Augustus 2012 deel 11!!
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:02
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
dinsdag 4 december 2012 om 10:33
Morning!
Gisteravond fijn gewerkt... Mini had t goed gedaan gister,menn wat is dat een geruststelling! Alleenheeft mini nog niet gepoept.. en daar was ik al bang voor met meer jbpm.. vandaag nog afwachten en anders morgen cb bellen!
En wonder boven wonder ging hij nu weer lekker zonder teveel mokken slapen! Heerlijk!
Liz: pff schoonloeders, hoe ist gegaan?
Bubb: fijn dat je mini toch nog lang geslapen heeft!
Rammel: pffx, balen van zoon! En nu, medicatie of iets? Fijn dat rammeltje zo zoetjes is geworden!!
Martje: fijn dat je werkdag fijn was!!
Anne: werkze today! Wedden dat je thuis komt en je mini wel dood kan knuffelen! Dat vind ik zo fijn van werken! Dan heb je ze echt gemist en kun je weer meer hebben!
Chryssa: echt bellen hoor! Hopelijk kunnen ze iets doen!
Beppe: ook wel weer leuk dat ze echt n eigen mening krijgen he!
Gisteravond fijn gewerkt... Mini had t goed gedaan gister,menn wat is dat een geruststelling! Alleenheeft mini nog niet gepoept.. en daar was ik al bang voor met meer jbpm.. vandaag nog afwachten en anders morgen cb bellen!
En wonder boven wonder ging hij nu weer lekker zonder teveel mokken slapen! Heerlijk!
Liz: pff schoonloeders, hoe ist gegaan?
Bubb: fijn dat je mini toch nog lang geslapen heeft!
Rammel: pffx, balen van zoon! En nu, medicatie of iets? Fijn dat rammeltje zo zoetjes is geworden!!
Martje: fijn dat je werkdag fijn was!!
Anne: werkze today! Wedden dat je thuis komt en je mini wel dood kan knuffelen! Dat vind ik zo fijn van werken! Dan heb je ze echt gemist en kun je weer meer hebben!
Chryssa: echt bellen hoor! Hopelijk kunnen ze iets doen!
Beppe: ook wel weer leuk dat ze echt n eigen mening krijgen he!
dinsdag 4 december 2012 om 11:22
Weer een lekker dagje vrij.
Mart, warm welkom gehad? Wel vervelend dat het gelijk zo'n rotweer was.
Anne, misschien boter na de vis, maar fijne werkdag. Hopelijk ben je een beetje droog over gekomen. Kan je nou alleen een jaarkaart kopen? Gaat het trouwens goed met de fiets en maxicosi?
Bub, haha, hoop dat je spiraal goed zit dan.
Rammel, balen, huisstofmijtallergie is heel vervelend. Ik heb hem ook. (en katten). Een ding; als je nog tapijt in huis hebt, haal het er ajb uit. Bij mij is het 180 graden gedraaid toen ik op mijzelf ging wonen en zeil kreeg. Daarvoor was ik permanent verkouden. Haal idd van die hoezen voor om zijn bed. Synthethisch dekbed. Ik heb er vandaag de dag eigenlijk alleen nog maar last van als ik bij iemand anders slaap of in een hotel met tapijt op de vloer. (zet mij daarentegen een kwartier bij mensen met een kat in huis en het water loopt uit mijn ogen.)
Toet, fijn dat het iets beter gaat. Wat schrikken van die reflux.
Chryss, heb je al nieuws? Vind het zo triest en zielig.
Beppe, het is een mooi mannetje Reuzeuk! Leuk!
Liz, ja hoe is het gegaan met schoonloeder?
Ziev, spannend hoor. Ben benieuwd. Alleen die prijzen..... daar krijg je hier echt niets voor.
Hier zojuist iemand van Vereniging Borstvoeding Natuurlijk gebeld over spugen van mini. Ze blijft hele voedingen uitspugen. Wat jullie ook al zeiden ws te heftige toeschietreflex. Probeer het nu al elke keer te laten weglopen in een doek. Heb dan alleen een krijsende mini naast me die dat niet leuk vind. Maar het lijkt wel iets beter te gaan. Zelf lijkt ze er verder geen last van te hebben.
Ook gevraagd over het kolven en ga proberen terug te gaan van 3 naar 2x kolven op een dag. Wel even goed in de gaten houden of mini dan niet onrustig wordt op de andere dagen en er genoeg melk blijft komen. Zo niet dan ga ik weer terug naar 3x.
Mini slaapt weer. Ze is nog steeds snotverkouden, hoe lang mag zoiets eigenlijk duren?
Mart, warm welkom gehad? Wel vervelend dat het gelijk zo'n rotweer was.
Anne, misschien boter na de vis, maar fijne werkdag. Hopelijk ben je een beetje droog over gekomen. Kan je nou alleen een jaarkaart kopen? Gaat het trouwens goed met de fiets en maxicosi?
Bub, haha, hoop dat je spiraal goed zit dan.
Rammel, balen, huisstofmijtallergie is heel vervelend. Ik heb hem ook. (en katten). Een ding; als je nog tapijt in huis hebt, haal het er ajb uit. Bij mij is het 180 graden gedraaid toen ik op mijzelf ging wonen en zeil kreeg. Daarvoor was ik permanent verkouden. Haal idd van die hoezen voor om zijn bed. Synthethisch dekbed. Ik heb er vandaag de dag eigenlijk alleen nog maar last van als ik bij iemand anders slaap of in een hotel met tapijt op de vloer. (zet mij daarentegen een kwartier bij mensen met een kat in huis en het water loopt uit mijn ogen.)
Toet, fijn dat het iets beter gaat. Wat schrikken van die reflux.
Chryss, heb je al nieuws? Vind het zo triest en zielig.
Beppe, het is een mooi mannetje Reuzeuk! Leuk!
Liz, ja hoe is het gegaan met schoonloeder?
Ziev, spannend hoor. Ben benieuwd. Alleen die prijzen..... daar krijg je hier echt niets voor.
Hier zojuist iemand van Vereniging Borstvoeding Natuurlijk gebeld over spugen van mini. Ze blijft hele voedingen uitspugen. Wat jullie ook al zeiden ws te heftige toeschietreflex. Probeer het nu al elke keer te laten weglopen in een doek. Heb dan alleen een krijsende mini naast me die dat niet leuk vind. Maar het lijkt wel iets beter te gaan. Zelf lijkt ze er verder geen last van te hebben.
Ook gevraagd over het kolven en ga proberen terug te gaan van 3 naar 2x kolven op een dag. Wel even goed in de gaten houden of mini dan niet onrustig wordt op de andere dagen en er genoeg melk blijft komen. Zo niet dan ga ik weer terug naar 3x.
Mini slaapt weer. Ze is nog steeds snotverkouden, hoe lang mag zoiets eigenlijk duren?
dinsdag 4 december 2012 om 11:36
Myself, wij hebben net een jaar dit huis en alleen op de overloop boven en onze slaapkamer ligt tapijt.. Dat hoeft er toch niet uit hoop ik!?? Het is net nieuw!!
Op zijn eigen kamer heb ik het speelkleed en alle knuffels weg gegooid, syntetisch beddengoed had ik al! Dat ligt nu in de machine
Bub/myself goeie tip die hoezen voor op bed!! Meteen kopen.
Myself, fijn dat de VBN dame je goed kon helpen!!
Op zijn eigen kamer heb ik het speelkleed en alle knuffels weg gegooid, syntetisch beddengoed had ik al! Dat ligt nu in de machine
Bub/myself goeie tip die hoezen voor op bed!! Meteen kopen.
Myself, fijn dat de VBN dame je goed kon helpen!!
dinsdag 4 december 2012 om 11:48
dinsdag 4 december 2012 om 12:22
Oei Rammel, da's een nare allergie voor zoon. Wel superfijn dat jullie nu weten wat het is.
Chryss ik hoop dat je gelijk bij de HA terecht kon en dat hij jullie goed kon helpen. Sterkte!
Mart, fijn dat je eerste dag goed was!
Anne, ik hoop ook dat je een regenhoes had, meennn wat een weer! Was je eerste dag leuk?
Toet wat fijn dat je meteen verschil merkt bij mini. Nu nog even pooopn dus...
Onze mini ging gisteravond ook tekeer als een malle. Hij was aan het krijsen, niet normaal. We hebben hem veel te vroeg zijn laatste fles gegeven en toen donderde hij in slaap. Vanmorgen was hij weer vrolijk gelukkig. Ik had een ok nacht, wel even wakker geweest tussendoor maar ook weer in slaap gevallen.
En ik heb lekker gezwommen vanmorgen! KDV is praktisch naast het zwembad, dus eerst mini weggebracht en toen even een duik genomen. Mijn conditie is belabberd zeg!
Oh en ik hoef pas 24 december weer naar de arbo arts.
Chryss ik hoop dat je gelijk bij de HA terecht kon en dat hij jullie goed kon helpen. Sterkte!
Mart, fijn dat je eerste dag goed was!
Anne, ik hoop ook dat je een regenhoes had, meennn wat een weer! Was je eerste dag leuk?
Toet wat fijn dat je meteen verschil merkt bij mini. Nu nog even pooopn dus...
Onze mini ging gisteravond ook tekeer als een malle. Hij was aan het krijsen, niet normaal. We hebben hem veel te vroeg zijn laatste fles gegeven en toen donderde hij in slaap. Vanmorgen was hij weer vrolijk gelukkig. Ik had een ok nacht, wel even wakker geweest tussendoor maar ook weer in slaap gevallen.
En ik heb lekker gezwommen vanmorgen! KDV is praktisch naast het zwembad, dus eerst mini weggebracht en toen even een duik genomen. Mijn conditie is belabberd zeg!
Oh en ik hoef pas 24 december weer naar de arbo arts.
dinsdag 4 december 2012 om 12:27
Goedemiddag
Ik ben maar even achter de laptop gelopen, met Minimaatje in de BB-tai. Alleen vind hij het alleen leuk als ik rond loop.
Maar goed, ik ho9ef hem er helaas niet aan te laten wennen want de kerstreis gaat niet door.
Maximaat gaat vandaag naar boord en is over 10 dagen weer thuis. En dan tot en met januari. Ik baal er echt van want ik had me er op ingesteld en had er ook best zin in.
Nu zit ik thuis met die stomme feestdagen, krijg je weer van die verplichte nummers. En moet ik een kerstboom neer gaan zetten! Gatver!
@ chryssa, wat een ellende met je meisje! ben je al bij de ha geweest?
@ anne, ik hoop dat je een fijne werkdag hebt!!
@ rammel Wat sneu voor je mannetje! Lang leve het forum he, je hebt al een paar goede tips te pakken zo!
Gaat vast goed komen!
@ myself, hoop dat je wat aan de tips hebt! Ze spuugt best veel he!
Minimaatje vind het nu echt niet leuk meer, ik pluk hem er uit!
Ik ben maar even achter de laptop gelopen, met Minimaatje in de BB-tai. Alleen vind hij het alleen leuk als ik rond loop.
Maar goed, ik ho9ef hem er helaas niet aan te laten wennen want de kerstreis gaat niet door.
Maximaat gaat vandaag naar boord en is over 10 dagen weer thuis. En dan tot en met januari. Ik baal er echt van want ik had me er op ingesteld en had er ook best zin in.
Nu zit ik thuis met die stomme feestdagen, krijg je weer van die verplichte nummers. En moet ik een kerstboom neer gaan zetten! Gatver!
@ chryssa, wat een ellende met je meisje! ben je al bij de ha geweest?
@ anne, ik hoop dat je een fijne werkdag hebt!!
@ rammel Wat sneu voor je mannetje! Lang leve het forum he, je hebt al een paar goede tips te pakken zo!
Gaat vast goed komen!
@ myself, hoop dat je wat aan de tips hebt! Ze spuugt best veel he!
Minimaatje vind het nu echt niet leuk meer, ik pluk hem er uit!
dinsdag 4 december 2012 om 12:33
Hee Maat, ik dacht al waar is ze
Wat ontzettend stom dat die kerstreis niet doorgaat! Je bent lekker blij gemaakt met een dooie mus dus. Maar je vriend is de hele maand januari dus thuis? Want dat is dan wel weer gezellig. Alhoewel ik de indruk heb dat dat zomaar weer kan veranderen, zijn werkgever gooit nogal eens wat om he? Hmpf
Wat ontzettend stom dat die kerstreis niet doorgaat! Je bent lekker blij gemaakt met een dooie mus dus. Maar je vriend is de hele maand januari dus thuis? Want dat is dan wel weer gezellig. Alhoewel ik de indruk heb dat dat zomaar weer kan veranderen, zijn werkgever gooit nogal eens wat om he? Hmpf
dinsdag 4 december 2012 om 12:45
Ja, de reisorganisatie die het schip had gehuurd, kon het schip niet vol krijgen met passagiers.
Vanaf januari ligt het schip stil voor onderhoud tot maart.
Het schip ligt dan in rotterdam en dan zou maximaat ieder weekend thuis zijn.
Ik baal vooral dat ik de kerst thuis ben. Moet ik zelf de boodschappen doen.
Ik duik maar internet op, op zoek naar een uitje. Beetje jammer alleen dat het me dan ook nog geld gaat kosten!!
Heeft er niet iemand een huis leeg staan?
Vanaf januari ligt het schip stil voor onderhoud tot maart.
Het schip ligt dan in rotterdam en dan zou maximaat ieder weekend thuis zijn.
Ik baal vooral dat ik de kerst thuis ben. Moet ik zelf de boodschappen doen.
Ik duik maar internet op, op zoek naar een uitje. Beetje jammer alleen dat het me dan ook nog geld gaat kosten!!
Heeft er niet iemand een huis leeg staan?
dinsdag 4 december 2012 om 12:59
Drama, drama, drama met Meisje in bed. Krijsen, niet te zuinig. In de Ergo 1,5 uur geslapen toen we buiten liepen. Net weer krijsen in bed. Dus ik pluk haar eruit, deponeer haar in de box, dekentje erover heen en...snurk. Binnen 2 minuten. Nou jaaa! Is het dan gewoon dat ze niet alleen wil zijn? Man is nu de ha aan het bellen, kregen hem vanmorgen niet te pakken.
@Maat: wat balen dat het niet door gaat! Maar waarom dan niet? Enne...een kerstboom is geen verplichting, hoor!
@rammel: Gatver, huisstofmijt allergie! Dat is echt goed balen! Lijkt me erg lastig.
@Myself: volgens onze kinderarts in de VS mag een verkoudheid wel 14 dagen duren en krijgen kindje gemiddeld 8 tot10 verkoudheden per jaar.
Vervelend trouwens dat je mini zoveel spuugt. Maar ze heeft er geen pijn van?
Oooooh, wat een rust! Zoon in bed, Meisje slaapt in de box. Heeeeeeeerlijk!
@Maat: wat balen dat het niet door gaat! Maar waarom dan niet? Enne...een kerstboom is geen verplichting, hoor!
@rammel: Gatver, huisstofmijt allergie! Dat is echt goed balen! Lijkt me erg lastig.
@Myself: volgens onze kinderarts in de VS mag een verkoudheid wel 14 dagen duren en krijgen kindje gemiddeld 8 tot10 verkoudheden per jaar.
Vervelend trouwens dat je mini zoveel spuugt. Maar ze heeft er geen pijn van?
Oooooh, wat een rust! Zoon in bed, Meisje slaapt in de box. Heeeeeeeerlijk!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
dinsdag 4 december 2012 om 13:31
Zo, wat een rust hier... Mini slaapt al vanaf half 11 joh! Weet niet wat me overkomt...haha! Zo maar wakker maken, flesje en dan om half 3 naar gastouder brengen!
Chryssa: fijn dat meisje even slaapt! Ga jij ook ff lekker liggen dan! Hopelijk krijg je ha gauw te pakken!
Maat: pffff, balen!!! Had je je er net zo op verheugt! Wel lekker als hij straks elk weekend thuis komt...
Rammel: heel goed, niet weggooien... Haha...
Chryssa: fijn dat meisje even slaapt! Ga jij ook ff lekker liggen dan! Hopelijk krijg je ha gauw te pakken!
Maat: pffff, balen!!! Had je je er net zo op verheugt! Wel lekker als hij straks elk weekend thuis komt...
Rammel: heel goed, niet weggooien... Haha...
dinsdag 4 december 2012 om 13:32
Ok, het verhaal over schoonmoeder staat op het sub onder mijn voorstelrondje. Is wat veiliger ivm herkenbaarheid
. Adem in, adem uit, zennnnnn.
Anne
Fijne eerste werkdag!
Myself
Wel fijn dat je nu weet waarom mini spuugt. Hoop dat je een oplossing kunt vinden die voor beide goed en fijn is. Alles kolven lijkt me ook niet zo'n succes.
Rammel
Ik vind je oudste wel sneu hoor! Hij heeft al zoveel te verduren gehad. Waarom zijn jullie gaan testen? Waar had hij last van?
Chryssa
Wat raar, soms zijn kinderen zo onvoorspelbaar. Misschien kon ze niet slapen en slaapt ze makkelijker als ze geluid om haar heen heeft? Of slaapt ze anders wel goed in haar eigen bedje?
Anne
Fijne eerste werkdag!
Myself
Wel fijn dat je nu weet waarom mini spuugt. Hoop dat je een oplossing kunt vinden die voor beide goed en fijn is. Alles kolven lijkt me ook niet zo'n succes.
Rammel
Ik vind je oudste wel sneu hoor! Hij heeft al zoveel te verduren gehad. Waarom zijn jullie gaan testen? Waar had hij last van?
Chryssa
Wat raar, soms zijn kinderen zo onvoorspelbaar. Misschien kon ze niet slapen en slaapt ze makkelijker als ze geluid om haar heen heeft? Of slaapt ze anders wel goed in haar eigen bedje?
dinsdag 4 december 2012 om 13:40
Chrys, jemig het lijkt er op he, dat ze niet alleen wil zijn. Kon je bij de huisarts terecht?
Maat nouuuu balen zeg van je reisje!! Zouden jullie dan alleen in de haven blijven liggen?
Liz, oeefff gelezen... Wat een type! Oudste is altijd verkouden, eczeem, benauwd hoesten jeuk in zn ogen.. Dus het werd tijd dat we verder gingen testen.
Toet wat fijn dat je verschil merkt!
Maat nouuuu balen zeg van je reisje!! Zouden jullie dan alleen in de haven blijven liggen?
Liz, oeefff gelezen... Wat een type! Oudste is altijd verkouden, eczeem, benauwd hoesten jeuk in zn ogen.. Dus het werd tijd dat we verder gingen testen.
Toet wat fijn dat je verschil merkt!
dinsdag 4 december 2012 om 13:55
Hey ladies!
Hier ook een snotterige mini!
Aan de meet wordt gewerkt! Ik moet het een beetje tachtisch vragen...
Oh ja Anne je eerste werkdag! Ik hoop dat het goed is bevallen!
Kroos fijn om te lezen dat het beter gaat met je!
Chryssa: dikke hug voor jou!
Jee Zivaa al 3 bezichtingen? Wat gaat dat goed!
Lekkere dromen heb je Bubbelz!
Gelukkig rammel dat de katten niet weg hoeven! Sterkte met stofzuigen! Het lijkt me ingrijpend een allergie.
Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!
Ik hoop dat het voeden snel goed gaat myself en dat mini niet meer hoeft te spugen!
He Maatje ga je toch niet de feestdagen op de boot vieren?
Wel fijn dat je in over 10 dagen weer samen bent!
Liz wat een gedoe met je schoonmoeder. Go Liz!!
Hier ook een snotterige mini!
Aan de meet wordt gewerkt! Ik moet het een beetje tachtisch vragen...
Oh ja Anne je eerste werkdag! Ik hoop dat het goed is bevallen!
Kroos fijn om te lezen dat het beter gaat met je!
Chryssa: dikke hug voor jou!
Jee Zivaa al 3 bezichtingen? Wat gaat dat goed!
Lekkere dromen heb je Bubbelz!
Gelukkig rammel dat de katten niet weg hoeven! Sterkte met stofzuigen! Het lijkt me ingrijpend een allergie.
Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!
Ik hoop dat het voeden snel goed gaat myself en dat mini niet meer hoeft te spugen!
He Maatje ga je toch niet de feestdagen op de boot vieren?
Wel fijn dat je in over 10 dagen weer samen bent!
Liz wat een gedoe met je schoonmoeder. Go Liz!!
dinsdag 4 december 2012 om 15:09
Goed nieuws anne!!!
Zal sub lezen liz
Rammel sterkte voor je zoon, wat sneu idd!!!
Jammer van je reis maat! Lijkt me ook wel wat aan de ene kant, maar durf t ook weer niet (weggaan) omdat ik bang ben spijt te krijgen haha
ohhh chrys ook nog tandjes!! je krijgt t wel voor je kiezen zeg..
ik huis rijker. nu oude verkopen nog
Zal sub lezen liz
Rammel sterkte voor je zoon, wat sneu idd!!!
Jammer van je reis maat! Lijkt me ook wel wat aan de ene kant, maar durf t ook weer niet (weggaan) omdat ik bang ben spijt te krijgen haha
ohhh chrys ook nog tandjes!! je krijgt t wel voor je kiezen zeg..
ik huis rijker. nu oude verkopen nog
dinsdag 4 december 2012 om 16:03
Fijn Anne!!!
Ziva van harte!! Met je nieuwe huis!!!
Liz Hug!!
Rammel balen van de allergie, maar wel fijn dat je nu weet waar hij zo van snottert en benauwd is etc.
Ik hoop dat de medicijne snel aanslaan en dat hij zich ook weer lekker in zijn velletje voelt.
En wel veel aanpassen maar niet te steriel maken zei mijn professor altijd. Bij anderen kunnen ze dan een enorme reactie krijgen als ze daar spelen.
Maar fijn dat de katten mogen blijven!!!!
Liefs Beppe
Ziva van harte!! Met je nieuwe huis!!!
Liz Hug!!
Rammel balen van de allergie, maar wel fijn dat je nu weet waar hij zo van snottert en benauwd is etc.
Ik hoop dat de medicijne snel aanslaan en dat hij zich ook weer lekker in zijn velletje voelt.
En wel veel aanpassen maar niet te steriel maken zei mijn professor altijd. Bij anderen kunnen ze dan een enorme reactie krijgen als ze daar spelen.
Maar fijn dat de katten mogen blijven!!!!
Liefs Beppe
dinsdag 4 december 2012 om 16:24
dinsdag 4 december 2012 om 16:37
@maat: balen van die reis!! Enne fuck die kerstboom! Gewoon wat lampjes en ballen in een vaas en klaar is kees!
@myself: gedoe is dat he melk laten weglopen. Ik deed dat ook een tijdje ivm verslikken. Gebruikte dat een schaaltje ipv doek, dat gaf minder rommel.
@ziv: woow jullie hadden de turbo er wel op zeg Gefeliciteerd!! Zijn je meiden weer helemaal opgeknapt?
@ann: fijn dat je werk bevalt! Vind het echt iets voor jou
@liz: zal zo het sub even checken!
@kroos: fijn dat het beter gaat
@bep:
Mn moeder had sinterklaascadeautjes meegenomen kan de kilos er in chocoletters bij aan eten
@myself: gedoe is dat he melk laten weglopen. Ik deed dat ook een tijdje ivm verslikken. Gebruikte dat een schaaltje ipv doek, dat gaf minder rommel.
@ziv: woow jullie hadden de turbo er wel op zeg Gefeliciteerd!! Zijn je meiden weer helemaal opgeknapt?
@ann: fijn dat je werk bevalt! Vind het echt iets voor jou
@liz: zal zo het sub even checken!
@kroos: fijn dat het beter gaat
@bep:
Mn moeder had sinterklaascadeautjes meegenomen kan de kilos er in chocoletters bij aan eten
dinsdag 4 december 2012 om 17:40
Grrr. Net Minico opgehaald bij KDV, de leidster zei vrolijk dat alles goed gegaan was. Lees ik nu in zijn schriftje (geschreven door andere leidster) dat hij helemaal niet goed in z'n vel zat, onrustig geslapen heeft en veel gehuild. En drinken en slapen is maar tot 12.30 uur ingevuld. Lekker dan...
Even bijlezen...
Even bijlezen...