Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Atorka, ik stuur er altijd bij dat het for his eyes only is, dat moet voldoende zijn. Weet je, jouw minnaar wil -neem ik aan- niet dat zijn collegaas (bv) weten dat hij een minnares heeft. Het lijkt me dus heel onhandig als hij jouw foto een rondje gaat laten doen!

Silver, vrijdag en zaterdag zijn verschoven naar woensdag en donderdag. Ik zal dus niet janken piepen zeuren.. het is al een wonder dat hij uberhaupt tijd heeft kunnen vinden met zijn drukke schema voor nu. Schijnbaar is hij ook aan zijn portie Rooss toe!

Die vlam heb ik van de zomer voor het laatst gezien.. maar ik herinner me zijn zijn zachte handen en stoute inborst nog heel goed!

Fijn dat het steeds een beetje beter gaat bij nummer2 en fijn ook om even te lunchen. Weer even contact maken, heel waardevol!
Alle reacties Link kopieren
Slim om dat er bij te zeggen inderdaad.

Een aantal collega's weten wel van onze verhouding, die zien ons ook wel eens samen namelijk.

*KNIP!*

Silver, ook jij 2 lovers lees ik? Wauw, ik ben verbaasd!

Hoor hier dingen die ik nooit van vriendinnen hoor.

Ik heb zelf in het verleden ook meerdere scharrels tegelijk gehad maar dacht dat ik een uitzondering daarin was, haha.
Nee, ik ga echt geen foto's sturen. Ongeacht hoeveel vertrouwen ik ook heb. De kans dat het een keer op een verkeerde manier terugkomt is mij te groot.

Bovendien hebben mannen toch de neiging dingen te willen delen hierover met hun vrienden. Wat is nu beter voor je status dan je vrienden een geile foto laten zien van een vrouw die voor je valt?

Hier dus geen foto's.
Atorka, je minnaar speelt wel met vuur zeg. Als collegae het weten is het absoluut geen geheim meer.

Met foto's ben ik ook heel voorzichtig. Ik heb wel eens wat gestuurd, maar nooit herkenbaar.

Roos, niks geen crosspost, jij zegt gewoon heel wijze dingen! Fijn dat de Fries nog kon schuiven, kun je toch even in de bankschroef!

Er is een hotel voor mij (ons) geboekt, er wordt gezorgd en virtuele armen om me heen geslagen als ik het even nodig heb, ik blijf maar zweven! Wat heerlijk zeg, een romantisch vriendje (nou ja, 40+ jaar en bijna twee meter). Dit is wel echt verslavend lekker!
Oh, foto's stuur ik wel. Heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht dat hij ze wel eens aan zijn vrienden zou kunnen laten zien! Is dat naïef?

Ik stuur alleen als hij onderweg is en dus alleen is en veel tijd heeft, nooit als verrassing.

Denk eigenlijk niet dat hij ze gaat showen aan zijn vrienden, volgens mij wist hij ze ook vrij snel na ontvangst van zijn telefoon. Zijn vrienden kennen mij niet, hebben me nu 1 keer gezien terwijl zij ladderzat aan de bar hingen, dus ik zal niet veel indruk hebben gemaakt. Ik vraag me nu trouwens af of er iemand uit zijn vriendenkring van mijn bestaan weet.

Welkom, Sciescoo en Atorka.

Jouw situatie lijkt op de mijne, Atorka.
heerlijk Rooss, ik dacht dat het van de baan was maar je hebt in ieder geval nog iets tegoed.

Ik vind het ook erg fijn dat we elkaar zien, even weer contact samen.

Nou mijn nr2 is ook getrouwd en wil uiteraard ook niet dat zijn vrouw achter onze affaire komt en hij heeft een leidinggevende functie dus ga er niet vanuit dat hij tijdens de lunch even mijn pic's showt.

Hij begon er trouwens mee, ik was eerst ook huiverig hoor.

Maar wat Atorka ook zegt, een nieuw setje showen voor een date, dat doe ik ook, wel subtiel anders weet hij het allemaal al he..

Oh wat een verwennerij Anna, alles wordt dus voor je geregeld,wat een verademing voor jezeg.

Heerlijk, wanneer is DE dag ?
Zooo luxe anna! Lekker hoor, geniet er van!

Ik kreeg net een appje dat ik donderdag de zijne ben en dat hij niet kan wachten. Hihi, ik ook niet!
quote:anna15 schreef op 04 december 2012 @ 20:35:

Atorka, je minnaar speelt wel met vuur zeg. Als collegae het weten is het absoluut geen geheim meer.

Ik denk dat dat wel meevalt. Gezien de omschrijving van betreffende man en functie, schat ik in dat hij in een macho-omgeving zit waar de male-bonding hoogtij viert. Hij scoort met een jonge, aantrekkelijke vrouw en er zal geen collega zijn die dit gaat melden aan zijn thuisfront.
Heerlijk Anna! En 40 plus en bijna 2 meter.. daar is niks mis mee hoor.

Bedankt voor je compliment.

Eigenlijk zijn mijn iets pikantere fotoos ook hoofdloos, geen man overboord dus mocht iemand niet discreet genoeg blijken.
40plus en bijna 2 meter is heerlijk. Wel zo ongeveer wat ik thuis ook heb, dus is kennelijk mijn type ;)

Date is deze week nog, yeah!

Ik ben nog steeds erg onder de indruk dat je dit dus ook gewoon via Secret Flirt op kunt lopen.
Joh, je moest eens weten hoeveel zeer leuke exemplaren ik van het www heb afgeplukt!
Roodhaarr, dat klopt ;) het zijn allemaal "buddies". plus hij staat hoog in functie en ligt goed in de groep dus niemand die hem een oor wil aannaaien.

Bovendien zijn er meer collegae die er een 2e dame op na houden.
quote:atorka schreef op 04 december 2012 @ 21:01:

Roodhaarr, dat klopt ;) het zijn allemaal "buddies". plus hij staat hoog in functie en ligt goed in de groep dus niemand die hem een oor wil aannaaien.

Bovendien zijn er meer collegae die er een 2e dame op na houden.

Yep, past helemaal in de cultuur. Hou je er wel rekening mee dat je heel gemakkelijk gedropt kunt worden?

Ik weet niet of je op termijn serieus relatiemateriaal wilt, maar dit kan dat wel blokkeren. Libidovervulling is trouwens op meer manieren te regelen: wij zijn gaan swingen. Ik heb een prettige man, die echt wel relatiemateriaal is, en onze andere behoeften vervullen we op die manier.
Ik heb die van mij van wordfeud geplukt
quote:Roodhaarr schreef op 04 december 2012 @ 21:07:

[...]

Yep, past helemaal in de cultuur. Hou je er wel rekening mee dat je heel gemakkelijk gedropt kunt worden?

Ik weet niet of je op termijn serieus relatiemateriaal wilt, maar dit kan dat wel blokkeren. Libidovervulling is trouwens op meer manieren te regelen: wij zijn gaan swingen. Ik heb een prettige man, die echt wel relatiemateriaal is, en onze andere behoeften vervullen we op die manier.idd, zelf ook wel ervaring met de doelgroep, je hebt gelijk Roodhaar, in deze cultuur is dat bijna de norm. En idd, thuis horen ze nooit wat! Het lijkt wel een sportteam op een meerdaags toernooi ;)
Je bedoeld dat ik makkelijk inwisselbaar ben voor hem? Ja daar ben ik me van bewust, maar dat is wederzijds, haha.

Wat bedoelde je met serieus relatiemateriaal en dat dit het kan blokkeren?
Ik spreek even voor mijn beurt.

Denk dat Roodhaar bedoelt dat wanneer je ooit een "echte" relatie wilt, een minnaar relatie dit in de weg kan staan. Er wordt een behoefte vervuld en dat kan de drang naar het zoeken van een geschikte relatieman ondersneeuwen.

Geldt denk ik voor elke minnaar relatie waarvan 1 partij single is, het verschil is alleen dat bv Nops en ik ouder zijn, kinderen hebben, langdurige relaties hebben gehad. Ons leven is gevormd en deze manier van een relatie hebben volstaat nu prima maar op langere termijn zou ik toch wel weer iemand willen die echt bij me hoort.

Inwisselbaar zijn we allemaal. Ik denk niet dat dat afhangt van de werkbranche, meer van de persoon en de relatie.
Ooh op die manier ja.

Nou het staat niet in de weg hoor.

Heb met hem de "afspraak" dat hij zich op de achtergrond houd als ik serieus aan het daten ben met iemand.

Ik ben emotioneel niet diep verbonden met hem, ben ook niet verliefd op hem, dat scheelt.
Inderdaad, dat bedoel ik. Dank, Roosss.

Heel bot gezegd: voor vrouwen geldt ook dat er een moment komt dat je moet gaan kiezen of je kinderen wilt of niet. Meestal wil je dat in combinatie met een betrouwbare partner.

Het vervelende is dat dit zich niet laat plannen. Je kunt niet zeggen: ik ga nu een jaar lekker de beest uithangen, daarna dump ik hem en ga ik serieus op zoek naar bruikbaar relatiemateriaal. Sterker nog: al het bruikbare relatiemateriaal oogt nogal saai vergeleken met dit Vin Dieseltype.

Zolang die kinderbehoefte er niet is, lijkt het ook een overbodige vraag. Maar als die kindervraag er komt, dan ben je niet zomaar los en heb je niet zomaar een geschikt model in de catalogus klaarliggen.
Haha, I see your point

Maar ik heb mijn kinderwens na mijn 30e "gepland" en dit Vin Diesel type (mooie benaming!) Staat mijn "zoektocht" naar een partner niet in de weg.

Is denk ik voor ieder weer anders, afhankelijk van de situatie en gevoelens.
Ben het met je eens, Roodhaar.

Gelukkig was het leven nog simpel toen ik 23 jaar was en kon ik gewoon ongeremd verkeringen en een paar jaar daarna ongestoord en fijntjes baren

Niks geen geneuzel met relatiemateriaal of niet en minnaars enzo. Soms is een simpel leven best fijn!
Overigens, merk ik wel dat ik dit soort dingen makkelijker aan ga dan een echte relatie.

Puur en alleen omdat ik hier niet mijn ziel en zaligheid in stop.

Ik ben voorzichtiger geworden met aan wie ik mezelf blootstel, geestelijk.
quote:atorka schreef op 04 december 2012 @ 22:22:

dit Vin Diesel type (mooie benaming!) Staat mijn "zoektocht" naar een partner niet in de weg.

.

Jah, het lullige is, dat weet je eigenlijk niet! Hij voorziet natuurlijk wel degelijk in een behoefte zodat alle andere behoeftes opschuiven. En eeeh een slimme meid plant haar kinderen op tijd hè!

Je kan gewoon nooit met zekerheid zeggen dat op je 32e je prins zijn paard in je achtertuin laat grazen...

Maar ik duw je geen kantje op hoor, het zou alleen zo sneu zijn als je op je 42e denkt, oei had ik maar. En helaas ken ik die voorbeelden van heel dichtbij.
Ik ben zo blij dat ik het best of both worlds heb. Voor ik mijn man leerde kennen, heb ik tientallen vriendjes gehad. Daarna meer dan 12 jaar hartstikke monogaam geweest. Toen samen met man aan het swingen en sinds kort lekker weer vlinderen en versieren.

Al meer dan een half leven steady met een ontzettend leuke man en toch nog steeds mogen proeven van andere mannen.

Ik durf het alleen niet aan om er meerdere nr2s op na te gaan houden. Er wordt vaak met me geflirt (werk in een vakgebied met voornamelijk mannen), waarbij ik er soms best op in zou willen gaan. Maar ik durf er niet over na te denken hoe complex dat zou worden. Dus dat hou ik maar serieel.
quote:Rooss4 schreef op 04 december 2012 @ 21:58:

Ik spreek even voor mijn beurt.

... dat bv Nops en ik ouder zijn ...

Tssssss.. Qutteqopp!! En nog voor je beurt ook! Oud wijf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven