Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik voel me niet geheel serieus genomen. Voor de duidelijkheid: ik wil niet een hoorn worden, maar een éénhoorn.

En nou heb ik op Marktplaats een student geneeskunde gevonden die plastische chirurgie als bijvak doet en mij wel wil helpen.

Dan krijg ik eerst een soort schroefdraad in me voorhoofd en dan kan ik daar later een hoorn opschroeven. Maar dat moet dus eerst 6 maanden helen. Vandaar dat ik dacht: als ik nou een haarband over me voorhoofd trek, dan ziet me moeder het niet. En over 6 maanden ben ik 18 dus dan kan ik doen wat ik wil.

kijk dit is mijn droombeeld..
Eh.. bijzonder.. dat wel
Later is nu
nou ik heb even gegoocheld, maar ik kan niks vinden hoor. Wel iets over een midwinterhoorn, maar ik snap niet dat je die op je hoofd wil, want hoe kan je er dan op spelen?

Ook heb ik recepten gezien met Ahoorn, dat is een soort van stroop, lijkt me nogal een smerige gedoe
o, ik ben mosterd zie ik.
Ik wil graag ook eens een toppik openen, dus ik dacht laat ik er eens eentje openen over soep. Ik ben dol op soep. Ik eet soep, ik drink soep, ik ben soep, ik droom van soep. Mijn leven zou zinloos zijn zonder soep. Ik heb er regelmatig ruzie over met mijn man. Dan wil hij ook een keer pizza eten of zo, maar dan flikker ik de pizza gewoon in de soep. Is hartstikke lekker hoor, pizzasoep, maar mijn man begint dan meteen weer te zeuren dat hij ook wel eens iets waar hij op kan kauwen. Terwijl ik wel altijd de botjes laat zitten in de kippensoep dus hij heeft niks te klagen.

Magoe, soep dus. Ik heb wel een beetje gezocht op de eetpeiler maar ik kon niet echt een toppik vinden over soep, dus vandaar dus. Alle lekkere soeprecepten zjin welkom, ik heb zelf ook een hele lekkere van mosterdsoep. Als jullie het recept willen zal ik het wel opschrijven.
Mosterdsoep:

bouillon koken, potje mosterd erin flikkeren. Doorroeren, klaar.

MIjn moeder maakte ook altijd veel soep, maar dat was meer omdat ze de groente te lang liet koken waardoor het snot werd. Dan deed ze er wat extra water bij en liet de staafmixer even zjin werk doen. Voila, sperziebonen-aardappel-speklapjes soep.
quote:Starshine schreef op 25 november 2012 @ 19:12:

Mosterdsoep:

bouillon koken, potje mosterd erin flikkeren. Doorroeren, klaar.

MIjn moeder maakte ook altijd veel soep, maar dat was meer omdat ze de groente te lang liet koken waardoor het snot werd. Dan deed ze er wat extra water bij en liet de staafmixer even zjin werk doen. Voila, sperziebonen-aardappel-speklapjes soep.Lekker zeg. Kan dat ook met krieltjes, koolrabi en lekkerbekjes?
Nou, LaddiekookttotSnot, ik kan me je mans gevoelens wel voorstellen hoor. Botjes wegen niet op tegen een knapperige pizzabodem. Misschien de soep wat laten indikken en broodkorsten bij serveren? Kom je 'm een beetje tegemoet, zeg maar.
Later is nu
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 november 2012 @ 17:08:

o, ik ben mosterd zie ik.

Daar word ik zoooooooooooooo moe van als mensen dat schrijven. Echt, ik flikker acuut in slaap. Word ik wakker met qwerty op mijn voorhoofd.

Stopborden; ook van die slaaptriggers.

Ik sta altijd vooraan in de file.
Tsk, AanmijnlijfgeenBlankeVla, ze liep gewoon voor op de mosterdsoep. Beetje pittige mosterd in je reet en je bent zó weer wakker!
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 25 november 2012 @ 19:22:

Nou, LaddiekookttotSnot, ik kan me je mans gevoelens wel voorstellen hoor. Botjes wegen niet op tegen een knapperige pizzabodem. Misschien de soep wat laten indikken en broodkorsten bij serveren? Kom je 'm een beetje tegemoet, zeg maar.

Hallo zeg, kan die effe? Ik zit hier echt niet te wachten op dit soort reacties. Medeleven wil ik! En knuffels! En begripvol geknik! En rode rozen! En soeprecepten!!!

Maar ik zal wel vragen of de mods dit topic willen verwijderen wegens privacy. Wat een soepzooi zeg dit forum.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2012 @ 19:24:

[...]

Daar word ik zoooooooooooooo moe van als mensen dat schrijven. Echt, ik flikker acuut in slaap. Word ik wakker met qwerty op mijn voorhoofd.

.je hoeft het niet te lezen hoor.
Waterkerssoep.

1 liter water

1 pond kersen.
Raar toetsenbord heb jij Blijfmaarlekkerbuiten. Bij mij staat er altijd ytrewq.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 november 2012 @ 19:31:

[...]

Hallo zeg, kan die effe? Ik zit hier echt niet te wachten op dit soort reacties. Medeleven wil ik! En knuffels! En begripvol geknik! En rode rozen! En soeprecepten!!!

Maar ik zal wel vragen of de mods dit topic willen verwijderen wegens privacy. Wat een soepzooi zeg dit forum.

Oh sorry, maar stel je vraag dan duidelijk inde OP

LadySnotterly, wat vervelend dat je man niet graag eet wat jij kookt en je doet nog wel zo je best

Hier van mij een recept:

Polderpizzasoep

Maak pizzadeeg volgens de verpakking

Maak pizzasaus door een blikje gepelde tomaten met uien, peper en oregano te vermalen

Maak van het deeg een kommetje (rol het uit en leg het in een kommetje, bijvoorbeeld) gooi de saus erin, kaas erover en 25 minuten in de oven. Eet smakelijk!
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 25 november 2012 @ 19:34:

[...]

Oh sorry, maar stel je vraag dan duidelijk inde OP

LadySnotterly, wat vervelend dat je man niet graag eet wat jij kookt en je doet nog wel zo je best

Hier van mij een recept:

Polderpizzasoep

Maak pizzadeeg volgens de verpakking

Maak pizzasaus door een blikje gepelde tomaten met uien, peper en oregano te vermalen

Maak van het deeg een kommetje (rol het uit en leg het in een kommetje, bijvoorbeeld) gooi de saus erin, kaas erover en 25 minuten in de oven. Eet smakelijk!

zal nog eens iemand helpen
Later is nu
Goedemorgen

Even roddelen hoor:

hoe is het met iedereen?
Later is nu
Ik heb gehoord dat het met Stalzwijn niet zo best is. Zij schijnt bij het 'tuinieren in de vagina' geklooid te hebben met haar zuurgraad.

Verder niet rot bedoeld maar een luchtverfrisser meenemen is geen overbodige luxe als je met 'r afspreekt.

En dat zeg ik niet om te roddelen.
En bedankt Bé.

Ik heb trouwens always met actipearls gehaald, dus dat zou de trick moeten doen.
Dubbeldildootje heeft trouwens haar naam eer aan gedaan.

Verder zeg ik niks hoor.

En ik zeg het uit liefde.

Dus...
quote:Starshine schreef op 26 november 2012 @ 09:42:

En bedankt Bé.

Ik heb trouwens always met actipearls gehaald, dus dat zou de trick moeten doen.

Dat hopen we dan maar....

Meer zeg ik niet.
Ik heb ook gehoord dat iemand, ik noem geen namen, over de poot van de kat is gereden. Het beest loopt mank nu en zij vraagt zich af wat te doen. Hier.. iemand op dit forum, ze loopt al enige jaren mee en vraagt zich af wat te doen bij medische klachten. Ik zal het nog één keer zeggen:

EEN TOPIC OPENEN!

Later is nu
Ik heb na de 'woordenwisseling' met SatanicalBiceps nog tampons in de neus zitten, dus ik ruik je niet Startzwijn. Kom gerust dichter bij me staan.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven