Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Woeps, you've got mail!!
quote:gewoonsuz schreef op 27 november 2012 @ 22:21:

[...]

Keep your head up Ayla misschien zie de wereld er morgen een stuk vrolijker uit?! Er is in ieder geval weer een pakje naar je onderweg, misschen helpt dat een heel klein beetje

daar word ik weer heel blij van! Je bent een schat!!! Morgen is alles vast anders, maar vandaag was het wel ff weer genoeg

Vlop voor jou dochter ligt klaar, zal proberen die morgen ook op de bus te doen!!
quote:Shenandoah schreef op 27 november 2012 @ 22:24:

@ayla,

denk dat je mij bedoelt?

Ik ga je mailen.

je sjaggie bui mag je er desnoods wel bij doen. Heb hier een klein mannetje wat sinds kort kan lachen, en dan verdwijnt je sjaggie bui zo :P

oooooooooh, verse babylachjes zijn zóóó qute!!

ik heb je terug gemaild
quote:woepsie schreef op 27 november 2012 @ 21:00:

Ik zal morgen nog even verder kijken wat ik heb.

Ik heb nog een tas met kleren boven staan, wat anders weggaat.

- Zwarte laarzen. (soort all stars model) Merk: Spirit, maat 38

- Nette zwarte broek van Zoi, tot net onder de knie (bij mij dan), maat 38

- bruin colbert jasje maat M

- Zwarte blouse, lange mouw, maat 38

- city life women wear, driekwarts broek, groen, maat M

- 3 Only shirtjes, Maat L, valt meer als een M.

Ik heb wel fotosIk heb misschien wel interesse in de Only shirtjes, zou ik de foto van de shirtjes mogen zien?
jl, ik heb mijn dochter flink moe gemaakt vandaag bij peuterspeeluurtje, zodra ze wakker is gaan we je pakje wegbrengen!
mayhem ik ga voor je op zoek! (de boeken zijn hier gedumpt door geëmigreerde schoonzus, heb dus geen idee wat het is, maar iig niet mijn smaak ;) )
Zal de fotos eerst aan gaby laten zien en anders aan jl.

Zit nu mobiel in mn pauze.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Gewoonsuz: Dank je wel voor de kleren! Het pakketje is al aangekomen, superleuk! Daar gaat madammeke vast heel blij mee zijn.

Ik heb nog gordijnen in de aanbieding:

3 Witte vouwgordijnen van 1,00 x 1,75 (Destijds bij Xenos gekocht)

2 Rode vouwgordijnen van 1,17 x 1,75 (zal wel 1,20 moeten zijn met bevestigingsmateriaal erbij denk ik), ook van Xenos

2 Chocoladebruine gordijnen van ongeveer 1,33 x 2,50 (in het etiket staat 1,40 breed, maar dat meet ik écht niet!). Hier moet een roede doorheen. Misschien wat voor Marels, voor op die tafel/in de kraam?

En ook staat er in de schuur nog een driepoot staande lamp, zonder kap. De kap is helaas gesneuveld bij de verhuizing. We hoopten er een mooi plekje voor te gaan vinden in ons nieuwe huis, maar met pijn in mijn hart moet ik hem toch maar weg doen.

Hij is donker gelakt, beetje eiken-achtig, zou ik zeggen.

Voor foto's kun je me mailen op essie.78 op de hetemail.NL.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
quote:Soley schreef op 28 november 2012 @ 11:53:

jl, ik heb mijn dochter flink moe gemaakt vandaag bij peuterspeeluurtje, zodra ze wakker is gaan we je pakje wegbrengen!Oh dat is super! haha aah dan zal de kleine meid wel lekker slapen vanmiddag;)
Zijn ze effen Essie?

Wil je misschien eens een foto maken voor me? Ben heel benieuwd!!

Kan inderdaad wel eens iets zijn!!!
668, the neighbour of the Beast
Oh, je mag mailen natuurlijk; marelsmarels@gmail.com
Het pakketje van gewoonsuz is binnen, bedankt! Dochter werd wakker en wilde meteen al een van de rokjes aan

En nu hop op de fiets naar de dhl!
Lieve Gewoonsuz, heeeeeeeel erg bedankt voor het geweldige pakketje wat de postbode hier vanochtend heeft gebracht! We zijn er heel erg blij mee!! Super dank je wel!!

Zodra dochter uit haar nestje komt gaan we even passen

Mijn pakje voor jou Marels komt, écht, maar mijn ochtend liep een beetje anders dan gepland, dochtertje van mijn lieve vriendin is vannacht overleden, daar ging mijn energie vanochtend even heen..... sorry! Ik denk dat het vrijdag wordt, of morgenavond, het staat klaar!

Nu mijn heerlijke drietal even aandacht geven, nog maar even lekker naar buiten als ze uitgeslapen zijn (sintstress is toch wel heel vermoeiend......)
quote:Saartje84 schreef op 28 november 2012 @ 12:11:

mayhem ik ga voor je op zoek! Fijn, dank je wel!
@ ayla2:

Wat verdrietig, veel sterkte voor jou en je vriendin natuurlijk
@ayla veel sterkte!

Ik heb hier nog een hele verzameling turnpakjes in maat S. (ben vorig jaar gestopt..), ik weet niet of iemand daar interesse in heeft? Zo ja, dan ga ik foto's regelen.
Ayla, soms zijn andere dingen belangrijker!

voor jou en je vriendin!
Ayla, wat verdrietig zeg! Sterkte voor allebei.
Ach Ayla, wat ontzettend verdrietig. Sterkte
Bah, wat een akelig nieuws Ayla.

Gaby, ik heb je gemaild, maar kan nu niet bij de fotos.

Maylea, envelop is op de post.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Oh Ayla, wat verdrietig! Sterkte voor jullie allemaal!

Zo zeg, ik ben even niet in de buurt en er staat allemaal leuks in de weggeef en dan ook nog eens een nieuw deel. poehee, heb net deel 5 teruggelezen, maar eind deel 4 moet nog...

Ik zal binnenkort weer een update plaatsen, er is inmiddels weer e.e.a. weg en bij gekomen.

@ newnick, had jij nou een roze en een blauwe kinderkoffer? Was dat de koffer in je album?

@woepsie, mocht er uiteindelijk toch niemand interesse hebben, hou ik me ook aanbevolen.

@Isa, ik heb je mail gelezen en ik maak het naar je over. Excuus voor de late reacties.... beetje druk geweest hier.

Even zoeken wie ook alweer de lampenvoetstandaardding had, daar was ik ook wel erg benieuwd naar...
quote:newnick schreef op 26 november 2012 @ 20:15:

Happy new topic!

@ Marels, je hebt mail!

In de aanbieding

Een roze en blauwe koffer, klein formaat (voor kinderen)

Een grote zwart lederen portomonnee.

Zwarte portomonee, met borduursel.

Grijze suede handtas

Zwarte Nikes maat 22

Een zwart lederen tas met gesp

Zwart lederen tas.

Een hele grote mand. Soort riet (waar ik mijn dekens in opborg, ooit gekocht bij Trendhopper)

foto's Klikkerdeklik

Interesse of meer foto's newnickviva @ gmail . comHeb je een foto van de grijze suede tas? Sorry, niet het hele bericht afgelezen voordat ik reageerde!
*knuf* ayla & vriendin.

Dierenplaatje is hier aangekomen. Enveloppe aan de achterkant gestempeld, dus kan de zegel recycelen.
Kan ik nog iemand blij maken met een (donker)grijze suede opbergdoos met deksel? (35 x 26 x 16 cm) Pas gekocht, in de veronderstelling dat het blauw was:S
quote:Essie78 schreef op 28 november 2012 @ 12:38:

Gewoonsuz: Dank je wel voor de kleren! Het pakketje is al aangekomen, superleuk! Daar gaat madammeke vast heel blij mee zijn.

Graag gedaan en als ik binnenkort energie kan vinden voor kast van de oudste en ik vind nog kleding in die maat, dan mail ik je nog even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven