Augustus 2012 deel 11!!
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:02
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
donderdag 6 december 2012 om 15:10
donderdag 6 december 2012 om 16:58
Kroos dank je. ( voor de hond) hij heet ook nog Rinus.
En soms sam de sloper
Geen kinderspeelgoed is veilig. ( moeten ze maar opruimen....)
Verder is hij morgen 9 maanden, en nu zijn eerste sneeuw. Geweldig met ze gewandeld vandaag.
Benieuwd naar je kapsel.
@ sub, ik heb nog wat foto's en ga vanavond proberen op sub te zetten.
Rammel goede actie van rammeltje
Opium geweldig
Maatje alweer wat minder buikloop?
Allemaal liefs beppe
Morgen nog meer sneeuw JOEPIE
En soms sam de sloper
Geen kinderspeelgoed is veilig. ( moeten ze maar opruimen....)
Verder is hij morgen 9 maanden, en nu zijn eerste sneeuw. Geweldig met ze gewandeld vandaag.
Benieuwd naar je kapsel.
@ sub, ik heb nog wat foto's en ga vanavond proberen op sub te zetten.
Rammel goede actie van rammeltje
Opium geweldig
Maatje alweer wat minder buikloop?
Allemaal liefs beppe
Morgen nog meer sneeuw JOEPIE
donderdag 6 december 2012 om 17:01
Nou, Meisje is aan haar derde slaapje van vandaag bezig. Eindelijk zoals het 'hoort' voor babies van haar leeftijd dus. Weliswaar in de box, maar goed. Heb zoon maar met een filmpje voor de laptop gezet. Ontaard, maar anders maakt hij veel te veel lawaai, daar slaapt ze nooit doorheen. Nou maar hopen dat ze vannacht nog slaapt .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
donderdag 6 december 2012 om 18:35
Hey meiden! Vanmiddag lange sneeuwwandeling gemaakt met mini.
Heb nog steeds hekel aan sneeuw mjah je moet wat!
@maatje: haha heb je verlate nesteldrang Buik weer normaal?
@rammel: wat grappig die reactie van je moeder, die ziet de diva's helemaal voor zich zeker
@chrys: hopen idd dat meisje vannacht nog wil slapen!
@bep: enjoy the snow je mag alles wat hier ligt ook wel hebben!
@kroos: goed bezig jij met leuke dingen doen
@toet: jij ook aan de poets! Ik ga morgen denk ik maar es bezig, weekend werken dus dat word em niet!
@haar: mijn haar valt ook uit als een malle...En ik geef nog bv dus hoop dat het eenmalig is. Wil echt wat anders met mn haar maar ben nu blut dus nog even wachten!
Heb nog steeds hekel aan sneeuw mjah je moet wat!
@maatje: haha heb je verlate nesteldrang Buik weer normaal?
@rammel: wat grappig die reactie van je moeder, die ziet de diva's helemaal voor zich zeker
@chrys: hopen idd dat meisje vannacht nog wil slapen!
@bep: enjoy the snow je mag alles wat hier ligt ook wel hebben!
@kroos: goed bezig jij met leuke dingen doen
@toet: jij ook aan de poets! Ik ga morgen denk ik maar es bezig, weekend werken dus dat word em niet!
@haar: mijn haar valt ook uit als een malle...En ik geef nog bv dus hoop dat het eenmalig is. Wil echt wat anders met mn haar maar ben nu blut dus nog even wachten!
donderdag 6 december 2012 om 20:00
De kinders liggen allebei op bed. Man was nog niet thuis toen zoon naar bed moest. Dus Meisje in de box gemikt en die sliep meteen. Zoon onder de douche door gejaagd, in z'n pyjama gehesen, verhaaltje voorgelezen en toen kwam ik beneden om een kleumende man voor de deur aan te treffen. Die kon niet naar binnen, want ik had de sleutel aan de binnenkant in het slot zitten. Stond 'ie daar in de sneeuw te drentelen .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
donderdag 6 december 2012 om 21:12
Hahaha! Ja deels maar we doen snachts het luikje dicht waar de kippen door naar het nachthok gaan zodat het langer donker is en de haan niet naar buiten kan.. Kan anders wel eens ruzie met de buren veroorzaken
We hebben een flinke haan met dito stemgeluid, maar hij is zo leuk!
Vind ik ook chrys, laat maar slapen en komt tijd komt raad! Nu eerst even lekker rust kweken in huis
We hebben een flinke haan met dito stemgeluid, maar hij is zo leuk!
Vind ik ook chrys, laat maar slapen en komt tijd komt raad! Nu eerst even lekker rust kweken in huis
donderdag 6 december 2012 om 21:14
donderdag 6 december 2012 om 21:15
donderdag 6 december 2012 om 21:23
Hey, hey! Ik ben er weer. Weer moeten overwerken en nog steeds slaaptekort. Maar ach, bijna vrij!
Chryssa
Zoon hier valt nooit in slaap in zijn eigen bedje. Ik verleg hem altijd, anders wil hij niet slapen. En slapen is slapen hoor. Dus lekker van genieten!
Shakes
Heb het 4 dagen volgehouden. Er was 2 kilo af en toen ik weer gewoon ging eten kwam er een halve kilo bij. Dus nog 1,5 kilo te gaan. Doe binnenkort weer een weekje shakes en dan is het klaar. Inderdaad het enige voordeel maatje, dat die buikloop je slanker maakt. Hoe gaat het nu?
Toet
Fijn dat 'r met mini zo top gaat! Kun je bij mij ook niet poetsen?
Kroos
Oh, nieuwsgierig naar je Bob! Foto!!!
Rammel
Goed zo, die diva van jou met die legging. Morgen gaat mini naar schoonmoede. Zou leuk zijn als hij daar ook zo'n streek zou uithalen.
Beppe
Wat een lieve hond ja! Hoe gaat het nu met je gezondheid?
Nico
Fijn weekend! Jij bent nu al vrij toch?
Chryssa
Zoon hier valt nooit in slaap in zijn eigen bedje. Ik verleg hem altijd, anders wil hij niet slapen. En slapen is slapen hoor. Dus lekker van genieten!
Shakes
Heb het 4 dagen volgehouden. Er was 2 kilo af en toen ik weer gewoon ging eten kwam er een halve kilo bij. Dus nog 1,5 kilo te gaan. Doe binnenkort weer een weekje shakes en dan is het klaar. Inderdaad het enige voordeel maatje, dat die buikloop je slanker maakt. Hoe gaat het nu?
Toet
Fijn dat 'r met mini zo top gaat! Kun je bij mij ook niet poetsen?
Kroos
Oh, nieuwsgierig naar je Bob! Foto!!!
Rammel
Goed zo, die diva van jou met die legging. Morgen gaat mini naar schoonmoede. Zou leuk zijn als hij daar ook zo'n streek zou uithalen.
Beppe
Wat een lieve hond ja! Hoe gaat het nu met je gezondheid?
Nico
Fijn weekend! Jij bent nu al vrij toch?
donderdag 6 december 2012 om 21:28
Chrys, kan idd heel vervelend zijn. Mijn vader woont in the middle of niks en die hokt zijn haan ook niet op. In een woonwijk kan je eigenlijk niet anders vind ik. Ik laat meneer los nadat ik de jongens naar school heb gebracht en op zondag rond 10:00/10:30 en dat gaat prima, de buren paai ik af en toe met verse eieren! Hahaha
donderdag 6 december 2012 om 22:39
Hallo dames!
Weer een werkdag erop zitten! Nu weekend en morgen richting Antwerpen!
Chryssa mijn meid wilde eerst ook niet in bed en sliep daarom ook in de box. Op n gegeven moment werd ze erg onrustig in de box en wilde ze niet meer slapen daar, toen geprobeerd in bed en voilà. Komt vast goed!
Kroos je klinkt goed!
Maat beterschap!
Verder iedereen opruimse
Ik weet t verder niet meer! Fijne avond!
Weer een werkdag erop zitten! Nu weekend en morgen richting Antwerpen!
Chryssa mijn meid wilde eerst ook niet in bed en sliep daarom ook in de box. Op n gegeven moment werd ze erg onrustig in de box en wilde ze niet meer slapen daar, toen geprobeerd in bed en voilà. Komt vast goed!
Kroos je klinkt goed!
Maat beterschap!
Verder iedereen opruimse
Ik weet t verder niet meer! Fijne avond!
vrijdag 7 december 2012 om 06:05
Goedemorgen! Mini vanaf 5:15 wakker. Had honger en vind het lekker warm bij mama...Nu ligt ze rustig op nn borst naar een lampje te kijken
@toet: werk ze! Fijn dat mini doorslaapt, vooral als je moet werken!
@maat: haha das niet de bedoeling! Slaapt ie inmiddels weer?
@ann: fijn weekend! Hopelijk komen jullie normaal door de sneeuwbende heen!
@toet: werk ze! Fijn dat mini doorslaapt, vooral als je moet werken!
@maat: haha das niet de bedoeling! Slaapt ie inmiddels weer?
@ann: fijn weekend! Hopelijk komen jullie normaal door de sneeuwbende heen!