Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Goed gedaan Snjokorn! En zo door de sneeuw banjeren is ook wel mooi toch?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op 07 december 2012 @ 23:05:

Goed gedaan Snjokorn! En zo door de sneeuw banjeren is ook wel mooi toch?Was heerlijk, die knisperende sneeuw onder je voeten. Op de terugweg ben ik met een collega mee naar huis gegaan (met de auto) en zijn we na het eten nog even het dorp in gelopen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Klinkt goed, Snjokorn! Maar ja, jij bent natuurlijk qua weer wel erger gewend..Toch..?

Hier is het op relationeel vlak weer een beetje minder kil. Toch het 1 en ander uit kunnen praten gisteravond. Wil niet zeggen dat we nu ineens 100% 'klaar' zijn, maar het weekend is in elk geval gered. We kunnen weer 'normaal' doen in elk geval. Geen verwijten, maar gewoon een redelijk gezellig geheel, met zelfs af en toe een knuffel tussendoor. Ik doe het ermee!
Moest trouwens wel lachen om foto van hond-in-sneeuw!

Wat zijn dat toch een geweldige beesten,. he???

Helemaal "zen"; blij met het hier-en-nu. Wat wil je nog meer???
Snjokorn, ook al komt het laat maar wel goed gedaan. Naar je werk fietsen was heel slecht.

EV,wat een leuke hond ook al is hij niet van jouw.

Ikbenik, gelukkig is het weekend iig gered. Succes met de rest van de week en de daarop volgende dagen.
een (vroege) goedemorgen allemaal!

Moeten zo weg, dus op tijd opgestaan, maar eigenlijk heb ik geen zin...

Ikbenik, fijn dat het beter gaat. Hopelijk zie je binnenkort ook kans om het echt helemaal uit te praten, zodat de kans op herhaling klein wordt.

Allemaal fijne zondag!
Jij ook Ak! (Wat ben je vroeg op!)
Goedemorgen! Wat had je nou nog gedaan, die avond, Ak? (Het was trouwens afsluiting van cursusgroep, niet van therapie.. zo ver ben ik nog niet).

EM is nu bezig met het maken van een simpel soort rekjesachtig ding waaraan ik hartjes en harten kan hangen, komend weekend. Jawel, 2 dagen kerstmarkt. Wordt vermoeiend denk ik, maar ook wel gezellig. Kletsen met allerlei mensen. Dat rekje kan ik dan dus op mijn tafel zetten. Hij knutselt. Ik straks ook (ga verder met schatkistje 2, niks gedaan de afgelopen dagen).

En jippie: een raamhanger heeft een super nieuwe bestemming gevonden!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Jaaaaa, hier een blije eigenaar van een onwijsmooie raamhanger

Gisteren van hot naar her geweest. Ben om even over 8 uur het huis uit gegaan en rond 23.30 weer thuis gekomen. Ik was erg blij met m'n bed vannacht

En IBI: ja, ik ben inderdaad wel erger gewend
Leuk dat je het vraagt EV, ik heb vrijdagavond de kamer leeggehaald van knutsels om de kerst binnen te kunnen laten. En Alles is liefde gekeken, de ultieme feelgoodfilm. Ondertussen staat onze boom in paars-roze-wit heerlijk te glimmen in de kamer. Wil volgende week nog naar een kerstshow voor een paar ballen én voor een setje ballen voor in de kerstkrans die ik wil maken (zo één:)

of zo één:

Drukke dag was dat Snjo! Vandaag aan het bijkomen?

EV, ah, einde cursus, niet therapie. Nou ja, goed dat je het in ieder geval goed hebt kunnen afsluiten met je medecursisten. En leuk dat je je voorbereidt op een kerstmarkt. Ik hoop van harte dat het beter gaat dan vorige keer!
Akakia: ja, de hele dag lekker thuis gerommeld (ook wel 2 wassen gedraaid en opgehangen hoor). Jammer dat ik morgen weer moet werken.
Ooooh, wat een prachtige, kleurige kerstkrans! Zo eentje wil ik ook wel (maken). Maar hier nog helemaal niets van kerstversiering whatsoever in huis neergelegd c.q. opgehangen. Ophangdingetje is klaar, en ik heb vanmiddag het tweede schatkistje afgemaakt. Ik ga degene die ze besteld heeft zo mailen dat ze klaar zijn en vragen of ze vooraf foto's wil zien.

Jullie moeten nog even wachten

Sjno, keileuk met je kennisgemaakt te hebben!
Stomme regen trouwens. De hele dag al. Terwijl vanmorgen alles weer opnieuw wit was. Ik hou van sneeuw. Sam ook. EM niet. Wel echt weer om dus binnen, jawel, in de woonkamer, te zitten knutselen met glas en folie.
Dat is wederzijds EV (sömuleiðis zoals ze in IJsland zouden zeggen ). Vanochtend google even geraadpleegd

Het idee van de kerstkrans vind ik erg leuk, deze vind ik net wat te kleurig (mijn kerstballen/versieringen zijn zilver, zilver-wit en blauw).

Stiekem ben ik wel blij met de regen, hoop dat de wegen hier sneeuwvrij zijn zodat ik morgen op de fiets naar 't werk kan (werk tot 12.30 maar om 15.00 uur is er een afdelings vergadering, als ik 2 keer moet lopen ben ik wel erg lang bezig)...
Ik zal mijn krans niet zo kleurig maken, maar wel bont: heb al licht- en felroze, paarse, zilveren en rode ballen apart gehouden (wat weer zorgt voor ruimte in mijn kerstkisten, dus kan ik dan weer nieuwe kopen :-) ). Ga er denk ik nog turquoise of blauwe ballen bij doen. Zilver, wit en blauw wordt denk ik ook mooi Snjo, mooi 'ijzig'!
Mooie krans Akakia. Dat is een goed idee voor volgend jaar. Heb vandaag een simpele gemaakt voor aan de voordeur.

De krans zelf is wit, met zilveren en zwarte slinger eromheen en matte en glimmende zilveren ballen. Deze hangt normaal aan mijn deur met een rieten hart in het midden, maar met wat grof geweld heb ik die losgekregen :-D
Mooie krans Kanon!
Mooi gedaan Kanon! De foto's die ik postte waren niet van mij hoor, maar van Pinterest. Mijn krans bestaat alleen nog maar in mijn hoofd
Mooi Kanon! (eenvoudige ideeën zijn vaak het mooist!)
Leuk!

*wil nu ook voordeurkrans, maar met heeeeel veel kleur (voordeur is wit)*
Kanon, wat een mooie krans (hier kun je er geen ophangen word per direkt weggehaal). Die kleuren wil ik de aankomende jaren ook als decoratie.

Akakia, klinkt als een mooie krans die in je hoofd zit.

Dit weekend mijn col afgemaakt, ehh sjaal moet nog aan elkaar worden gemaakt. Eindelijk mooi afgemaakt. Einden nog netjes instoppen en dan is hij klaar. Vriend heeft bijna de hele onderverdieping klaar met verven. Alleen nog de traptreden maar zijn werkweek is begonnen.

Wel een reis geboekt naar, nu Snjokorn er toch niet meer woont, IJsland!!!!!!!
Ha wat stoer, een reis naar IJsland! Snjo, je bent een inspiratiebron!

Ik moet bekennen dat ik nu pas, sinds ik Snjo heb ontmoet, heb gekeken waar IJsland nu eigenlijk ligt. Erg hé?

Vanmiddag fijne middag met vriendinnen gehad. Bijkletsen enzo. En een mooi kerststukje van een van hen gekregen. Dat is dus het eerste kerst-item in huis, want ik heb nog helemaal niets versierd, neergezet of neergelegd, terwijl ik het bij anderen juist zo gezellig vind.
Wat ben je druk met je geknutsel Steph, weer een shawl af. Leuk! En gaaf dat je naar Ijsland gaat. Wanneer ga je? Nu in ieder geval al voorpret, dat is ook altijd een erg leuk deel vind ik
Kanon, sjaal is nu een kol geworden. We gaan eind mei erheen.

EV, schaam je dat je pas keek waar het was toen Snjokorn er woonde. Vriend en ik willen alle landen van Europa bezoeken plus we zijn Scandinavië-fan.

Wat leuk dat je een kerststukje hebt gekregen. Eerste kerst item in huis!.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven