*165* Bar Too Much *165*

09-04-2008 21:45 710 berichten
Alle reacties Link kopieren

One-hundred-and-sixty-five?!
Kachel aan, koffie erbij.... Lekkâh ff tuus....

En het regent nog steeds
Ben weer opgewarmd en ben er dan ook gelijk weer weg van.

Latex
Hier schijnt de zon nog steeds. De verwachting is wel dat het later vandaag gaat regenen. En vooral dat het morgen(ochtend) regent. Kinderen zijn spullen aan het verzamelen om te verkopen op de vrijmarkt, maar de weersverwachting leidt tot heftige discussies. Ik ben tuuk zo'n moeder die alleen zin heeft in de vrijmarkt als het lekker weer is. * Shame on me*
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hallo dames,

Alles goed hier? Wat een week heb ik gehad! Ik heb buikgriep gehad en daarna is E. ook ziek geweest. Vanavond zijn de mannen van het huis samen naar Utrecht gegaan. Wij hebben niet zo'n zin in. We blijven liever thuis.We gaan zo meteen pannekoeken eten en naar een princesenfilm kijken (ik had haar niet moeten vragen wat ze wil kijken *zucht*).

Vanmiddag heb ik een derde sollicitatiegesprek gehad. Na veel heen weer bellen en praten en bijpraten, ben ik aangenomen. Het is maar voor één jaar, maar het is wel belangrijk dat ik de kop in het vak heb kunnen steken. Met deze ervaring kan ik strak weer leuke(re) banen zoeken.

Gaan jullie morgen iets met konninginedag doen? Ik ben nog niet helemaal hersteld: ik ben moe en nog een beetje misselijk, maar ik wil met de kinderen tenminste een rondje op de markt lopen. A. wou zijn speelgoed verkopen, maar daar heb ik zeker geen zin in en manlief zou nooit van zijn leven op straat zitten ouwe zooi verkopen.

Ik ga de pannekoeken opwarmen en bij E zitten, gezellig naar princes Barbie te kijken
Hai Mefs, gefeliciteerd!! Al is maar een jaar, die ervaring is toch weer mooi meegenomen!

Morgen lekker niks doen, genieten van zoonmik. Wie weet naar buiten als het mooi weer is en anders niet.
Oeps, up.

David Dunning
Nog op een kleedje gezeten Mir?
Nee Joopp, ik zat in een stoel, de kinderen zaten op een hekje en de spullen lagen op een kleedje.

Na 2 uurtjes waren de kinderen het zat, hadden we inmiddels wel bijna 30 euro verdiend. Toch leuk.

Kep tot nu toe nog niet echt het idee dat we vakantie hebben. Morgen geloof ik de eerste dag dat we echt niks hoeven.

David Dunning
Up en klein kopje koffie..
Up en een groot glas bier.

Tis tenslotte de dag van de queen
Up en een oranje bittertje
Up en een decaf verkeerd.

David Dunning
Up en een doos bonbons
Up en een pleeggezin.

David Dunning
Pleeggezin????

Ik heb al een sinds een paar dagen een logeetje boven liggen dus hier is het vol hoor.

Ik wil gewoon geel bier en geen oranje......
Ben nou de afgelopen weken toch al een paar keer naar die buren toe gegaan

En die kutherrie gaat maar door

Weet niet wat ik er nou mee moet hoor.....

Politie bellen is niet zo mijn stijl. Joman wilde al keihard John Coltrane opzetten maar omdat Muk hier ligt te slapen lijkt me dat niet zo'n goed plan.

Asociaal zootje!
Jo, hier heeft het bellen van de politie wel geholpen. Heb ik wel twee jaar over gedaan trouwens. Burengerucht sucks.

Kinderen slapen inmiddels, dus ze mogen weer blijven.

David Dunning
Goede avond.

Wil je mijn geweer lenen Jo?
Ja!
Lach er maar om

Kom je me opzoeken in de gevangenis?
Ja, met een broodje zalm tuulk
Is iedereen uitgefeest en de oranje zooi weer in de zolder verstopt? We hebben gisteren alleen een rondje in het dorp gelopen. Toen begon te regenen en ik had geen zin meer in. Ik heb laatste dagen te weinig geslapen, doordat E. nog ziek is. Deze buikgriep gaat niet over!

Jo, wat vervelend! Als je in een huurwoning woont, heb je geluk. het duurt lang, maar je kan zeker je rust terug krijgen. Blijf de politie bellen: dan heb je het bewijs dat niet eenmalig is. Bij ons werkte al de tweede keer die we de politie belden.

Ik ga weer. Fijne avond, dames.
Up en trusten.

David Dunning
Up en een Italiaanse bol met filet (ene helft) en rookkaas (andere helft).

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven