Entertainment alle pijlers

Wordfeud nieuwe layout

27-11-2012 10:21 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteravond is mijn Wordfeud(op de Galaxy Note) bijgewerkt en is de layout ineens veranderd. Maar nu kan ik dus nergens meer vinden hoe ik iemand uitnodig om dit spel te spelen. Iemand een idee?
Rechts bovenin. Daar zit nu ook de chat e.d.

Erg onhandig.
Graag gedaan.
Weet iemand toevallig ook waarom ik het programma niet meer kan openen op mijn htc wildfire? Hij geeft aan dat het gekoppelde programma niet is geinstaleerd maar als ik via de play store naar word feud zoek kan ik het wél openen en kom ik gewoon bij mijn lopende spelletjes... er staat ook geen ander/nieuw word feud icoontje.
Fijn, dank je wel Luna! Ik ben ziek geweest, dus lees nu pas jouw antwoord. Ik vind het onhandig op die manier....maar vooruit! Het spel blijft leuk...
@ Gsleutel, ik moest het wissen en opnieuw installeren. De lopende spellen werden gewoon overgenomen in de nieuwe download.
Ik kon m ook niet openen op mn snelkoppeling, maar bij mn applicaties stond ie er opnieuw bij.

Had van de week wel een update gedaan en deze keer betekent dat blijkbaar een hele nieuwe versie.

De oude spellen bewaart ie volgens mij omdat je op naam inlogt en je account dus hetzelfde blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven