Groepsovernachting Volendam

26-11-2012 11:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie kan mij helpen?

Ik ben bezig met het organiseren van een 'reuni' we willen met een vriendengroep van ongeveer 40 man gaan overnachten.

We zitten te denken aan een dagje volendam maar misschien ook wel amsterdam.

Voor zo'n grote groep valt het erg tegen om iets geschikts te vinden.

Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt!
heb je al gekeken bij roompot volendam?

het is leuk om ook met de boot volendam-marken te gaan.

Succes!
Midden in Volendam heb je hotel Spaander, heel uniek hotel! Iets verder (en waarschijnlijk goedkoper) heb je hotel van der Valk in Katwoude. Overigens is vooral Edam in die buurt ook erg 'schattig' en daar heb je het Damhotel, prachtige locatie en hotel.

Succes!
dit zijn inderdaad hele goede hotels maar vrij prijzig wel
Roompot al gekeken, het nadeel is dat je hier gelijk van vrijdag tot zondag moet boeken. We willen eigenlijk één nacht.

Hotels heb ik inderdaad gevonden maar eigenlijk willen we liever iets waar meer personen bij elkaar kunnen slapen. Desnoods een B&B met een grote slaapzaal ofzo?

of een kampeerboerderij...

had eigenlijk de hoop dat er hier misschien iemand uit de buurt komt en zo iets weet wat je niet gelijk op internet vindt.

Tot zover eerst bedankt voor het meedenken.

Ik wacht in spanning op de gouden tip ;)
Heb je al gegoogeld op groepsaccomodatie ?
.
http://www.wattedoeninvolendam.nl/hotels-volendam/
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Deze is voor max 36 personen:

http://www.logementwaterland.nl/ligging.php

In Volendam ken ik geen groepsaccomodatie (kom er uit de buurt). Broek in Waterland heeft dus bovenstaand huis. Het ligt net boven Amsterdam en de doorgaande weg naar Volendam doorkruis Broek in Waterland. Broek in Waterland is trouwens veel mooier dan Volendam maar als je er heen zou willen dan ben je er zo. Ook gaan er vanuit Broek in Waterland heel veel verschillende buslijnen naar zowel Volendam als Amsterdam. Mocht je in het voorjaar gaan: je kunt er prachtig varen door Waterland waar verschillende theetuinen zijn. Met de bus ben je met 15 min op het centraal station in Amsterdam en in de haven van Volendam.
Bedankt voor de tips en die van jou, jo80; goed om te weten. Alleen al dat er dus bij volendam geen groepsaccomodatie is, dan hoef ik daar in ieder geval niet meer naar te zoeken ;)

ben bang dat het lastig gaat worden vanwege onze eisen....(weinig geld, 1 nacht, zoveel mogelijk bijelkaar....)

misschien de plannen bijstellen..

tnx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven