SYTYCD 2012 deel 2
zondag 9 december 2012 om 20:47
quote:Summerdance schreef op zondag 09 december 2012 20:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="charlottew88 in "SYTYCD 2012 deel 2"" class="messagelink">charlottew88 schreef op 09 december 2012 @ 20:44</a>:</b>
Dank je wel Dames.</div></blockquote>Char, wat is er aan de hand? Ontsteking in mijn linkerborst krijg penniciline en daardoor moet ik steeds naar de wc.
Dank je wel Dames.</div></blockquote>Char, wat is er aan de hand? Ontsteking in mijn linkerborst krijg penniciline en daardoor moet ik steeds naar de wc.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 9 december 2012 om 20:55
quote:c_estelle schreef op 09 december 2012 @ 20:53:
[...]
Waarschijnlijk omdat Fief helemaal niet gewend is om op spitzen te dansen!Denk ik ook. Dat doet ook nog pijn als je het wel gewend bent. Ik dacht trouwens dat Vivian een klassieke opleiding had gedaa? Dan heeft ze toch ook wel spitsen aan gehad?
[...]
Waarschijnlijk omdat Fief helemaal niet gewend is om op spitzen te dansen!Denk ik ook. Dat doet ook nog pijn als je het wel gewend bent. Ik dacht trouwens dat Vivian een klassieke opleiding had gedaa? Dan heeft ze toch ook wel spitsen aan gehad?