doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
YES, en heb zeker iemand in mind.....hmmmm

En ja, durf enige conditie van mijn partners te vragen, waarom niet,

nee geen hangbuikvarkentjes in mijn bed.......

Van welke sportler krijg jij het nou warm?
die knappe polstokspringster wiens naam me nu ontglipt.

Alison Stokke, dat is het, geloof ik.

Ooit in de douche van de fitness onkuise gedachten gekoesterd?
Ik koester mijn onkuise gedachten overal...

Is de sportschool per defenitie een plek om opgewonden te raken?
Ligt aan het publiek welke die school visiteert

Zou het strand niet een meer voor de hand liggende plek zijn?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
per definitie niet aangezien er ook een catagorie mensen is die daar echt komen te sporten...en die dat blijkbaar ook heel erg nodig hebben

wel es iemand "opgepikt" in de sportschool?
Nee, nog nooit, maar die instructeurs zien er wel heel g**l, pardon geweldig uit.

Op het strand word ik wel meer opgewonden,maar komt ook door de zon.

Ga je vanavond nog iemand oppikken bij 'Bevrijdingspop'?
Mmm, ga jij er heen dan??

Waren er niet van die kleurige polsbandjes die aangaven waar de drager (m/v) voor te porren was?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ja, ik ga wel, lekker weer ,gezellig!

We kunnen daar ook 'onze' t-shirts verkopen.

Zou jij zo;n bandje dragen?
Het zou voor mij de eerste keer zijn om dan opgepikt te worden door een total stranger, maar eens moet de eerste keer zijn... :-)

Als je je eigen nr.1 daar tegenkomt met eenzelfde bandje: gillen en wegwezen, lachen en samen naar huis of doen alsof de collectieve nues bloedt?
Ik denk.... samen lachen en samen naar huis!

Waarom heb jij alleen maar vriendjes dan wel vriendinnetjes op dit forum?
Ik kan van jongs af aan al goed opschieten met meisjes (die nu dus dames zijn); heb meer op met hun kijk op dingen dan die van een testosterongevulde voetbalfanaat, al dan niet in een Opel Astra en de afstandsbediening vergroeid aan zijn hand (de andere is natuurlijk nodig voor af en toe een trektocht door het A'foortse bos...)

Als het gras twee kontjes hoog is, dan.....?
Omdat ik me bij dit forum aangemeld heb uit nieuwsgierigheid naar de meningen van vrouwen over diverse zaken.

Wat is nou het belangrijkste dat je geleerd hebt via dit forum? Of heb je niks nieuws geleerd?
Ik heb hier vooral wel lol Leren doe ik iedere dag (hopelijk); hier zie ik voor mezelf vooral bevestigd dat het leuk en interessant is om gewoon te luisteren

Zou je - wanneer je de mening van een vrouw over iets weet - dat dan ook begrijpen denk je?
Ben een vrouw dus ja.

Een man van 150 kilo en goed in bed of een prachtig gespierd lichaam en een kneus in bed?
Haha, ik begrijp vrouwen ook heel vaak niet eigenlijk.... nou ja, sommige vrouwen dan

Hoe hoog staat de vrouw in het algemeen in jouw vaandel?
Best hoog, ik vind ze in elk geval een stuk mooier dan mannen, buiten dat kunnen ze meer dan 1 ding tegelijk. En ik mag ze wel :-)

Vraag van varuca maar laten staan dacht ik...
Dat is afhankelijk van wat ze zegt en denkt. Sommigen vallen compleet door de mand, anderen verrassen me juist in positieve zin.

Ik laat de vraag van Varuca (ontleend aan Charly & The Chocolate Factory?) even staan.
Ik geloof dat ik dan werkelijk de dikke man liever heb......

Zelfde vraag maar dan man vervangen door vrouw?
Nou, ik had laatst sjans met zo'n leuke Surinaamse, ondanks nog redelijk jonge leeftijd van 25 toch al een echte... die zou ik liever aantreffen dan zo'n ijskonijnen supermodel

Buurmans gras is altijd groener?
Haha Roland, hetzelfde idee!
Welnee, ik zorg voor mijn eigen gras

Priemende tepels door de stof van een Tshirt lekker om te zien? Of liever een bh erover die dat verbergt=
Priemt u maar!

Let je bij mannen weleens op de toestand van hun kruis als ze geheel gekleed zijn?
Die tepels zijn leuk, maar zo'n hele mooie BH waarvan het kanten randje net onder het strakke truitje uitfloept en een kleine blik gunt op het fraaie decollete daaronder.... oei...

Hang daar een perfect zittende spijkerbroek onder met laarzen en ik zie voorlopig even niets anders meer :-)

Kijken vrouwen altijd even naar het kruis van een man?
Haha, gozer, wat doe je :-)
Ik kijk alleen naar het kruis van een man, als hij een voor mij aantrekkelijke verschijning is. Vooral let ik op ogen en blik!

Kijk je vaak in decolletees?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven