Hoe slapen jullie

29-11-2012 11:51 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe slapen jullie?

De één slaapt volledig naakt, de ander alleen in een slipje en weer een ander in nachtkledij.

Waar slapen jullie in en waarom juist op die manier?
In t-shirt en onderbroek.

Omdat ik naakt slapen ranzig vind.
Over het algemeen wil ik wel iéts aan hebben. Vaak een hipster met een hemdje of shirt. Soms een dunne broek, joggingstof of iets dergelijks daarbij.

In de zomer alleen een hipster.
Wat boeit jouw dat?
wat een interessante materie om over te filosoferen
Ik slaap met mijn ogen dicht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En vergeten te zeggen: Ik kan niet eens zonder t-shirt slapen, vanwege mijn rug.
In een pyjama met lange mouwen.
quote:Hangmat schreef op 29 november 2012 @ 11:56:

wat een interessante materie om over te filosoferenEn dan nog op de sekspijler ook. Zie niet in hoe mijn al dan niet slapen in een hemdje/pyama/wollen onderbroek/naakt te maken heeft met seks.
Ik heb meestal alleen een broekje aan. Heel soms een shirt met lange mouwen. Nooit een pyjamabroek oid en zeker geen sokken
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Zomers in een hempje en onderbroek en nu op dit moment in een nachthemd met korte mouwen en als het straks helemaal niet meer wil dan trek ik een nachthemd aan met lange mouwen. Ik heb ook wel een pyama maar die vind ik niet lekker liggen. ( overigens vergeet ik geregeld mijn bh uit te trekken dus slaap ik soms ook met bh aan)
Met een boxer aan.
Hierin: http://www.pambria.net/pyjama.htm
Alleen met een onderbroek.

In de winter als ik heel koude voeten heb en die totaal niet warm kan krijgen trek ik ook nog wel eens sokken aan...
Ik slaap met een dikke gebreide trui, thermobroek en geitenwollensokken aan. Ik zet ook nog een muts op, rol mezelf in een dekbed en ga rechtop tegen de muur staan.... Dus...
Wat heeft dit topic met sex te maken?
In een flanellen bloemetjespon met de knoopjes tot bovenaan gesloten.
alleen met gebreide sokken!
Voornamelijk in de horizontale stand, een enkele keer in een luie stoel. Kleding is afhankelijk van de weersomstandigheden. Heeft niets met sex te maken.
quote:Lunax schreef op 29 november 2012 @ 11:59:

[...]

En dan nog op de sekspijler ook. Zie niet in hoe mijn al dan niet slapen in een hemdje/pyama/wollen onderbroek/naakt te maken heeft met seks.

Nouja, een hemdje en string zullen uitnodigender zijn dan een flanellen pyama

Ik heb niks aan. Dekbedden worden warm door je eigen lichaamswarmte. Als je teveel aan hebt en je lijf het dekbed niet eens raakt, wordt het ook niet warm. Een slip is me ooit, na de zoveelste infectie, afgeraden door de huisarts en alleen een hemdje met blote kont vind ik net zo charmant als een blote kerel met sokken.
Een pyama met lange mouwen en lange broek, vaak ook nog sokken, maar die gaan snachts wel eens uit. In de zomer in een kort broekje met een hempje of iets dergelijks.
quote:ether schreef op 29 november 2012 @ 11:51:

Hoe slapen jullie?

In het algemeen wel goed. Een enkele keer kan ik de slaap niet vatten.
Naakt en lepeltje-lepeltje. Omdat ik het fijn vind, daarbij "mag" ik van mijn vriend niet met kleren in bed.
Beide naakt
quote:annelaure schreef op 29 november 2012 @ 12:50:

Naakt en lepeltje-lepeltje. Omdat ik het fijn vind, daarbij "mag" ik van mijn vriend niet met kleren in bed.wat lullig. Ik slaapt ook naakt en lepeltje-lepeltje. Mijn vriend heeft altijd een boxer en t-shirt aan. vind ik wat minder, maar om hem nou te zeggen dat het niet mag...Ik vind wel subtielere manieren om die kleding uit te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven