*165* Bar Too Much *165*

09-04-2008 21:45 710 berichten
Alle reacties Link kopieren

One-hundred-and-sixty-five?!
Winkels waren open. Kinderen hebben sandalen. Ik wilde nog wat zomerse kleren hebben, dus even naar de Grote Maten winkel. Vinden de kinderen saai, dus die gaan lopen klieren. En nu zijn ze boos op mij, want het is mijn schuld dat ze gaan klieren.

Bij de Grote Maten winkel kreeg ik een boek van Sonja Bakker gratis. Is niet slim, als al die Grote Maten mensen gaan SB-en heeft die winkel over een half jaar geen klanten meer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Kinderen hebben geen zin om morgen naar Artis te gaan. Zijn toch rare wezens hoor.

Jongste heeft oudste net gebeten, oudste weet niet meer waarom, maar ongetwijfeld heeft oudste lopen uitdagen. Dan nog mag er niet gebeten worden. Jongste vloog naar boven, wel wetend dat ie fout zat. Komt ie na 5 minuutjes weer beneden, en terwijl hij nog op de trap is gaat oudste alweer naar hem toe. Ze kunnen echt niet zonder elkaar. Word er soms doodmoe van.

Heerlijk, van me afschrijven terwijl er niemand leest. Zo lekker anoniem.

David Dunning
Tijd voor predinnerbiertje. Man staat te koken (ha lekker is dat) Laatste vrije dag is bijna op, morgen weer werken. Vandaag lekker met fiets weggeweest wederom. Hele middag weg, ben net wakker van een dutje.

Geen zin in Artis Mir? Hier hoef ik het woord dierentuin maar te laten vallen of Zoonmik staat al met jas en schoenen aan klaar
Daar gaat mijn anonimiteit. Hoi Mik.

Oudste heeft geen zin vanwege de reis, gecombineerd met de warmte. Als het warm is in trein of bus wordt ie sneller misselijk. En waarom jongste geen zin heeft? Geen idee. Ik heb duidelijk twee huismussen. Van wie ze dat nou toch hebben????

David Dunning
'Dat kan ik me dan nog voorstellen inderdaad, dat ie daarom geen zin heeft in de reis. En het wordt inderdaad mooi en warm weer morgen En tuuk moet ik werken

Ah eten is klaar, doeg
Hoi

Allemaal feest gevierd vandaag? Het was er in elk geval weer voor. En.... het wordt alleen nog maar beterder.

Wij blijven zitten waar we zitten en gaan pas volgende week maandag naar huis. Ik hoop dat de nachten ook minder koud worden.

Koffie... oploskoffie welteverstaan want van de senseo slaan hier op de kampong de stoppen door.
zo mojitotijd, tis er weer voor

Morgen weer werken, weekje vrij is weer om...
Heb heel de dag in de tuin feest gevierd

Naar weer dit hoor.......in de zon zitten, beetje poedelen, lekker niets doen..........I love it!!!

Yette ook weer terug van vacance.

Hela nog steeds op de campong maar met laptop.

Komt weer helemaal goed.

Wieksche rosé maar.
Hey Mik, gezellig.

'k ben nog tot en met maandag vrij
Kkkoud hè 's nachts, Hela? Miniman bleek de neiging te hebben om in zijn slaap uit zijn slaapzak te kruipen. Best suffig bij een graad of 5. Ik sliep dus de hele week met één oog open om hem in de gaten te houden. Maar ben alweer lekker in aan het halen

Bevrijdingsfestival was trouwens haske leuk, jammer dat zoveel mensen dat vonden.
shit, nu ik aan werk denk.......moet nog 't 1 en ander doen........heb ik zo geen zin in
Hey Yette, da's wel koud ja met 5 graden.

;k ben een keer slaapwandelend in mijn slaapzak de franse camping rondgesprongen
Hei volluk

's nachts is het best koud inderdaad. vooral om 5 graden uit je slaapzakje te kruipen, brrrr

Lekker Winx, nog een hele week vrij
jaaa heeeerlijk met dit weer
Zeker! Morgen en woensdag moet ik werken, donderdag ben ik vrij en vrijdag weer werken maar het zou mooi weer blijven dus zalig!!
Grrr m'n modem is ook ietwat onderkoeld geraakt door mijn afwezigheid geloof ik. Kan het wereldwijde web maar niet vinden. Ketvut. Aangezien ik heb ontdekt niet verslaafd te zijn, duik ik mijn nest maar in met een boek truste!
Slaap lekker Yet geniet van je boek
Piet zei zaterdag ook nog mooi weer.

Zit ik in de sporthal de hele dag, maarja moet toch naar buiten om een sigaretje te roken

Truste nietverslaafde Yette
Ga ook mijn bed in, kan anders niet fris en fruitig in de tuin zitten morgen

tjuuuus
Truste Winx
Ik ben ook helemaal niet verslaafd, maar mss word ik het wel nu ik steeds maar weer die bar omhoog moet zeulen.

Goedemorgen dames. Tijd voor koffie.

David Dunning
'T wordt steeds minder koud 's nachts...... Ik heb nu met slapen alleen nog maar een Tshirt en geitenwollen sokken aan.

Succes voor de Barrers die moeten werken met dit heeeeerlijke weer!
quote:Helaholalalala schreef op 06 mei 2008 @ 10:06:

'T wordt steeds minder koud 's nachts...... Ik heb nu met slapen alleen nog maar een Tshirt en geitenwollen sokken aan.

Blote benen? Getsie.

Komende nachten wordt het nog ietsje warmer, dus straks kun je ook je geitenwollen sokken nog uit laten. Hou je wel je T-shirt aan?

David Dunning
Hihi Mir, als het echt maar dan ook echt heel warm is 's nachts zou ik mijn Tshirt nog kunnen vervangen door een hemdje. Vind je dat ook ok?
Ja Hel, een hemdje, daar kan ik mee leven. Gelukkig wordt het niet zó warm.

Wat maakt het eigenlijk uit, al wil je in je nakende niksie slapen. Is alleen zo'n gedoe als je over de kampong naar de wc moet.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven