Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Aaahhhh anne nee toch? Heeft ze niet gewoon een ochtend humeurtje?

Gewoon mee nemen die kleine meid, bij het zien van haar forum vriendjes en vriendinnetjes zal het vast goed gaan!

De 2 heren slapen nog hier, kan moeders even in alle rust douchen.
Alle reacties Link kopieren
Aahhhh anne neeeeee!! Wij willen toch dat kleine rockertje zien! \m/ Maar ik snap je volledig hoor! Ik doe hier ook om de dag wat, ander ook een hoop gedram van de diva...
Nou ja, dan ben ik in ieder geval niet de enige zonder baby . Maar zou natuurlijk wel jammer zijn, anne!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Heel veel plezier!!!!! Zal aan jullie denken vanuit Londen
Jij veel plezier daar juut!!! I love londen!!!
Whaaaaa Ik ben zenuwachtig! Haha! Mini net wakker, nu flesje en dan volgende fles bij jullie dames! Heb er zin in!

Veel plezier juut!! We zullen er een op je drinken!

Anne: mini meenemen hoor! Ik wil die diva ontmoetena
Ze komt mee!
Goodmorning!! Heb er zin in, en mini ook!! Die is hartstikke vrolijk!

Ik ga haar zo wassen en aankleden en dan gaann we

Juut jij ook veel plezier!!

Ziv kom je vandaag? Of ben je druk met je uitgerekende schoonzus?

Anyways hoop je daar te zien
😔 Gatsamme jongens ik had gehoopt er toch bij te zijn vandaag maar helaas lappenmanden hier weer.... Verdorie de afgelopen dagen me een rotje gerend om alles rond te krijgen.

Moet gauw weer een meet zijn!!! En foto's!!!

Ik hoop morgen eindelijk weer s tijd te hebben voor Viva, vergeet jullie niet hoor!!!!!!
Haha Anne ik heb sinds paar maanden nw nummer dus geen bericht ontvangen 😜, wiki Anne!!

Hè jakkes wel echt jammer dat ik jullie nou niet zie hoor!!!
Yeahhhhhh
Dat was op anne dr bericht!

Ziev jammer dat je er niet bij bent!
Wij zij. On the way!
Jammer ziva! Aha ik dacht al
Pffff hollen in de hagel maar nu veilig in de trein!
Ik zit nog thuis
Tot straks heb er zin in maar ben bloedje nerveus :-)

neem uk van 2 mee, voorbeeldig kind

Voor de thuisblijvers Hug en ik begrijp jullie.

Meiden tot straks, ik neem de camera mee.

Liefs beppe
Meiden, geef mini nu de laatste voeding dan laatste spullen pakken en in de auto. Uurtje rijden dus verwacht er half 1 te zijn.
Heeel veel plezier meiden! Oh ik baal wel hoor. Maar goed, volgende keer ben ik er bij. De thuisblijvers willen natuurlijk wel een live verslag he? Anders is t hier zo stil..

Hier ook een irritante mini, veel gejammer, gegil en gekrijs. Pfff. Hopelijk trekt hij straks een beetje bij!
Veel plezier meiden!!!

En mini's gedraag jullie..
Is het al gezellig daar? Ik ga zo weg, dus hoop rond half 2 bij jullie te zijn. Jullie kunnen trouwens alle broodjes vis sowieso opeten, want dat eet ik niet. Veel plezier en tot zo!
*vanonder een palmboom*

Veel plezier Ladies!!!
Hoe was het? Hebben jullie elkaar gevonden? Vertel vertel!!
Rijst!!!! geniet onder je palmboom!!

@ kroos, mini weer een beetje bij getrokken?

Wat was het leuk meiden!! Het was ook zo snel vier uur vond ik!!

En ik vind onze mini's allemaal goed afgebakken en hebben zich voorbeeldig gedragen!

Ik zeg, over 2 maanden weer een meet maar dan met iedereen erbij!
Het was top! Heb genoten van iedereen en de mini's waren allemaal voorbeeldig! Snel weer en dan met iedereen!

Zwaai Rijst! Lekker genieten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven