Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Hallo,

wat een heerlijk weer is het toch he?

Hebben jullie een fijn weekend gehad!

Groetjes
Echt heerlijk, en ik ben nog lekker vrij!

Nu heerlijk in het zonnetje mijn broodjes eten... mmmm

Over een paar weekjes al op vakantie, daar kijk ik echt naar uit,en misschien de laatste vakantie met z'n tweetjes.

Kus roadster
@ Roadster: Ik zit nog tot 5 uur achter mijn pc op hetw erk maar geniet lekker van het weer!
hej hallo iedereen.

Ik Mies85, beginnen begin 2009 zoals afgesproken met mijn vriend.

zijn 2,5 jr samen, wonen 1,5 jr samen. beide 22 jaar.

beide een vaste baan.

tja kindertjes krijgen schijnt iets te zijn waar in 'ineens' beide klaar voor bent en er dan voor gaat.

zo gaat het helaas niet bij ons, bij mij werd het zo heftig dat ik niet meer wist wat ik nou moest doen en hoe ik moest reageren op bepaalde dingen.

daar zijn verschillende gesprekken over geweest maar hij wilde het echt niet. in de loop van de tijd is hij meer open gaan staan voor kindertjes krijgen, zo hebben we afgesproken elkaar een beetje te gemoed te komen, ik moet nog een paar maanden wachten en hij begint gewoon begin 2009.

ik slik nu de pil al niet meer maar tot nu toe heeft dat weinig te maken met kinderen krijgen, zonder dat het afgesproken is zorgt hij er voor dat er aan de condooms wordt gedacht.

dit is mijn verhaal in een notendop.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Welkom Mies, leuke tegemoetkoming doen jullie elkaar.

Wat is de reden dat jij zo ongeveer ontplofte en onhoudbaar was zodra je aan kinderen dacht? En waarom wilde je vriend absoluut niet?

Wat voor werk doe je?
Hallo Mies,

Welkom.

De vragen van Roadster komen ook meteen in mij op.
Dag dames,

ja, echt HEERLIJK weer. 1,5 uur op het dakterras en al flink verbrand... Morgen helaas weer de hele dag klussen, dus dan zal ik weinig zon zien. Maar wel nog lekker een paar daagjes vakantie!

Afgelopen weekend opgepast op mijn nichtjes, altijd leuk! Jullie nog leuke dingen gedaan?

Welkom Mies!
@Mogalie: Wij hebben heerlijk op ons dakterras gezeten en verder eigenlijk heel weinig haha
Klinkt helemaal niet verkeerd! Hoop dat je vandaag ook nog van het weer kunt genieten. Ik moet even klussen, maar hoop rond een uurtje of 2 in de zon te kunnen zitten!
tja toch iets met een biologies klokje.

mijn beste vriendin en ik informeerde bij elkaar van hoe zit het nou bij jou... nou we zaten dus op het zelfde level, en wilde beide graag kinderen, mijn vriendin heeft een oudere vriend en die wilde al wel snel aan kinderen beginnen.

helaas moest ik dus nog wachten tot vriendje er wél aan toe zou zijn. wat ik natuurlijk geen probleem vond aangezien ik hem er zeker niet in wil dwingen aangezien dit toch iets is wat je samen moet willen.

het ging toch wat lang duren, en ik kon gewoon echt niet meer met mijn gevoelens om gaan, ook omdat ik steeds overal baby's / kinderen tegenkom aangezien mijn vriendin ondertussen ook alweer een dochter van 8 mnd heeft.

hoe moest ik ook alweer reageren als een stel verteld dat ze zwanger zijn? nou niet zo als ik reageerde! ik was wel oprecht blij voor ze, ik moest alleen wat tijd hebben om het voor mezelf een plekje tegeven! terwijl dat echt niet zo hoort, want ook hier ging het weer ook een hele goede dierbare vriendin!

goed gesprek gehad samen omdat ik ook erg negatief veranderde vond vriend.

toen hebben we besloten dat hij nog een jaar kan aanrommelen en dat we het huis gaan verbouwen aangezien dat best een beetje nodig is en dan beginnen we er aan.

Dus de voorbereidingen zijn begonnen voor de verbouwing.

ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben.
@Mies: Heel goed dat je het wel bespreekbaar hebt gehouden voor je vriend.

En inderdaad als er kinderen komen in de vriendenkring wordt het besmettelijk... Haha. is bij ons ook zo maar mijn vriend is 6 jaar ouder en ik heb altijd gezegd ik wil eerst trouwen en dat gaat dus op 8-8 gebeuren.
@ pocahontas,

ow trouwen! wat super! ik er hier al over gelezen inderdaad, super leuk! dus dan is er voorzover geregeld, en kan het grote kindertjesmaken beginnen. in de hoop dat alles verloopt zoals het zou horen.

wij zijn er al uit hoe we dat gaan doen, ook daar hebben we over gesproken, als we zwanger zijn dan trouwen met alleen onze ouders er bij en blijven we dus voor de buitenwereld 'gewoon' vriend en vriendin, als ons kindje dan zou kunnen lopen trouwen we voor het eggie met alles er op en er aan. ik heb dus bij me vriendin gezien dat het niet getrouwd zijn soms problemen oplevererd en ze er een beetje spijt van heeft, en het andere stel waar ik net over vertelde dat ik niet wist hoe ik moest reageren die gaan volgende week vrijdag trouwen en ik ben getuige! het kind kwam iets eerder als geplant maar ze is nog al vruchtbaar is ook al uit het verleden geleken.
@ Mies: Ik heb ook zoiets meegemaakt bij een bekende en die waren niet getrouwd. Toen ze uit elkaar gingen heeft de voogdij zaak nog 6 jaar geduurd terwijl ze alles wettelijk op papier hadden staan. Nu ga ik er natuurlijk van uit dat wij niet uit elkaar gaan maar je weet maar nooit en als je getrouwd bent dan heb je alles net iets beter geregeld...

Ja trouwen is leuk behalve als je vriend zijn broer niet uitnodigd wegens geen contact en je schoonouders dan blijven zeuren of je er toch nog over wilt denken ( kijk maar bij relaties topic bruiloftsuitnodigingen)
@ pocahontas,

ik ga zo dat topic even opzoeken!

maar wat naar dat om welke reden dan ook toch niet de hele familie er niet kan ( mag ) zijn! toch vind ik nu al dat je schoonouders er buiten moeten blijven, voordat het uit de handloopt en je liever hebt dat ze ook niet meer komen, er is vast een gegronde reden waarom je je zwager er niet bij wil hebben.

ja en buiten dat 'alsjeuitelkaargaatding' is het handig om alles goed op papier te hebben. en trouwen schijnt daar toch de beste oplossing voor te zijn.

ow en iemand vroeg wat mijn baan is:

ik heb een eigen bedrijf in verkoop van bloempotten, ik had graag een link gezet maar volgens mij valt dat onder reclame maken. verder doe ik vrijwilligers werk voor een online jongeren communitie hier in mijn omgeving.

mijn vriend werkt bij een groot radiostation * nope geen BNer *
@ Mies: Haha jammer dat het geen BN'er is haha. Maar dat maakt toch niet uit. Mij kun je zien op onze trouwsite kij maar in mijn profiel.

Inderdaad is er heel veel gebeurt tussen broer en vriend dus vandaar niet welkom....
@ pocahontas;

sjeetje zit ik net van alles te typen issie in eens weg! nog eens dan.

ik heb net je hele familie drama gelezen! wat een toestanden zeg. en ik deel je standpunt hoor! je hebt hem 3 keer de kans gegeven om het uit te praten en 3 keer doet zijn vriendin/vrouw erg vreemd na het gesprek, tja dan houd het op hé van jullie kant. toch kunnen je schoonouders zich er beter maar buiten houden voor ook dat stuk loopt, het is of schoneschijn ophouden tegenover de rest van de familie of toch een beetje partij trekken. heel naar allemaal.

geen BNer helaas, al hebben de goudenkooikijkers onder ons hem wel gezien kunnen hebben, daar heeft hij een weekje in gezeten niet als 'miljonair' of gastspeler hoor maar net de radio.
@ Mies: Het is me ook niet in de koude kleren gaan zitten hoor maar inmiddels heb ik geleerd dat ik er echt boven moet staan...

Hoe vond je vriend dat in de gouden Kooi?
Hallo,

Is iedereen ana het genieten van het mooie weer? Het is hier wel heel erg stil!

Groetjes
inderdaad ik lag ook lekker in het zonnetje

heerlijk!

Zonde om nu binnen achter de compu te zitten, hihi
hallo dames..

poosje niet gekeken op het forum! Heb lekker in de zon gelegen en dagjes weggeweest heb namelijk vakantie.. heerlijk!

Als het zo mooi weer is heb ik geen zin om achter de pc te zitten haha

Heb maandag de hele dag op de baby van een vriendin gepast, die is 1,5 maand.. ooo wat leuk en wat een schatje vond het jammer dat ze wegging haha vriendlief was ook niet bij de kinderwagen weg te slaan!! Goed teken toch? ;)

Pocahontas wat vervelend allemaal dat gedoe rond jullie bruiloft..

Jullie moeten doen wat je zelf wilt hoor!! Wij hebben ook wel wat problemen met de gastenlijst maar we hebben gelukkig nog even de tijd we trouwen op 5-12-2008. Maar ik denk dat het bij ons ook nog wel wat avondjes gaat kosten om het zo te krijgen dat iedereen 'tevreden' is.

Nog plannen voor het weekend allemaal??
@ Roadster: Ik geef je groot gelijk hoor. Ik heb alleen de pech dat ik van 8 tot 5 moet werken haha, maar er komt een lang weekend aan dus dat scheelt;-)

@ Lucy: Inderdaad een goed teken van je vriend haha. Die van mij is ook nooit weg te slaan bij de kleintjes van mijn vriendin.

We hebben inderdaad nu echt besloten dat ze niet op de gastenlijst komen te staan ( schoonbroer- en zus) dus dat is gelukkige weer opgelost. Vandaag nog 13 weekjes en dan is het onze dag... Wordt nu wel spannender...

En Lucy je krijgt toch nooit iedereen teverden ik heb hiervan geleerd dat het het belangrijkste is dat jullie zelf tevreden zijn!
hej iedereen!

normaal zit ik in me pauze's hier maar nu zit ik in me pauze buiten haha heerlijk.

heb volgende week vrijdag een huwelijk waar ik getuige ben en heb nog zulke witte beentjes dat ik hoop dat ze een tikke bij gekleurt zijn tegen die tijd :P

trouwens... ik ben nu aan het 'ontpillen' en ik geloof dat ik over 2 weken ongesteld zou moeten worden dus dat betekend dat ik deze week in de belangrijkste dagen van de mnd zit?

ik heb sex gehad... en naar mijn weten is er weinig fout gegaan qua condooms enzo maar toch heb ik super gevoelige en zelfs pijnlijk te noemen borsten. is dit 'ontpillen' of 'zwanger' maar ik zou dan gister of eergister bezwangerd moeten zijn en voel je dat al zo snel dan? ik kan er nergens iets over vinden, en maak me lichtelijk ongerust aangezien een test nog niks uithaalt.

ik moest het met iemand delen aangezien ik vriendje ook niet gelijk helemaal ongerust wil maken.
Hmm, Mies het zou kunnen dat je zwanger bent, maar idd denk ik ook niet dat je dat zo snel al voelt. Misschien zijn er meiden met kinderen die dit weten?

Gr. Roadster
ik heb net een beetje gezocht enzo maar kon niet zo heel veel vinden maar ik kwam op een site waar veel vrouwen dit ook hadden en dat het bleek ontpillen te zijn.

ik hoop het natuurlijk niet :P maar toch.

wacht gewoon nog 2 weken af en dan test ik wel gewoon.
Zo, ben al ffies niet meer op het forum geweest. Eerst moest de laptop naar de computerman, en nu dat mooie weer!! Vorige week zondag is de jongste alweer 2 jaar geworden. Ik weet nog goed dat het toen ze geboren is, het ook zo'n heerlijk weer was!! Het lijkt als gisteren, maar aan de andere kant ook weer heeeel lang geleden. Ze is alweer zo groot. Helemaal nu ze ook nog eens zindelijk is nu. Mijn grote meid van twee loopt alweer zonder luiertje. En dan heb ik het al helemaal niet over die bonk van een zus van 3,5!! Pff..tijd gaat veel te snel. Ook wij hebben ons, ''we gaan er weer voor moment'' dus op eind 2008 gezet. Maar manlief had het vanmorgen al over september...hij heeft er zin in hahaha.. En dat terwijl hij eerst een derde eigenlijk niet zo zag zitten!! Met geduld en liefde kom je toch een heel eind Hoe is het met jullie baby kriebels??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven