Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!

22-11-2012 14:46 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wederom een plekkie voor de mannen* op dit forum om met elkaar te bomen over

Bier

Bevallige lichamen

Motoren

En andere Echte Mannenzaken.

* en stoere vrouwen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 november 2012 @ 13:49:

Ik hou van voetbal.

Ik heb niks met gadgets.

Ik vind 't leuk om naar mooie vrouwen te kijken. Al snap ik de smaak van sommige mannen niet. Chantal Jansen is geeeeen mooie vrouw.

Wel eens met alle drie pimpel. Chantal is niet lelijk, maar ook niet écht mooi en voor mij is ze te schattig.

Ik hou op zijn tijd van met andere mannen over vrouwen praten, foute opmerkingen maken en bier drinken in de kroeg. Ik hou op zijn tijd van voetbal en andere sporten kijken. Ik kan mezelf verliezen op de computer. Ik denk in oplossingen en weet vaak hoe het zit.

Ik heb niets met gadgets, auto's en motoren, ik hou niet van mezelf lens zuipen en hou er niet van als de sfeer té macho wordt.

Ik hou wel van met mijn vriendin voor haar kleren shoppen en mensen tot in den treure te analyseren.

En ik dronk vroeger altijd rosé en kriek bessenbier
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 13:55:

[...]

Vind je arrogante/zakelijke mannen aantrekkelijk?

En ik hoor van veel vrouwen (ook hier) dat ze vaker naar andere vrouwen kijken dan naar mannen. Mannen kijken ook graag naar andere mannen, maar dan alleen op het voetbalveld...

Ja, ik vind zakelijke mannen opwindend. Kan ik niks aan doen. Wat mannen met tetten of een kont hebben, heb ik met zakenmannen/ arrogante mannen.

Ik hoef er geen relatie mee maar ik vind het alleen al voer voor de fantasie

Ik zou er namelijk niet aan moeten denken om 24/7 met een arrogante kwal te leven

Naar vrouwen kijk ik niet om te vergelijken en ook niet om wat ze aanheeft.

Ik kan soms gewoon denken: `Ah, die heeft een mooi gezicht´ e.d.

Ik houd niet van shoppen! Ik kijk op internet wat ik wil hebben en ga dan zo snel mogelijk winkelen. Ik ga geen uren struinen om een kledingstuk te vinden, ik zie dan in één oogopslag of het iets is.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 13:06:

[...]

Ga dan even op je rug liggen!Ik lig trouwens... wat nu?
quote:DeeDee86 schreef op 26 november 2012 @ 13:55:

[...]

Pfoe dan vraag je me wat...

Ben gek op het relaxte ''het zal me aan mn reet roesten wat de wereld van me vindt''. Of bedoel je meer mannendingen als voetbal en bier? Lust ook wel n biertje, ga graag met mannen de kroeg in. Niks met sport. Hou wel van n fikkie stoken.

vervelend aan mannen: dat ze niet zeggen waar ze mee zitten

Je bent pyromane?

Ja dat relaxede dat herken ik wel, generaliserend gezien. Ik zie wel bij mn vriendin en sommige andere vrouwen die ik ken dat ze situaties enorm ver doordenken en rampscenario's bedenken en beren op de weg zien. En dan heb ik iets van, je ziet het allemaal veel te moeilijk, doe eens rustig, het komt heus wel goed...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 november 2012 @ 14:04:

[...]

Ik lig trouwens... wat nu?

is nog niets van te zien op je ava...

anders maar even een bikino foto sturen?
quote:piratorarT schreef op 26 november 2012 @ 14:03:

[...]

Ja, ik vind zakelijke mannen opwindend. Kan ik niks aan doen. Wat mannen met tetten of een kont hebben, heb ik met zakenmannen/ arrogante mannen.

Ik hoef er geen relatie mee maar ik vind het alleen al voer voor de fantasie

Ja dat hebben veel vrouwen hé. Een jaar of tien geleden droeg ik wel eens een pak. Nou dan had ik ineens veel sjans....

ik vind een pak overigens verschrikkelijk, veel te warm voor mij en dan vooral die idiote das... het voelt heel beperkend.

Wat jij mogelijk hebt met een man in pak, heb ik met biker style meisjes. Als ik zo'n mooie dame op straat zie, kan je me opvegen.

Even los van het opgespoten haar, dit dus:

http://25.media.tumblr.co ... 15m7HaJ1rwguwco1_1280.jpg

(Edit: is volgens mij nog wel errug jong, maar gaat even om het principe)

Ik kan ook wel voor mezelf relativeren dat het maar uiterlijk is, gelukkig...
Typisch mannelijk: hengelen. Oh nee, ik heb zelf natuurlijk ook gehengeld naar de heren.
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 14:04:

[...]

Je bent pyromane?

Ja dat relaxede dat herken ik wel, generaliserend gezien. Ik zie wel bij mn vriendin en sommige andere vrouwen die ik ken dat ze situaties enorm ver doordenken en rampscenario's bedenken en beren op de weg zien. En dan heb ik iets van, je ziet het allemaal veel te moeilijk, doe eens rustig, het komt heus wel goed...

klein beetje wel wil n open haard, later als ik een echt huis heb

Wat je vriendin doet herken ik ook. Ook het te ver vooruit denken. Terwijl mannen dat dus helemaal niet doen (toch?) en wel zien hoe alles loopt. Terwijl ik dus al zo'n beetje mn hele leven uitgestippeld kan hebben als ik iemand tegenkom die ik leuk vindt (" we gaan daar wonen, hij blijft daar werken en ik ga daar werken, we reizen samen de hele wereld over en krijgen dan 2 kinderen'') Zo irritant!
quote:piratorarT schreef op 26 november 2012 @ 14:10:

Typisch mannelijk: hengelen. Oh nee, ik heb zelf natuurlijk ook gehengeld naar de heren.Nah, bij mannen valt het vooral meer op omdat ze het minder subtiel doen dan de dames. En deze grote vrouwenvijver trekt natuurlijk veel hengelaars aan he...
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 14:10:

[...]

Ja dat hebben veel vrouwen hé. Een jaar of tien geleden droeg ik wel eens een pak. Nou dan had ik ineens veel sjans....

ik vind een pak overigens verschrikkelijk, veel te warm voor mij en dan vooral die idiote das... het voelt heel beperkend.

Wat jij mogelijk hebt met een man in pak, heb ik met biker style meisjes. Als ik zo'n mooie dame op straat zie, kan je me opvegen. Ik kan ook wel voor mezelf relativeren dat het maar uiterlijk is, gelukkig...

Niet relativeren, dat is niet mannelijk

Oh ik vind de biker style heel leuk, ik denk alleen dat het niet zo bij me past.

Ik kijk dan ook naar vrouwen die zo´n stijl helemaal door kunnen voeren. Is gewoon leuk.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 november 2012 @ 13:49:

Ik hou van voetbal.

Ik heb niks met gadgets.

Ik vind 't leuk om naar mooie vrouwen te kijken. Al snap ik de smaak van sommige mannen niet. Chantal Jansen is geeeeen mooie vrouw.

Dat wordt niks met ons, pimpel.

Voetbal doet me niks ennuh..... * kwijl *

Voor Amand:

Soppie:

Yummie
quote:piratorarT schreef op 26 november 2012 @ 14:10:

Typisch mannelijk: hengelen. Oh nee, ik heb zelf natuurlijk ook gehengeld naar de heren.Hengelen? Dat doe ik nou noooooit!
brrr vind r zo'n kindvrouwtje!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 november 2012 @ 14:21:

[...]

Hengelen? Dat doe ik nou noooooit!Dan mis je ook wat, tenzij je de foto´s van de heren hebt kunnen zien
quote:DeeDee86 schreef op 26 november 2012 @ 14:22:

brrr vind r zo'n kindvrouwtje!Ik ook maar Amand wordt er heel `blij´ van.
quote:Amand schreef op 26 november 2012 @ 14:13:

[...]

Dat wordt niks met ons, pimpel.

Voetbal doet me niks ennuh..... * kwijl *

[afbeelding]

Weet ik. Ik had dit ook speciaal voor jou geschreven .

Dus ik mag weer gaan roken?

brrr vind r zo'n kindvrouwtje!Had je verder nog vragen?
quote:DeeDee86 schreef op 26 november 2012 @ 14:11:

[...]

klein beetje wel wil n open haard, later als ik een echt huis heb

Wat je vriendin doet herken ik ook. Ook het te ver vooruit denken. Terwijl mannen dat dus helemaal niet doen (toch?) en wel zien hoe alles loopt. Terwijl ik dus al zo'n beetje mn hele leven uitgestippeld kan hebben als ik iemand tegenkom die ik leuk vindt (" we gaan daar wonen, hij blijft daar werken en ik ga daar werken, we reizen samen de hele wereld over en krijgen dan 2 kinderen'') Zo irritant!

Ik heb niet echt de wijsheid in pacht, maar volgens mij is de concensus toch wel een beetje dat vrouwen meer doordenken en sneller mogelijke problemen zien?

Ik denk over de meeste dingen (behalve autorijden, dan heb ik bij voorbaat stress) wel positief en dat het wel goed gaat komen. Mijn vriendin kan soms echt met van die dingen komen, 'ik kwam die en die tegen en ik zei dit of dat, nu heb ik een mail gestuurd maar al twee dagen niet van haar gehoord, denk je dat ze boos is omdat ze dat zus en zo had geïnterpreteerd?' En dan zeg ik weer 'nee joh, er is toch niets raars aan die opmerking?' En dan mailt die vriendin tien minuten later terug en is vriendin weer helemaal gerustgesteld.

Of als mijn vriendin haar portemonnee niet meteen kan vinden, raakt ze helemaal in paniek, haalt het huis overhoop en denkt gelijk het ergste. En vindt hem altijd weer terug en is dan hélemaal in de wolken (zo heeft ze weer haar eigen geluksmomentje geschapen ). Ik was onlangs een halve dag mijn portemonnee kwijt. Dan blijf ik helemaal kalm. Ik denk dan, die vind ik wel weer terug. En als we maar gezond zijn.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 november 2012 @ 14:23:

[...]

Weet ik. Ik had dit ook speciaal voor jou geschreven .

Dus ik mag weer gaan roken? Nee-hee muts!
quote:piratorarT schreef op 26 november 2012 @ 14:22:

[...]

Dan mis je ook wat, tenzij je de foto´s van de heren hebt kunnen zien Ik heb er een paar gezien ja. ;t Valt niet tegen hoor!
quote:Amand schreef op 26 november 2012 @ 14:23:

[...]

Had je verder nog vragen? Heeft u nog vragen? Nog meer vrouwen om te plakken?

brrr vind r zo'n kindvrouwtje!van kindvrouwtjes krijg ik dus een intrekkerT
quote:Amand schreef op 26 november 2012 @ 14:24:

[...]

Nee-hee muts!

Muts? Jij durft!!!!

Jij bent degene die met sigaren strooit he? Of dacht je dan aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven