Raad het liedje!!
donderdag 29 november 2012 om 16:20
Ik heb een nieuw spelletje bedacht voor de muziekliefhebbers onder ons! Raad het liedje. Je typt een zin uit een liedje en.. jawel... de ander raad uit welk liedje de zin komt! Wees niet te voorspelbaar, gebruik bijvoorbeeld niet de eerste zin uit het refrein. Maar ook niet een zin gebruiken die in elk liedje zou kunnen voorkomen. Off topic schrijven in Italic. Alleen in Nederlands en Engels en muziek die op de gemiddelde radiozender te horen is. Voor alle leeftijden.
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
maandag 10 december 2012 om 14:25
quote:Fiet schreef op 10 december 2012 @ 14:23:
Idd. Niet dat dat de broertjes Gallagher iets kan schelen overigens, zij zijn in de veronderstelling dat er nooit een band beter is geweest dan Oasis op haar hoogtepunt...Ik vond ze ook goed ten tijde van What's the Story maar daarna op ze uitgekeken. Ze kennen één trucje heel goed, maar al snel weet je het allemaal wel.
Idd. Niet dat dat de broertjes Gallagher iets kan schelen overigens, zij zijn in de veronderstelling dat er nooit een band beter is geweest dan Oasis op haar hoogtepunt...Ik vond ze ook goed ten tijde van What's the Story maar daarna op ze uitgekeken. Ze kennen één trucje heel goed, maar al snel weet je het allemaal wel.
maandag 10 december 2012 om 14:26
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 10 december 2012 @ 14:25:
Pas!
Noël heeft nog wel wat geprobeerd, toen met bijvoorbeeld The Chemical Brothers. Maar Damon, van hem hoorde je uiteindelijk meer. Gaaf dat je ze gezien hebt in Londen!Dat was een geweldige ervaring. Hier in NL geeft bijna niemand iets om ze, maar in de UK zijn ze héél groot. Een vol hyde park vol dronken meezingende britten. Leuk maar heeft ook zijn nadelen (plastic flessenbombardement vanuit de lucht)
Pas!
Noël heeft nog wel wat geprobeerd, toen met bijvoorbeeld The Chemical Brothers. Maar Damon, van hem hoorde je uiteindelijk meer. Gaaf dat je ze gezien hebt in Londen!Dat was een geweldige ervaring. Hier in NL geeft bijna niemand iets om ze, maar in de UK zijn ze héél groot. Een vol hyde park vol dronken meezingende britten. Leuk maar heeft ook zijn nadelen (plastic flessenbombardement vanuit de lucht)
maandag 10 december 2012 om 14:28
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 10 december 2012 @ 14:26:
What's The Story (Morning Glory) was een goed album, vond ik. Maar hun attitude (vooral die van Liam) maakte ze echt stukken minder leuk.Dat vinden ze in de UK leuk, zangers met een grote bek die zeggen dat ze de beste van de wereld zijn en dronken met andere bands knokken en ze uitschelden. Doet elk zichzelf respecterend gitaarbandje...
What's The Story (Morning Glory) was een goed album, vond ik. Maar hun attitude (vooral die van Liam) maakte ze echt stukken minder leuk.Dat vinden ze in de UK leuk, zangers met een grote bek die zeggen dat ze de beste van de wereld zijn en dronken met andere bands knokken en ze uitschelden. Doet elk zichzelf respecterend gitaarbandje...
maandag 10 december 2012 om 14:28
Precies. What's the story is ook het enige album dat ik heb van ze. Een briljant album. Dat dan weer wel.
Heb Noel met zn High Flying Birds op Werchter gezien, maar moet bekennen dat het hoogtepunt toch een oasishitje was. En dan is Liam toch weer de betere zanger van de twee.
Heb Noel met zn High Flying Birds op Werchter gezien, maar moet bekennen dat het hoogtepunt toch een oasishitje was. En dan is Liam toch weer de betere zanger van de twee.
Sunlight over me no matter what I do
maandag 10 december 2012 om 14:31
quote:Fiet schreef op 10 december 2012 @ 14:28:
Precies. What's the story is ook het enige album dat ik heb van ze. Een briljant album. Dat dan weer wel.
Heb Noel met zn High Flying Birds op Werchter gezien, maar moet bekennen dat het hoogtepunt toch een oasishitje was. En dan is Liam toch weer de betere zanger van de twee.Klopt. Definitely maybe is even goed. The Masterplan (b-kantjes uit de succesperiode) heeft ook veel leuke nummers. Rest is niet zo interessant.
Heb Noel met zn High Flying Birds op Werchter gezien, maar moet bekennen dat het hoogtepunt toch een oasishitje was. En dan is Liam toch weer de betere zanger van de twee.Klopt. Definitely maybe is even goed. The Masterplan (b-kantjes uit de succesperiode) heeft ook veel leuke nummers. Rest is niet zo interessant.
maandag 10 december 2012 om 14:33
quote:LadyDarbanville schreef op 10 december 2012 @ 14:22:
Ik doe ook even een wat minder mainstream nummer:
It's the nexus of the crisis
And the origin of storms
Just the place to hopelessly
Encounter time and then came me
(kwam net langs in de playlist hier, namelijk)
En nog een glühwein, graag, wdr
Hier is uw glühwein, Lady *klakt hielen tegen elkaar*
Nummer weet ik (nog) niet
Ik doe ook even een wat minder mainstream nummer:
It's the nexus of the crisis
And the origin of storms
Just the place to hopelessly
Encounter time and then came me
(kwam net langs in de playlist hier, namelijk)
En nog een glühwein, graag, wdr
Hier is uw glühwein, Lady *klakt hielen tegen elkaar*
Nummer weet ik (nog) niet
maandag 10 december 2012 om 14:34
maandag 10 december 2012 om 14:37
maandag 10 december 2012 om 14:39