Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
@zaza

Ik weet hoe hectisch je leven met kids kan zijn, dus doe rustig aan :P
In een ver verleden deed ik mee met het ruiltopic. Ik ben gestopt voor het daar minder gezellig werd. Heb er goede herinneringen aan. Vooral aan de verrassingspakketjes. Nu geef ik veel gratis weg via marktplaats maar dit is toch gezelliger. Ik zal morgen even een mijn album aanmaken en een anoniem e-mailadres. Maar ik heb in ieder geval zwangerschapskleding, een babymatras voor een wieg en een matras voor een ledikant (beide schoon en zgan). Dus ik hoop dat ik hier gezellig mee mag weg geven.
Karma, en alles komt goed
Leuk, nieuwe weggevers erbij!

Shenandoah: en dan was peuter vanochtend nog weg ook...
Ik heb verder niet zo veel meer weg te geven. Ja nog steeds de goudkleurige leeuwen kapstokhaakjes, bruin colbert jasje, spirit sportieve laarzen.. Euhm.. Oja een groene zomerbroek en een zwarte blouse.

Maar geen nieuwe dingen op t lijstje.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Mag je trouwens ook om dingen vragen ? Of is dat een no go? Vroeger was ik van de DE zegels maar nu met twee jonge kinderen van de lekker leven bonnen. Alleen krijg ik ze niet meer
Woepsie ook zwanger he?

*klik*, print en shop heul goedkoop Etos luiers.
ADM, volgens mij komen in januari de nieuwe boekjes pas weer...

Fijne bonnen altijd.

Vorige week ook weer gratis gel mee gehaald voor mijn man.
Bij de Etos trouwens nu ook een superaanbieding zwitsal doekjes, twee dozen voor veertien euro. Is echt spotgoedkoop.
Het stomme is dat ik er vroeger nooit wat mee deed, ze weg gooide en nu wil ik ze wel en krijg ik ze niet meer. Is een straf ofzo
Oh en ik heb zo'n hoge grazen vaas van de IKEA. Had ik van die takken in staan maar met kinderen is dat niet heel handig. Over de post is een beetje lastig maar afhalen in de buurt van schiphol.
Geen zin om een nieuw account aan te maken. Dus mailen kan op marktplaats abc hetemail punt com

Maar dan aan elkaar.
@chocolover; ik heb je gemaild.

De foto's van vaas en beeld en ook nog een trui (maat S) en een rokje (maat S) staan nu ook in mijn album

Vaasje is ongeveer 15 cm hoog, beeld 25 cm (ze lijken op de foto's wat groter)

mail me via ukkie21 at hotmail punt NL (NB is anders dan in eerdere berichten, want heb een viva-adres aangemaakt)
anoniem_1752 wijzigde dit bericht op 12-12-2012 10:02
Reden: emailadres gewijzigd
% gewijzigd
Ik ben echt zo vreselijk blij, vandaag kwam de postbode een énorme doos met géweldig mooie kleding brengen voor mijn meiske!! Wat een mooie spullen, en wat is dochter er blij mee, die is gelijk op haar koppie in de doos gedoken!!

Lieve Sallie, je hebt twee dames heel erg blij gemaakt, super dank je wel!!!!

~oh, wat is het toch fijn om hier te zijn, zo mooi om spulletjes te geven en te krijgen!!~

oh, en Marels, mail is niet in fryslân aangekomen, maar fijn dat de kleding goed is aangekomen!!

~het sneeuwt!~
Marels

Ik heb pickwick punten in de aanbieding voor de liefhebber. Mailen kan naar tikker at live punt nl
O ik heb ook nog kralen waar ik niets meer mee doe. Zal morgen foto's maken en hier neerzetten.
quote:woepsie schreef op 11 december 2012 @ 16:43:

@ jl

Ook hier belt meneer de postbezorger net aan! (nu wel vriendelijk haha) Wat een leuke dingetjes in het pakketje. Vooral dat Nijntje jasje vind er erg leuk en je hebt er ook nog een beertje met muziekje bij in gedaan! Die kan ik leuk aan het bedje hangen!

Le chatnoir

Het voelt inderdaad een beetje als sinterklaas. Of als kerst! (vind sinterklaas niks aan) Zit gewoon lachend het pakketje van jl open te maken. En sommige sokjes herken ik. En zit ik daar.. owww die kreeg je bij zus en zo! Fijn dat je er blij mee bent! Vind het leuk dat er weer iemand gebruik van kan maken! Haha ja had zelf al 2 muziekbeestjes, dus de beer lag maar zielig in een hoekje, gelukkig dat jij m wel kunt gebruiken! Je herkent de zwitsal sokjes zeker? Die vond ik echt handig de eerste dagen, alle andere sokjes waren toen te groot en die pasten echt perfect!
Wat een leuk topic! Ik zal deze week mijn spullen uitzoeken, want ik heb nog best wat wat weg mag.

Sinaasappellikeur; ik ben heel benieuwd of de strapless maxi dress al weg is, anders zou ik hem graag willen hebben.

Ik ga meteen even een mail hiervoor aanmaken en een album voor de foto's
quote:ayla2 schreef op 11 december 2012 @ 23:47:

Ik ben echt zo vreselijk blij, vandaag kwam de postbode een énorme doos met géweldig mooie kleding brengen voor mijn meiske!! Wat een mooie spullen, en wat is dochter er blij mee, die is gelijk op haar koppie in de doos gedoken!!

Lieve Sallie, je hebt twee dames heel erg blij gemaakt, super dank je wel!!!!

~oh, wat is het toch fijn om hier te zijn, zo mooi om spulletjes te geven en te krijgen!!~

oh, en Marels, mail is niet in fryslân aangekomen, maar fijn dat de kleding goed is aangekomen!!

~het sneeuwt!~

En ik ben blij dat ik jou en je dochter zo blij heb kunnen maken, met iets dat hier niet meer gebruikt kon worden. Sommige kleding is zo weinig gedragen, ben zo blij dat t bij iemand terechtkomt die t nog wel aankan. Heel graag gedaan.

Wat kunnen hier veel mensen blij van elkaar worden!

Veel plezier met t inruimen van de kast Ayla!
Goede morgen!

Iemand had interesse in leesboekjes AVI. Wil diegene even zelf mailen meesi live nl

En Lelytje, denk je nog aan de combisleeper slaapzakjes

Isles, had je mijn foto's gezien, en heb je interesse?

Dames, fijne dag!
Ik heb in de aanbieding;

Zwarte enkellaarsjes met hak, maat 39

Zwarte schoenen, maat 39

Wit/blauwe zomerschoenen, maat 39

Steps (zomer)jurk, maat 38 (niet gedragen, prijskaartje zit er nog aan )

Steps rokje maat 36

Pieces wollen 'bolero'

Garcia spijkerbroek maat 29/32

Le Coq Sportif tas, roze

Boek; Drank, voetbal en vrouwen door Maarten Spanjer

Foto's zijn te vinden op; http://www.mijnalbum.nl/Album=NYH4XHCO

Mijn mailadres is VivaJulinda at gmail.com
de steps zomerjurk en de garcia spijkerbroek, daar heb ik zeker interesse in!
Ik kom er net achter dat mijn nieuwe emailadres geen hotmail.com is maar een hotmail.NL. Ben bang dat ik nu dus iemand anders zn mailbox heb laten spammen. Als je me iets gestuurd hebt, stuur het dan alsnog even naar ukkie21 at hotmail punt nl.
Ik heb weer het een en ander te geef. Kleding in maat 42 en drie wikkeldoeken/dekens om te gebruiken in een maxicosi of ander autozitje.

Als het goed is via onderstaande link te bekijken:

http://www.mijnalbum.nl/Album=8VNQJROD
Waarom kan ik de linkjes niet bekijken van.julinda en kikkerprinses? Anderen wel? Misschien komt het omdat ik mobiel ben.
@italiemeisje: als je de hele link kopieert en in je browser plakt, lukt het wel. Het komt omdat het laatste deel van de link er niet als link uitziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven