doorgeefvraag
maandag 5 mei 2008 om 18:56
Het zou voor mij de eerste keer zijn om dan opgepikt te worden door een total stranger, maar eens moet de eerste keer zijn... 
Als je je eigen nr.1 daar tegenkomt met eenzelfde bandje: gillen en wegwezen, lachen en samen naar huis of doen alsof de collectieve nues bloedt?
Als je je eigen nr.1 daar tegenkomt met eenzelfde bandje: gillen en wegwezen, lachen en samen naar huis of doen alsof de collectieve nues bloedt?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 5 mei 2008 om 20:12
Ik kan van jongs af aan al goed opschieten met meisjes (die nu dus dames zijn); heb meer op met hun kijk op dingen dan die van een testosterongevulde voetbalfanaat, al dan niet in een Opel Astra en de afstandsbediening vergroeid aan zijn hand (de andere is natuurlijk nodig voor af en toe een trektocht door het A'foortse bos...)
Als het gras twee kontjes hoog is, dan.....?
Als het gras twee kontjes hoog is, dan.....?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 5 mei 2008 om 20:16
Ik heb hier vooral wel lol Leren doe ik iedere dag (hopelijk); hier zie ik voor mezelf vooral bevestigd dat het leuk en interessant is om gewoon te luisteren
Zou je - wanneer je de mening van een vrouw over iets weet - dat dan ook begrijpen denk je?
Zou je - wanneer je de mening van een vrouw over iets weet - dat dan ook begrijpen denk je?
maandag 5 mei 2008 om 20:28
maandag 5 mei 2008 om 20:38
maandag 5 mei 2008 om 20:44
Die tepels zijn leuk, maar zo'n hele mooie BH waarvan het kanten randje net onder het strakke truitje uitfloept en een kleine blik gunt op het fraaie decollete daaronder.... oei...
Hang daar een perfect zittende spijkerbroek onder met laarzen en ik zie voorlopig even niets anders meer
Kijken vrouwen altijd even naar het kruis van een man?
Hang daar een perfect zittende spijkerbroek onder met laarzen en ik zie voorlopig even niets anders meer
Kijken vrouwen altijd even naar het kruis van een man?