Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Die laatste AHdierenplaatjesactie.

Iemand anders gaat ook in een stapel kijken, zal het in de gaten proberen te houden dat er niet ineens 0 of 100 verstuurd worden.
Dat snap ik, alleen welk beest staat erop en welke kleur heeft het kaartje ? Dat zoekt wat makkelijker
Alle reacties Link kopieren
Danku! Ik kan nu 3, bijna 4 HEMAglazen halen!
@biebeltje,

Het gaat niet echt goed met mij en momenteel laat ik alles zitten wat geen hoge nood heeft dus ik zie alsnog af van het beeldscherm sorry!
IBI, het spijt mij dat te horen. Ik gun het je van harte maar weet ook dat het transporttechnisch wat problematisch was.

@koko.. Ik heb geen idee welk beest het is. Heb al eens een zooi kaartjes weggestuurd, anders had ik de kleur/categorie nog kunnen gokken.

(als ze hem niet hebben weten ze zelf ook niet welk dier het is toch?
Kan voorin het boek zien, daar staan alle plaatjes klein afgebeeld.

Kan nu zelf niet kijken want het boek ligt onder het bed van dochter haha !
dat wist ik niet, zal eens vragen:)
Ik hoor het wel of ik moet kijken voor je. Welterusten allemaal !
quote:watervrouw2 schreef op 25 november 2012 @ 22:13:

ik zoek nog 2x dierenplaatje 180 van appieh

watervrouw2 atgmailpuntcom

Ik heb hem 2 x voor je. Ik ga je morgen even mailen

Als er nog meer mensen van de HEMA-zegels af moeten, ik ben nog steeds, stiekem, voor mijn dochter aan het sparen
Is er hier misschien iemand die Cars autos over heeft?

Mijn collega zoekt voor haar zoontje Chick Hicks en King uit de eerste serie.

(ik heb het ook al op het prikbord gevraagd, maar daar zijn nog geen reacties, daarom probeer ik het hier ook

Tegen verzendkosten uiteraard. Ruilmateriaal heb ik niet zo heel erg veel.

Ah dierenplaatjes, een bon voor 10 euro korting bij bestelling van 50 euro bij Zalando heb ik wel als ruilmateriaal.
Ibi, wat naar om te horen meid!

Doe maar rustig aan, hoop dat het snel weer berg opwaarts gaat.

Hier trouwens een kater en poes in de weggeef. :(

Superlief, maar zowel vriendlief als kleine gazelle lijken zwaar allergisch... Spullen krijg je erbij, meer info als er mensen ècht geinteresseerd zijn.
Nog steeds een tv in de aanbieding, beeldbuis, van Philips, schermgrootte 60 cm diagonaal gemeten.

Als er niemand interesse heeft gaat ie volgende week naar de milieustraat.

mailen naar love.hate.tragedy [at] live.nl
Shenandoa, bedankt voor je felicitatie! Ik heb een zoon gekregen, nu 13 dagen oud, of juist -1 week :D Hij doet het super, drinkt steeds beter, en daardoor gaat het met mij ook steeds beter!

Ik heb btw nog steeds een knalroze aankleedkussen in de aanbieding!

En een aantal chicklits, al weet ik niet meer welke, want ben de doos even kwijt :S Maar mocht er interesse naar chicklits zijn, dan zoek ik hem weer op.
@ iedereen die me heeft gemaild: Ik ga je vanavond mailen!
Hey!

We zijn over de 3000 postings!

*gaat snel een nieuwe maken*
668, the neighbour of the Beast
Tadaaaaaaaaaaaa!

deel 5!!

Ik ga bij de mods een slotje voor deze aanvragen.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven