Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
donderdag 29 november 2012 om 07:58
quote:
- speelgoed opruimen
- 3 ladingen wassen, drogen en opruimen eerste lading draait
- 2 ladingen was die er nog staan opruimen
- M in bad en aansluitend badkamer poetsen
- vaatwasser aan en weer uitruimen
- bedden verschonen (oei, das 2 ladingen was extra)
- bramenstruik snoeien
- vuilnis verzamelen en kliko aan straat zetten
- boodschappen doen
- speelgoed opruimen
- 3 ladingen wassen, drogen en opruimen eerste lading draait
- 2 ladingen was die er nog staan opruimen
- M in bad en aansluitend badkamer poetsen
- vaatwasser aan en weer uitruimen
- bedden verschonen (oei, das 2 ladingen was extra)
- bramenstruik snoeien
- boodschappen doen
donderdag 29 november 2012 om 10:30
quote:
- speelgoed opruimen
- 3 ladingen wassen, drogen en opruimen 1e lading draait
- 2 ladingen was die er nog staan opruimen klaar
- M in bad en aansluitend badkamer poetsen klaar
- vaatwasser aan en weer uitruimen draait
- bedden verschonen (oei, das 2 ladingen was extra) 1 gedaan
- bramenstruik snoeien
- boodschappen doen
- speelgoed opruimen
- 3 ladingen wassen, drogen en opruimen 1e lading draait
- 2 ladingen was die er nog staan opruimen klaar
- M in bad en aansluitend badkamer poetsen klaar
- vaatwasser aan en weer uitruimen draait
- bedden verschonen (oei, das 2 ladingen was extra) 1 gedaan
- bramenstruik snoeien
- boodschappen doen
donderdag 29 november 2012 om 12:24
Mogguhh..
Tjonge wat een lijst Caribou!
Zoeb, een paar jaar gelden hebben wij hier ook eens een dag zonder water gezeten. Ik ben toen maar naar de AH gereden en daar wat pakken water gekocht. Ik was net op tijd om de allerlaatste uit het vak te pakken. Sindsdien heb ik ook altijd een voorraadje in huis.
Omdat Caribou zo het goede voorbeeld geeft ga ik straks ook maar een bed afhalen.
Wasmachine draait alweer, ik had bedacht er twee te draaien vandaag maar dat worden er dus drie.
Verder:
Stofzuigen
Mijn verwijsbrief voor de reumatoloog ophalen
Even bij mijn vadertje langs kijken of ie thuis is voor koffie.(drie keer is scheepsrecht)
Koken. (en hopen dat het nu wél opgegeten wordt )
Tjonge wat een lijst Caribou!
Zoeb, een paar jaar gelden hebben wij hier ook eens een dag zonder water gezeten. Ik ben toen maar naar de AH gereden en daar wat pakken water gekocht. Ik was net op tijd om de allerlaatste uit het vak te pakken. Sindsdien heb ik ook altijd een voorraadje in huis.
Omdat Caribou zo het goede voorbeeld geeft ga ik straks ook maar een bed afhalen.
Wasmachine draait alweer, ik had bedacht er twee te draaien vandaag maar dat worden er dus drie.
Verder:
Stofzuigen
Mijn verwijsbrief voor de reumatoloog ophalen
Even bij mijn vadertje langs kijken of ie thuis is voor koffie.(drie keer is scheepsrecht)
Koken. (en hopen dat het nu wél opgegeten wordt )
donderdag 29 november 2012 om 14:16
Ik ben met de stofzuiger rond geweest en ipv echt nuttige dingen doen ben ik zomaar weer wat aan het schuiven gegaan met bloempotten en kandelaars enzo. Tja, dat vind ik af en toe wel eens een leuke bezigheid en nu ben ik weer blij met mijn 'nieuwe' vensterbanken
Oke, maar nu moet ik wel weer verder met mijn lijstje!
Oke, maar nu moet ik wel weer verder met mijn lijstje!
donderdag 29 november 2012 om 17:30
Het lijstje is zo goed als af.
En vandaag kook ik (een beetje uit protest) niet.
Ik eet wel een salade en de kinderen bakken pannenkoeken.
Mijn vadertje was deze keer wel thuis.
Wat bijgekletst en even in mijn moeders' sieradenkistje gekeken op zoek naar een speld voor op mijn stola. Niks gevonden, maar ik weet dat ze er had. Ik denk dat ze nog op haar kleding zitten, die hangt namelijk nog allemaal in de kast. Om daar naar te gaan kijken heb ik afgewimpeld.
Het was al raar genoeg om zo weer naar haar spullen te kijken en aan te raken...
En vandaag kook ik (een beetje uit protest) niet.
Ik eet wel een salade en de kinderen bakken pannenkoeken.
Mijn vadertje was deze keer wel thuis.
Wat bijgekletst en even in mijn moeders' sieradenkistje gekeken op zoek naar een speld voor op mijn stola. Niks gevonden, maar ik weet dat ze er had. Ik denk dat ze nog op haar kleding zitten, die hangt namelijk nog allemaal in de kast. Om daar naar te gaan kijken heb ik afgewimpeld.
Het was al raar genoeg om zo weer naar haar spullen te kijken en aan te raken...
donderdag 29 november 2012 om 17:47
Er hadden 21.000 huishoudens zonder water gezeten. (49.000 mensen) Door een uitgevallen pompstation. Dat zijn er nogal wat.
Ik moet met mijn pols door naar eenTraumatoloog in M. Hij wil zeker weten dat het niet iets anders is. Helaas kan ik er pas de 18e terecht. En het betekend dat ik er nog niet ben.
Ik moet met mijn pols door naar eenTraumatoloog in M. Hij wil zeker weten dat het niet iets anders is. Helaas kan ik er pas de 18e terecht. En het betekend dat ik er nog niet ben.
donderdag 29 november 2012 om 20:55
De pijnpoli-arts twijfelde of het nog wel de dystrofie is die de pijn veroorzaakt. Dat vond ik wel weer positief. Als het is wat hij dacht( een pees of een spier) dan is het met een kleine operatie verholpen. Is het dat niet dan moet ik terug naar de pijnpoli. Ik dacht wel: "We gaan december weer in". En werken met die pols vond hij niet slecht, omdat hij hem wel (deed flink pijn) alle kanten uit kon draaien. Dus de pols zelf vond hij wel erg soepel na de breuk. Nou ja, die breuk is alweer bijna twee jaar geleden. Stel je voor zeg.
vrijdag 30 november 2012 om 09:30
Ik houd een rustig dagje,mijn thee draait nog in mijn maag..bleeghh!
Zoeb,bedoel je carpaal tunnel syndroom?Zou wat zijn zeg,als blijkt dat het geen dystrofie is.
Gold,lijkt mij ook raar om tussen de sieraden van je moeder te snuffelen.Hoe gaat het met je vader,kan hij zich een beetje redden alleen?
Wat lief dat jullie aan mijn Oudste denken!!
Caribou,vandaag een dagje rustig aan,na zo'n lijst van gister
Ik ruim vandaag een beetje rommel van gister op,blijkbaar weet niemand hier de vaatwasser te vinden.
Wasmand puilt ook uit en ik moet nog aan de knutsel met Middelste voor zijn surprise.
Zoeb,bedoel je carpaal tunnel syndroom?Zou wat zijn zeg,als blijkt dat het geen dystrofie is.
Gold,lijkt mij ook raar om tussen de sieraden van je moeder te snuffelen.Hoe gaat het met je vader,kan hij zich een beetje redden alleen?
Wat lief dat jullie aan mijn Oudste denken!!
Caribou,vandaag een dagje rustig aan,na zo'n lijst van gister
Ik ruim vandaag een beetje rommel van gister op,blijkbaar weet niemand hier de vaatwasser te vinden.
Wasmand puilt ook uit en ik moet nog aan de knutsel met Middelste voor zijn surprise.
vrijdag 30 november 2012 om 12:25
vrijdag 30 november 2012 om 12:38
He bah Coetje. Er heerst weer van alles. Nu maar hopen dat die bacillen niet tegen vrieskou kunnen.
Hij had het niet over het Carpaal Tunnelsyndroom Coetje. Dat had ik meteen geweten. Vorig jaar was het duidelijk wel dystrofie, maar na de twee keer fysio in de week ging dat toch echt een stuk beter. En dacht ik zelf ook dat ik er van zou genezen. Hij denkt alleen dat dit nu niet meer is. Zeker weet hij het niet en daarom wil hij er nu een andere arts naar laten kijken. Als die niets vind moet ik terug naar de pijnpoli.
Sam spuugt al zijn brood weer uit en trekt er een smerig gezicht bij. Geen lekkere boterham met gebakken ei voor hem dus. Wel een lekkere krentenbol. De lekkerbek. Nou ja krijgt hij toch iets binnen. Haha.
Hij had het niet over het Carpaal Tunnelsyndroom Coetje. Dat had ik meteen geweten. Vorig jaar was het duidelijk wel dystrofie, maar na de twee keer fysio in de week ging dat toch echt een stuk beter. En dacht ik zelf ook dat ik er van zou genezen. Hij denkt alleen dat dit nu niet meer is. Zeker weet hij het niet en daarom wil hij er nu een andere arts naar laten kijken. Als die niets vind moet ik terug naar de pijnpoli.
Sam spuugt al zijn brood weer uit en trekt er een smerig gezicht bij. Geen lekkere boterham met gebakken ei voor hem dus. Wel een lekkere krentenbol. De lekkerbek. Nou ja krijgt hij toch iets binnen. Haha.
vrijdag 30 november 2012 om 19:18
Een krentenbol ís ook lekkerder dan een boterham met ei Zoeb. Snap dat dan oma
Pfff.. het was me het dagje weer wel.
Wel heel gezellig veel samen met bazin gewerkt dus weinig alleen en dat is ook wel eens leuk.
Misschien moet ik morgen ook werken, maar alleen als iemand zich ziek meld (en ze acht die kans heel groot).
Er is vanavond niks op tv dus ik denk dat ik lekker in bad ga.
Pfff.. het was me het dagje weer wel.
Wel heel gezellig veel samen met bazin gewerkt dus weinig alleen en dat is ook wel eens leuk.
Misschien moet ik morgen ook werken, maar alleen als iemand zich ziek meld (en ze acht die kans heel groot).
Er is vanavond niks op tv dus ik denk dat ik lekker in bad ga.
zaterdag 1 december 2012 om 08:52
zaterdag 1 december 2012 om 08:58
Mogguh.
Haha ja ik snapte het best. Nou ja, hij at in ieder geval wat.
Mijn huis is vandaag een speculaaspost van de Sint voor ons dorp. Scouting toch nog niet helemaal vaarwel kunnen zeggen. Hier komen de kinderen hun speculaas halen om te gaan verkopen. Ik heb al gestofzuigd en opgeruimd en de honden zitten buiten zielig te doen, wan ze mogen even niet binnen tot de eerste horde weg is.
Ik zit dus tot een uur of drie aan huis gebonden.
Haha ja ik snapte het best. Nou ja, hij at in ieder geval wat.
Mijn huis is vandaag een speculaaspost van de Sint voor ons dorp. Scouting toch nog niet helemaal vaarwel kunnen zeggen. Hier komen de kinderen hun speculaas halen om te gaan verkopen. Ik heb al gestofzuigd en opgeruimd en de honden zitten buiten zielig te doen, wan ze mogen even niet binnen tot de eerste horde weg is.
Ik zit dus tot een uur of drie aan huis gebonden.
zaterdag 1 december 2012 om 11:29
Als het voor zoets leuks is Sam geeft het niet ge Zoeb?
Mogguh...
Ik ben niet gebeld voor werk dus heb heerlijk kunnen uitslapen.
Ik heb verschillende scenario's in mijn hoofd voor vandaag. Zo maar even met Goldman overleggen welke we gaan doen vandaag..
Vanavond iig naar de verjaardag van ons pleegmams.
Mogguh...
Ik ben niet gebeld voor werk dus heb heerlijk kunnen uitslapen.
Ik heb verschillende scenario's in mijn hoofd voor vandaag. Zo maar even met Goldman overleggen welke we gaan doen vandaag..
Vanavond iig naar de verjaardag van ons pleegmams.
zaterdag 1 december 2012 om 16:21
Niet Coetje? Wat was er dan?
De jeugd is weer weg. Wel leuk om die weer eens over de vloer te hebben. Wel druk. En ze hebben hier in ons dorpje 200 pakken speculaas verkocht. Goed gedaan dus.
En straks komt Eden een avondje logeren, maar ze kunnen haar nog geen nachtje missen dus komen ze haar ook weer ophalen.
De jeugd is weer weg. Wel leuk om die weer eens over de vloer te hebben. Wel druk. En ze hebben hier in ons dorpje 200 pakken speculaas verkocht. Goed gedaan dus.
En straks komt Eden een avondje logeren, maar ze kunnen haar nog geen nachtje missen dus komen ze haar ook weer ophalen.