SYTYCD 2012 deel 2
zondag 2 december 2012 om 20:09
quote:S0LEIL schreef op 02 december 2012 @ 20:07:
Ik geloof dat ik Sum net gespot heb, jullie ook?Ik ken haar niet persoonlijk maar zag wel een dame met een blond kapsel waarvan ik dacht dat kan best Sum zijn.
Ik geloof dat ik Sum net gespot heb, jullie ook?Ik ken haar niet persoonlijk maar zag wel een dame met een blond kapsel waarvan ik dacht dat kan best Sum zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.