nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Goh, zou bijna denken dat je langs Zwolle moest... Hier was het drama op de snelweg.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Zwolle? Nee, alleen als ze Zwolle verplaatst hadden naar het zuiden...

Gelukkig komt het niet vaak voor dat ik in de spits rij. Was gisteren ook niet de bedoeling, maar stond eind middag een vrachtwagen met pech, gevolg dat ik vertraging op liep en in de spits over het drukste stuk van de route moest.

Hebben jullieook last van een slechte postbezorging?? Van de week een poststuk voor mensen in een hele andere straat ontvangen, terug in de brievenbus gegooid en kreeg het gisteren weer in de bus. Het adres wat erop staat, lijkt niet eens op de onze. Als ik de postbode zie, zou ik het graag retour geven, maar die zie ik nooit... Andere straat is heel eind hier vandaan. Dilemma; weggooien, nog een keer proberen of wachten tot ik depostbode zie? Zelf wegbrengen vind ik geen optie.
MDF, als het via PostNL is bezorgd kun je een klacht indienen via internet/hun site. Daarbij kun je doorgeven dat ze het poststuk bij jou moeten komen ophalen.

Hier al tijden last van slechte postbezorging, maar het lijkt wel beter te worden. Heb een paar keer geklaagd. Lijkt alsof ze dat wel serieus nemen.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
postbezorging is idd best wel een beetje ruk, vooral

de pakjesbezorgdienst...

sinds ik tijdje terug een klacht heb ingediend is het wel verbeterd... dat wel...

Isa je moet me nog terugmailen

verder (en dit is niet nutteloos helaas...) moet ik het een beetje rustig aan doen...

afgelopen weekend te druk geweest en dat eist de afgelopen dagen meer zijn tol dan dat ik dacht, grommm...
Soezie, Soezie! Soezie is er weer. Jongens, kom snel, Soezie is er weer!

Hoe gaat het? Nog steeds twee banen en twee kinderen?

In het begin vond ik mijn rijlessen heel leuk. Ik vind auto rijden nog steeds heel leuk. Maar toen ik tijdens de derde les in een file terecht kwam, dacht ik eerst: "Wat leuk! Leer ik dat ook meteen" en na een kwartier dacht ik: "OK, dat trucje beheers ik ook dan weer. Mag ik nu doorrijden?"

Ik heb erg aardige postbode en pakjesbezorger. Geen klachten hier. Ik weet alleen dat ze zwaar gedemotiveerd zijn en zwaar uitgeknepen worden. En dat er voor de brievenbuspost geen vaste mensen meer in dienst zijn. Volgens mij merk je dat wel aan hoe goed die mensen zijn. Het is misschien geen hersenchirurgie, maar wel een vaardigheid die je onder de knie moet krijgen.
Wat een ontvangst! Voel me helemaal welkom

Ik vind het ronduit irritant om met een leerling in een opstopping terecht te komen. Afgelopen woensdag was het dus zo'n dag... Alles stond vast. Daar zit je dan. Op een gegeven moment is mijn lesstof over de file en opstoppingen ook wel op. Saaaaaaiiiii...

Heb ook begrepen dat PostNL de verdere reorganisaties gaat uitstellen, omdat ze zoveel klachten krijgen. Ik vond het al geen goede zet dat ze alle vaste full-timers eruit werkten, en nu zie je dus wat ervan komt. Overal heb je 'seniors' nodig, mensen die de kneepjes van het vak kennen.

Overigens heb ik ook een vriendelijke pakketjesbezorger hoor, maar dat track-and-trace is natuurlijk een lachertje. Helemaal als je het vergelijkt met dat van DHL. Daarbij zie je tot op de minuut nauwkeurig waar je pakketje is gebleven. Bij postNL staat er doodleuk bij: Het kan tot 36 uur (!!!!!) duren voordat de status is bijgewerkt.... Hallo zeg, dan hoop ik mijn pakketje allang in huis te hebben... Triest. Helemaal in het tijdperk van de computers en barcode-scanners.

Tot zover mijn nutteloos geklaag .

Ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg dag (06:00 opstaan...)
Jij kan je leerlingen tenminste bezig houden met mooie verhalen uit de dierenkliniek. Mijn instructeur hield van motor rijden. En kwam uit Almere. Nee, daar was niet veel te bespreken in de file (ok, mijn gespreksstof: opera en zingen en gemeente-ambtenaren is ook niet al te interessant als je niet van opera houdt).

Ik zit lekker Masterchef: the professionals te kijken. Leuk voor MissP's vriend. Eens kijken hoe goed hij zichzelf voelt als hij dat ziet (die van de BBC!)
hahaha.... vriendlief vindt het meestal wel leuk om dat soort dingen te kijken. sommige (meldt hij zojuist, hij zit naast me)

mensen maken dingen wat er prima uit ziet, maar hij ziet ook dingen waarvan hij denkt nee dank je vriendelijk...

verder ziet hij mensen ook wel eens snijden op een manier dat hij denkt 'vingers'!!! dat heb ik ook trouwens, want van hem geleerd. (uitleg: als je als 'amateur' iets snijdt, bijv. een tomaat dan heb je de neiging om je duim en vingers recht te houden. op die manier snijdt je makkelijk in je vingers. profs houden daarom altijd hun vingers gebogen. in het begin als ik dan dus op de amateur manier sneed dan schreeuwde hij in mijn oren 'vingers'!!)

niet-nutteloos: zoals ik al gemeld had was ik deze week een beetje 'ingestort'

moet zeggen dat ik me sinds gister middag voor het eerst deze week niet meer voelde alsof ik de marathon gelopen had....

daar was ik wel blij mee, maar moet nog wel beetje rustig aan doen ben ik bang. dat vind ik STOM!
Joepie, weekend!! Na een hele lange vrijdag is dit een cadeautje!

Gisteren begon de dag om 5 uur! Toen wou zoon niet meer slapen, beetje jammer wel. Werkdag ging traag voorbij, hoewel ik het druk had. Gelukkig ging de avond al vele malen beter en was MDFzoon erg lief.

Vannacht had hij goed geslapen en zelfs een beetje uitgeslapen vanmorgen!! Heerlijk. Morgen mag ik toch wel uitslapen. Wij hebben de weekenden eerlijk gedeeld; de ene dag mag man uitslapen en ik de andere. Vooraf spreken we af wie de zaterdag en wie de zondag krijgt. Prima afspraak dus.

Morgen gaan we Sinterklaas vieren bij mijn ouders en komende week nog bij schoonfamilie. Zoon gaat enorm verwend worden. Ben heel benieuwd naar zijn reactie op alles. Het sinterklaassnoepgoed valt al wel goed in de smaak: pepernoten, taai taai, speculaas, gevulde speculaas, schuimpjes, heeft hij allemaal al eens geproefd afgelopen tijd.

Nu even een avondje bankhangen en niks doen; man is sporten, zoon slaapt.
vriend en ik gaan morgen sinterklazen bij mn moeder,

ja ik weet dat het een kinderfeest is maar wij vinden het zo gezellig dat we het nog steeds doen. gewoon kleine grappige kadootjes, leuke gedichten enzovoort.

ik nu ook aan het bankhangen, heerlijk!

Isa: ik wilde je nog even ontzettend bedanken voor je uitleg-emails. ik snap nu dat Sandra vooral niet wil dat ik mn stemmetje kapot zing en dat ik nog even een beetje rustig aan moet doen ipv aria's te zingen waar je stem toch wat meer getraind voor moet zijn. (bovendien doe ik het als hobby dus het moet vooral leuk zijn...)

De nieuwe mevrouw Callas word je nou eenmaal niet zo snel

(moet toegeven dat er aria's zijn die erg mooi zijn maar waar ik niet aan denken moet om ze te zingen zoals 'der holle rache', 'oh zittre nichtenz' of sempre libera. vond dat eerst erg jammer, maar ik kan horen dat het aria's-from-hell zijn )

Soezel: welcome back! het lijkt me eerlijk gezegd toch leuk

om eens een stukkie te rijden in jouw kantoor op wielen, hihi...
Whaaaaa wat een weer: sneeuw!!!

Wel natte sneeuw, met regen, veel wind en kou. Het is echt winter hoor.

Heb vanavond nog wel echt gelachen hoor; man komt thuis van sport en vertelt dat hij gewonnen heeft met 5-0. Ik zeg mooie overwinning, hij zegt ach we hebben ons best gedaan, meer niet, zegt hij uiterst bescheiden. Maar we zijn wel nog steeds niet verslagen in de competitie. Bij doorvragen bleek dat de tegenstanders hadden afgezegd, die waren met te weinig spelers. En dan "win" je dus met 5-0 volgens de bond.

Lig in bed met iPad, krijg zin in hete chocolademelk met slagroom...... Hmmmmmlekker, gelukkig hebben we het niet in huis.
sneeuw? het heeft hier helemaal niet gesneeuwd...

Ies mocht jij hier nog ff voorbij waaien:

check mn vorige bericht. dank u!
Zucht... Wat is knopen doorhakken toch moeilijk. Wil eigenlijk een macbook kopen, maar wat zijn die dingen duur!!! Iemand hier ervaring mee?
hihi nee geen ervaring mee, eerlijk gezegd vind ik al die

I-pids en I-pads en Macweetikveel allemaal bull....

gister bij mijn mams Sint gevierd, eerlijk gezegd vond ik het niet zo erg leuk en dat heb ik net mijn moeder even sarcastisch laten weten. ben ik nou heel erg ?

(ieder jaar kraakt ze mij wel af in een of ander gedicht. dit is vast grappig bedoeld maar ik word er een beetje schijtziek van...)
Sneeuw? O ja, die heb ik ook nog gezien. Maar vooral duurde het even voordat mijn huisje weer opgewarmd was. Gelukkig hoefde ik de deur niet uit vandaag.

Ik heb ook nog een halve dag gedacht dat ik een tablet wilde kopen, maar ik vind ze te duur. De allergoedkoopste zijn een paar honderd euro van Chinese makelij en niet erg goed, heb ik gehoord. MDF, ik ben dus jaloers op jou!

MissP, graag gedaan. Het is altijd lastig om een balans te vinden tussen gewoon los gaan en dingen willen leren...Er zijn ontzettend veel zangers met stemproblemen, dus het is een bekend verschijnsel
zucht... zoals iedere herst/winter zit ik weer zwaar in de deprie...

ik weet het, overtreding want niet nutteloos maar ik moet het toch ff kwijt.

nutteloos: tablets zijn bullshit en ik snap daar geen *** van...

oww en ik ben heel zielig...
MP, ik leef echt met je mee!! I know the feeling. Heb ook een tijdje last van gehad, zat niet lekker inmijn vel. Mij hielp de gedachte aftellen tot aan Sinterklaas, nog een verjaardag in de familie en voor kerst heb je de kortste dag al gehad (20 december). Maar dat was voordat ik man leerde kennen.

Nu is de winter perfect voor avonden met spelletjes, een dvd, overdag lekker wandelen ( nu met zoon. In zijn wagen),etc.

Kortom het gaat over!!! En je kan altijd nog naar een huisarts en het daar aankaarten, lichttherapie kan heel zinvol zijn.

Wat betreft de iPad; hij is van man, hoorde bij hun secundaire arbeidsvoorwaarden van de nieuwe cao. Vind het echt een ideaal ding, gebruik hem echt heel veel.

Nutteloos; schoonfamilie hebben. Nou ja, niet echt hoor. Maar gisteren was ik er al helemaal klaar mee, ging om de kerstdagen en ik was te flabbergeusted om goed te reageren op wat schoonmoeder zei. Later nog wel alles met man besproken, was nodig, maar geen leuke avond zo.

Nu heel moe... Ga slapen...
Ik word geacht de beste secundaire arbeidsvoorwaarden te hebben, omdat de primaire niet al te best zijn (ik = ambtenaar). Ik heb geen ipad! Ik ga staken. Dit pik ik niet (daarbij gaan ze mijn secundaire arbeidsvoorwaarden ook nog inperken vanwege de crisis, dus wat rest me dan?).

Winterdip is bij mij meestal een herfstdip en ik merk dat ik het ergste dit jaar weer gehad hebt. Het begint eind oktober en is op z'n ergst in november. Gelukkig zag ik vorige week opeens weer wat licht aan de horizon. Ik haat gewoon die grijze dagen!

Slaapt lekker allen!
blaaaaaaaaaaaah ik zie nog helemaal geen licht aan de horizon. nou ja wel een beetje, ben er achter gekomen dat de kans vrij groot is dat ik vit. D te kort heb (er zit in de winter minder vit. D in de zon. vitamine D zorgt voor de aanmaak van serotonine),

en het lollige is dat je dat gewoon in tabletvorm bij kan slikken.

ik denk dat ik dat maar eens ga proberen.

Ies: het was een oud bericht van jou, maar idd. oratorium of hoe het ook heet is idd mooi, zoals de Matt. Passion. Is nog een beetje vroeg maar ik mag van Sandra daar een paar alt partijen uit doen. komt goed uit, want in de MP vind ik de alt partijen veel mooier dan de sopraan partij.

ik denk trouwens ineens dat het handige van een lyrische mezzo is dat ze wat meer emotie in haar stem kan hebben zeg maar. een lyrische sopraan is daar veel te 'licht' voor zit ik ineens te bedenken... weet niet of het klopt maar ik vind van wel
Hier een heerlijke nacht slaap gehad, zoon werd ook pas om 7 uur wakker, was heerlijk!

Vandaag al heel nuttig geweest; was gedaan, zit nu in de droger, zoon in bad gedaan en daarna nog gedoucht (je moet ook niet poepen in je badwater). Boodschappen gedaan en nu wat haakjes op de keukenkasten gezet, want zoon trekt alles open en mijn pannen hebben glazen deksels.

Nu even een rustmomentje; zoon slaapt, man is even naar de bouwmarkt. Dus ik kan weer even met de iPad spelen, vooral wordfeud is favoriet
Hier een heerlijke nacht slaap gehad, zoon werd ook pas om 7 uur wakker, was heerlijk!

Vandaag al heel nuttig geweest; was gedaan, zit nu in de droger, zoon in bad gedaan en daarna nog gedoucht (je moet ook niet poepen in je badwater). Boodschappen gedaan en nu wat haakjes op de keukenkasten gezet, want zoon trekt alles open en mijn pannen hebben glazen deksels.

Nu even een rustmomentje; zoon slaapt, man is even naar de bouwmarkt. Dus ik kan weer even met de iPad spelen, vooral wordfeud is favoriet
en dit was zo nuttig en belangrijk dat het dubbel moest mdf ??

Ies check last message (als je daar als ambtenaar uiteraard tijd voor hebt. al is het half4, dan zijn de meeste ambtenaars wel uitgewerkt toch ?)
Kijk, dat is pas echt nutteloos: Twee keer hetzelfde plaatsen

Ik heb heerlijk vrij vandaag. Wat een rare dag vandaag, met zon en sneeuw en regen en Sinterklaas.
Altpartijen in MP zijn inderdaad wel heel erg mooi. Heb je ook wel eens naar Johannes Passion geluisterd? Zitten ook prachtige alt-aria's in.

Tja, expressie zit toch ook wel in je persoonlijkheid, maar met een diepere stem is het misschien wel makkelijker te laten horen. Heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht.
hihi ik ook niet, bedacht het bij het typen van dat bericht ineens...

hier ligt nu ook sneeuw, dat vind ik stom want niet handig.

verder lig ik te piekeren en kan ik dus niet slapen. dat vind ik ook stom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven