zie hoe vies de heren hier hun gewone spijkerbroekjes al krijgen, dan ben ik echt bang dat ik zo'n witte broek hoogstens een uur wit zie en daarna nooit meer.
zondag 4 mei 2008 om 22:30
Nouja, ik koop effen witte T-shirtjes bij HEMA of WE ofzo, die kosten dan een euro of 5-6? Die was ik op 60 graden met Ariel. En bij erge vlekken wat Shout erop ofzo. En als ze niet meer schoon worden gooi ik ze weg. Maar heus, het meeste was je er wel gewoon uit hoor, ik tenminste wel...
En ze zijn na een dag echt wel goor.
En ze zijn na een dag echt wel goor.
zondag 4 mei 2008 om 22:31
quote:Wind schreef op 04 mei 2008 @ 22:29:
Pebbles is er even een wit wasje aan het in doen, Athena.
Even geduld dus... Hehe, voor de ultieme wastips wacht ik graag . Heb inmiddels te maken met vlekken in kleding die er zelfs na weken in Vanish niet meer uitgaan, dus kom maar op met de goeie tip Peb!
Pebbles is er even een wit wasje aan het in doen, Athena.
Even geduld dus... Hehe, voor de ultieme wastips wacht ik graag . Heb inmiddels te maken met vlekken in kleding die er zelfs na weken in Vanish niet meer uitgaan, dus kom maar op met de goeie tip Peb!
zondag 4 mei 2008 om 22:36
quote:Pebbles schreef op 04 mei 2008 @ 22:33:
En als dat niet werkt geef ik het op en gooi ik het weg.
Mijn wasmotto.
Maar jij doet dan dus hele witte wasjes op 60 graden? Tenminste, ik neem aan dat je niet alleen wat shirtjes in de masjien mikt. Ik heb er altijd spullen bijzitten waarvan ik denk dat die dat niet gaan trekken.
En als dat niet werkt geef ik het op en gooi ik het weg.
Mijn wasmotto.
Maar jij doet dan dus hele witte wasjes op 60 graden? Tenminste, ik neem aan dat je niet alleen wat shirtjes in de masjien mikt. Ik heb er altijd spullen bijzitten waarvan ik denk dat die dat niet gaan trekken.
zondag 4 mei 2008 om 22:43
Mijn witte was bestaat uit witte T-shirts van Pebblo, Pebbeltjes en van mij. Witte handdoeken en wit ondergoed (katoen). Meer of ander wit hebben we hier volgens mij niet.
En dat kan allemaal op 60 graden. En is op de krimp gekocht want gaat ook in de droger.
En nu ga ik naar bed (dat helaas nog moet worden opgenmaakt...). Trusten!
En dat kan allemaal op 60 graden. En is op de krimp gekocht want gaat ook in de droger.
En nu ga ik naar bed (dat helaas nog moet worden opgenmaakt...). Trusten!