Bevestigen fietsmand
vrijdag 7 december 2012 om 13:12
Oke, hier is misschien een voor de hand liggend antwoord voor, maar hoe bevestig je je fietsmand op je fiets?
Sommige manden hebben riempjes om ze aan de drager te bevestigen, maar dat heeft die van mij niet. En met tieraps ben ik bang dat ik het riet beschadig.
Iemand een goede tip, ben nogal kneuzig wat betreft oplossingen verzinnen
Edit: Het gaat om zo'n soort drager:
Sommige manden hebben riempjes om ze aan de drager te bevestigen, maar dat heeft die van mij niet. En met tieraps ben ik bang dat ik het riet beschadig.
Iemand een goede tip, ben nogal kneuzig wat betreft oplossingen verzinnen
Edit: Het gaat om zo'n soort drager:
vrijdag 7 december 2012 om 13:32
vrijdag 7 december 2012 om 13:35
vrijdag 7 december 2012 om 13:42
quote:Summerdance schreef op 07 december 2012 @ 13:35:
[...]
Deze ook?
Die zijn ongeveer 3x zo breed als de gewone tie rips/wraps
Ik heb ze toen gekocht bij de gamma geloof ik
[afbeelding]hey die ken ik niet! Als ik bij de Gamma kom zal ik eens kijken. Nu gebruik ik gewoon veel tiewraps, dus de mand klettert er ook niet zomaar af hoor.
[...]
Deze ook?
Die zijn ongeveer 3x zo breed als de gewone tie rips/wraps
Ik heb ze toen gekocht bij de gamma geloof ik
[afbeelding]hey die ken ik niet! Als ik bij de Gamma kom zal ik eens kijken. Nu gebruik ik gewoon veel tiewraps, dus de mand klettert er ook niet zomaar af hoor.
vrijdag 7 december 2012 om 13:44
quote:Summerdance schreef op 07 december 2012 @ 13:32:
Gewoon met brede tie raps vastzetten
Werkt als een trein hier
Enne dames...ik doe liever mijn boodschappen in een mand dan dan ik met twee tassen aan mijn stuur loop te slingeren hoor.
Mijn hond blijft er jammer genoeg niet in zitten ja maar als het niet origineel is mag het niet blijkbaar. Hebben de zeikerds zelf een fiets, een auto, kleding van een bepaald merk? Vast wel wel, lekker origineel, not.
Gewoon met brede tie raps vastzetten
Werkt als een trein hier
Enne dames...ik doe liever mijn boodschappen in een mand dan dan ik met twee tassen aan mijn stuur loop te slingeren hoor.
Mijn hond blijft er jammer genoeg niet in zitten ja maar als het niet origineel is mag het niet blijkbaar. Hebben de zeikerds zelf een fiets, een auto, kleding van een bepaald merk? Vast wel wel, lekker origineel, not.
vrijdag 7 december 2012 om 13:45
Haha ja heel origineel he .
Maar idd, tis handig voor de weekboodschappen, aangezien we alleen een fiets hebben.
Die brede tieraps ken ik niet SD, maar zal mn vriend morgen eens laten kijken op z'n werk. Met de dunne tieraps heb ik wel vaker gehoord dat ze afbreken. Zo zonde
Leren bandjes, zouden ze die bij een schoenmaker verkopen?
Maar idd, tis handig voor de weekboodschappen, aangezien we alleen een fiets hebben.
Die brede tieraps ken ik niet SD, maar zal mn vriend morgen eens laten kijken op z'n werk. Met de dunne tieraps heb ik wel vaker gehoord dat ze afbreken. Zo zonde
Leren bandjes, zouden ze die bij een schoenmaker verkopen?
vrijdag 7 december 2012 om 13:55
Ik heb brede tie wraps waar ook iets van ijzerdraad in zit. Speciaal gekocht bij de fietsenmaker. Mijn vorige mand werd namelijk gejat
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 7 december 2012 om 21:56
quote:Summerdance schreef op 07 december 2012 @ 13:48:
[...]
Je moet je mand ook niet met 1 rappie vast zetten hè
Oooow dat verklaart een hoop, domme ik
Overigens ben ik ook een Ford Ka lover. Misschien niet origineel, wel hip haha
Hmm halsbanden ook een hele goede. Alleen weet ik niet of ik die door het riet krijg heen gewurmd.
Tieraps met ijzerdraad ken ik nog niet. Hop morgen wel even langs de fietsenman. Had ik vandaag ook kunnen doen, maar ik vond de sneeuw mooier vanuit m'n warme huiskamertje dan buiten
[...]
Je moet je mand ook niet met 1 rappie vast zetten hè
Oooow dat verklaart een hoop, domme ik
Overigens ben ik ook een Ford Ka lover. Misschien niet origineel, wel hip haha
Hmm halsbanden ook een hele goede. Alleen weet ik niet of ik die door het riet krijg heen gewurmd.
Tieraps met ijzerdraad ken ik nog niet. Hop morgen wel even langs de fietsenman. Had ik vandaag ook kunnen doen, maar ik vond de sneeuw mooier vanuit m'n warme huiskamertje dan buiten