SYTYCD 2012
zondag 25 november 2012 om 21:11
zondag 25 november 2012 om 21:11
quote:Liezze schreef op 25 november 2012 @ 21:01:
[...]
Bedankt voor de separatie hoor! Had het echt even nodig! Maar 5 minuten in de snoezelruimte hebben me weer helemaal tot rust gebracht. graag gedaan hoor, we moeten af en toe voor elkaar zorgen he
[...]
Bedankt voor de separatie hoor! Had het echt even nodig! Maar 5 minuten in de snoezelruimte hebben me weer helemaal tot rust gebracht. graag gedaan hoor, we moeten af en toe voor elkaar zorgen he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 25 november 2012 om 21:13
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 21:11:
[...]
Het nummer was er eerder dan Moulin Rouge volgens mij.
Nou ja, niet eerder dan de club in Parijs, maar dan de film/musical bedoel ik Jaahaaa dat weet ik . Maar deze versie komt uit Moulin Rouge. Ik zoek hem wel even op.
[...]
Het nummer was er eerder dan Moulin Rouge volgens mij.
Nou ja, niet eerder dan de club in Parijs, maar dan de film/musical bedoel ik Jaahaaa dat weet ik . Maar deze versie komt uit Moulin Rouge. Ik zoek hem wel even op.
Ik vind hier dingen van.
zondag 25 november 2012 om 21:15