Entertainment alle pijlers

Twilight : breaking dawn part II

23-10-2012 09:19 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net als ik aan het aftellen tot half november. Ja, want dan is het zover dan komt de laatste Twilight-film uit. Vorig jaar heb ik vriend zover gekregen om mee te gaan, en hij vond het nog spannend ook. Daar zaten we dan beiden midden de 30 tussen een stelletje pubers .

Kortom wie wil er mee aftellen?
Mini-marathon? Hoe verschilt dat van de gewone marathon?
Mini marathon was bij ons de laatste drie delen, ipv alle vijf.

@tbl bij ons ook!
@tbl ja bij ons ook.

Ik ga volgende week nog een keer naar BD2 met mijn man.
Mini-marathon... duidelijk
quote:tanja32 schreef op 14 november 2012 @ 11:28:

Mini marathon was bij ons de laatste drie delen, ipv alle vijf.

@tbl bij ons ook!Bij ons de laatste 2 delen, dus BD 1 en 2
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
gisteren de mini marathon gezien (BD 1 en 2). Publiek was vnl 20/30/40ers. Enkele tiener, enkele 50+er. Ik heb me kapot gelachen. Een van mijn voorgangers roemde twilight saga om het goede verhaal. Ben ik het niet bepaald mee eens. Verhaal lijn is flinterdun.

Ik kijk nu al uit naar de verfilming van 50 shades!
oowh ik wil zo graag weten hoe t eindigt, wilt iemand dit in een prive berichtje vertellen aan me?:D
quote:minnaard88 schreef op 14 november 2012 @ 16:07:

oowh ik wil zo graag weten hoe t eindigt, wilt iemand dit in een prive berichtje vertellen aan me?:D

Als je de titel van de film + 'spoiler' intypt in google, dan kun je de gehele verhaallijn tot het slot lezen.

Voor mij is dit toch wel een quilty pleasure, dat ik niemand op ga trommelen om mee naar de bioscoop te gaan. Vandaag of morgen verwacht ik wel een linkje online. En koop ik uiteindelijk de DVD wel.
Here I am - now what are your other two wishes...
Ik was bijna klaar om hevig teleurgesteld de bioscoop uit te stampen, maar uiteindelijk bleek het best mee te vallen.

Ik vond Edward niet zo aantrekkelijk als dat ik hem eerst vond. Ik vind het wel een fijne film om gezien te hebben.

Er zaten trouwens ook drie mannen in de zaal zonder vrouwen erbij. Kwamen wel net na het begin aan en gingen net voor het einde weg

Ik vind zowel HP als Twilight als Sookie Stackhouse heel erg leuk.
Het Viva forum is papaja.
pfoe, mijn vriend wist me gister te melden dat hij niet mee wil gaan kijken ;-(. Vorig jaar vond hij het wel leuk zei hij. En aangezien ik in een dorp woon en niet kan rijden met de auto, moet ik wachten tot ie op dvd uitkomt ... :(
Gisteren geweest, zat van alles wat in de zaal. Was midden op de dag dus erg rustig.

Gelukkig zaten er ook wat tieners, moet altijd zo lachen om die reacties tijdens liefdesscenes. En inderdaad... de reactie op het witgedrukte van eerder. Geweldig.

Ik heb me wel vermaakt. :-)
De film is nu ook online te bekijken, nog niet zo'n mooie kwaliteit helaas... maar ik kon me niet langer inhouden... t.z.t koop ik hem op dvd

Maar ik vond dit deel toch wel de mooiste en de beste! Het einde vond ik spectaculair en zag ik niet aankomen. Spoiler: Toen de één na de ander het loodje legde begon ik al hevig teleurgesteld te raken ... een hele mooie en goede twist dus

Ik vind de muziek en de beelden zo prachtig. Dat doet het hem vooral voor mij.
In onze zaal was ook echt een schokgolf toen Carlisle onthoofd werd!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb hem vanmorgen gezien en ook bij ons was het één grote schokgolf door de zaal. Dat vind ik wel erg leuk aan zo'n film kijken in de bioscoop. Je beleeft het toch een beetje met z'n allen.

Jammer dat het nu voorbij is, maar ik verheug me nu al op de blu-rays en dan lekker cocoonen in bed...
quote:Maleficent schreef op 22 november 2012 @ 16:25:

In onze zaal was ook echt een schokgolf toen [fgcolor=#FFFFFF]!

Bij ons ook,

Ik zie nog wel een vervolg.

Vanuit een andere vampier.
Galadriel: je kan de spoiler lezen, misschien een idee om je post aan te passen
Ik baalde enorm toen ik van de week simpelweg doordat mijn muis over het topic ging de spoiler las van Maleficent. Ik wilde dat alleen niet in dit topic melden, omdat ik bang was meer spoilers te zien als ik het topic opende. Vanmorgen de film gezien, heerlijk rustig in de bios, vond de twist leuk, maar het einde nogal afgeraffeld en zoetsappig.
Ik baal ook enorm van de gequote spoiler, ik ga morgen pas...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Sorry had niet door dat het te lezen was.
Ik denk dat er nog wel een vervolg komt vanuit Jacob. Dat denk ik.
quote:Maleficent schreef op 26 november 2012 @ 16:50:

Ik denk dat er nog wel een vervolg komt vanuit Jacob. Dat denk ik.Zijn er meer boeken eigenlijk? En dat zou best interessant kunnen zijn gezien de ontwikkelingen.
quote:hedda2hedda schreef op 26 november 2012 @ 19:11:

[...]

Zijn er meer boeken eigenlijk? En dat zou best interessant kunnen zijn gezien de ontwikkelingen.

Je hebt twee boeken uit ander perpectief:

"The short second life of Bree Tanner" - komt voor in Eclipse het meisje dat bij het leger van Victoria hoort en later door de Volturi gedood wordt.

En een online versie 12 hoofdstukken vanuit Edward Cullen gezien. Dat boek is uitgelekt en toen heeft schrijfster besloten om het verhaal helemaal online te zetten. Te vinden op haar website. Het is echter nooit uitgegeven.
Midnight Sun heet het boek vanuit Edwards perspectief. Ik geloof dat er ook al gezegd is dat dit nooit verfilmt gaat worden aangezien de hoofdpersonen dan weer terug naar het begin moeten en ze er nu toch een aantal jaren ouder uitzien.

Stephanie Meyer heeft aangegeven dat ze het boek mogelijk ooit af gaat maken (misschien wanneer ze haar geld op heeft.)
Ik zou vanuit Jacob interessanter vinden in het licht van de ontwikkelingen.
Ik had wel een beetje aan het eind van de film hetzelfde gevoel als bij Harry Potter, snif, het is voorbij. We waren tot het eind blijven zitten en dan zag je de hele cast voorbij komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven