Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 29 november 2012 om 17:06
Italië_Meisje, goed gesproken.
Ik las dat in het vorige topic al. "ik wil eventueel wel ruilen".
Vandaar de noot in de OP, dat dit een WEGGEEFtopic is.
Het vrijblijvende gaat er een beetje af zo, als er geruild gaat worden of als mensen ineens persé ergens iets voor terug willen hebben.
Dat was toch juist de charme van dit topic? Ik heb iets over een ander vindt het leuk, dus maak je daar die ander blij mee?
Ik zou het heel jammer vinden als de mentaliteit hier gaat veranderen...
En dingen doorverkopen die je gekregen hebt hebben we al eens een rel over gehad toch?
Ik las dat in het vorige topic al. "ik wil eventueel wel ruilen".
Vandaar de noot in de OP, dat dit een WEGGEEFtopic is.
Het vrijblijvende gaat er een beetje af zo, als er geruild gaat worden of als mensen ineens persé ergens iets voor terug willen hebben.
Dat was toch juist de charme van dit topic? Ik heb iets over een ander vindt het leuk, dus maak je daar die ander blij mee?
Ik zou het heel jammer vinden als de mentaliteit hier gaat veranderen...
En dingen doorverkopen die je gekregen hebt hebben we al eens een rel over gehad toch?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 29 november 2012 om 17:07
Lely, dat geldt inderdaad niet voor verzendkosten, uiteraard vergoed de ontvanger die natuurlijk, tenzij anders beslist (in het kader van wederzijdse weggeefactie ofzo, of als de verzender het de moeite niet vindt).
Logisch dat je die terug mag vragen,
Alleen als er ineens dingen "voor een klein prijsje" verkocht worden of er moet een ruil tegenover staan anders krijg je het aangeboden niet, tja, dan lopen we het doel van een WEGGEEFtopic voorbij, zeg maar, toch?
Logisch dat je die terug mag vragen,
Alleen als er ineens dingen "voor een klein prijsje" verkocht worden of er moet een ruil tegenover staan anders krijg je het aangeboden niet, tja, dan lopen we het doel van een WEGGEEFtopic voorbij, zeg maar, toch?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 29 november 2012 om 17:24
donderdag 29 november 2012 om 18:33
Sorry, ik heb een hoop te geef en nog wat op MP staan. Vandaar mijn vorige bericht. Ik zal het niet meer doen! Dit topic moet natuurlijk wel gewoon blijven!
Maar ik heb dus ook een hele hoop te geef aan jongenskleren in maat 56 en 62 (heel klein beetje), 68 en 74. Vooral veel rompers, broekjes, shirtjes, een paar vestjes en blouses en een winterjas (houtjetouwtje) maat 62/68 die eigenlijk ook wel voor een meisje kan. Verder nog drie van die omslagdoeken die je in de maxicosi kan gebruiken en hele leuke sokjes 6-12 maanden). Ik heb iemand al foto's gemaild. Ik zal proberen ergens komende dagen tijd te vinden om hier foto's te plaatsen.
Maar ik heb dus ook een hele hoop te geef aan jongenskleren in maat 56 en 62 (heel klein beetje), 68 en 74. Vooral veel rompers, broekjes, shirtjes, een paar vestjes en blouses en een winterjas (houtjetouwtje) maat 62/68 die eigenlijk ook wel voor een meisje kan. Verder nog drie van die omslagdoeken die je in de maxicosi kan gebruiken en hele leuke sokjes 6-12 maanden). Ik heb iemand al foto's gemaild. Ik zal proberen ergens komende dagen tijd te vinden om hier foto's te plaatsen.
donderdag 29 november 2012 om 20:42
donderdag 29 november 2012 om 20:53
Dames, zgan laarzen en jassen. Zijn alleen geshowd! Toe nou, ik wil ze mijn huis uit ivm ruimte!
Voor de forumsters tegen portokosten.
Gratis voor de dames met schoenmaat 36/37 zga laarzen en superjassen maat 36/S. Contact me via MP. De Uggs niet want die zijn niet van mij. Kijk even bij al mijn advertentes ivm porto.
Ik check op zijn vroegst pas weer in het weekend. Heb even andere bezigheden, maar ik wil het allemaal mijn huis uit!
Voor de forumsters tegen portokosten.
Gratis voor de dames met schoenmaat 36/37 zga laarzen en superjassen maat 36/S. Contact me via MP. De Uggs niet want die zijn niet van mij. Kijk even bij al mijn advertentes ivm porto.
Ik check op zijn vroegst pas weer in het weekend. Heb even andere bezigheden, maar ik wil het allemaal mijn huis uit!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 29 november 2012 om 21:11
quote:lelytjevandalen schreef op 29 november 2012 @ 21:04:
Newnick, ik heb ook nog wat zomerkleding liggen mt 92, mocht je zoon rond de zomer die maat nog steeds hebben, geef dan even een gil. Stuur ik je dat ook toeWat lief van je! Mijn zoontje past net in 92, dus het zou maar zo kunnen dat het dan nog past!
Newnick, ik heb ook nog wat zomerkleding liggen mt 92, mocht je zoon rond de zomer die maat nog steeds hebben, geef dan even een gil. Stuur ik je dat ook toeWat lief van je! Mijn zoontje past net in 92, dus het zou maar zo kunnen dat het dan nog past!
donderdag 29 november 2012 om 21:14
Mijn zoon heeft redelijk lang maat 86/92 gehad. Nu nog sommige dingen maat 92. Dus misschien jouw zoon ook.
O trouwens, bedenk me nu dat er 2 broeken maat 86 in zitten. 1 van name it, die valt vrij groot, maar andere is van noppies. En weet niet of die past. Zoon heeft hem redelijk lang aan gehad, maar heeft korte pootjes.
O trouwens, bedenk me nu dat er 2 broeken maat 86 in zitten. 1 van name it, die valt vrij groot, maar andere is van noppies. En weet niet of die past. Zoon heeft hem redelijk lang aan gehad, maar heeft korte pootjes.