Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
Jij verwacht dat mensen hier on topic blijven? Eén advies: zorg dat je realistische verwachtingen hebt. Dat maakt het leven een stuk makkelijker.
quote:ThunderassMan schreef op 12 december 2012 @ 20:59:

* ......en geeft haar een piepklein zetje*Tjonge, kom me eens fatsoenlijk helpen zeg! Mannen! Heb r ook niks aan!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 21:01:

[...]

Tjonge, kom me eens fatsoenlijk helpen zeg! Mannen! Heb r ook niks aan!Jadûh, daar gaat de helft van de topics over
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 20:59:

[...]

Stuk chagerijn??? Ho ho Deedee, zou jij niet eens terug gaan naar de mekkerstal waar je vandaan kwam. Volgens mij heb je zelfs last van een attitude. Stuk chagerijn, kom nou. On topic blijven voor jou is vreselijk moeilijk. Bah bah, sorry hoor.En de on-topic reacties negeer je. Of geeft er maar amper reactie op. Heb je nou nog niet in de gaten dat je krijgt wat je geeft? Als jij gewoon vriendelijk en normaal blijft reageren, dan verdwijnen de grappen en de grollen vanzelf naar de achtergrond en is er heus wel een gesprek mogelijk. Maar de attitude die jij op het forum rondslingert (ook in eerdere topics) maakt jou een verre van aangename gesprekspartner. En dat merk je dan ook.
Er kan hier gewoon niet normaal gereageerd worden. Van mijn part is dit onderwerp als 1000x voorbij gekomen menigeen, zeker hier bewust dat ze het of niet kunnen negeren of oerdom moeten lopen doen zodat mogelijke serieuze reacties verhindert woden.
Er zijn hier anders best een aantal serieuze reacties te lezen. Ook van doorgewinterde forummers. Maar jij leest blijkbaar alleen wat je wil lezen.
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:09:

Er kan hier gewoon niet normaal gereageerd worden. Van mijn part is dit onderwerp als 1000x voorbij gekomen menigeen, zeker hier bewust dat ze het of niet kunnen negeren of oerdom moeten lopen doen zodat mogelijke serieuze reacties verhindert woden.Verhinderd worden? Ja nou je het zegt... want er kunnen maar een x aantal reacties gepost worden natuurlijk En als die opgebruikt worden voor geintjes, nou dat zou niet moeten mogen kunnen!
Weet je waar ik zo langzamerhand klaar mee ben?! Met die humorloze, zichzelf veel te serieus nemende, omhooggevallen huilies.
Die zijn nog beter te lezen van het gelul van de rest die geen serieuze intenties hebben.
quote:mosdef schreef op 12 december 2012 @ 19:19:

Weet je wat ik hoor en zie als jullie praten? Blablablablaaaaa. Het is zoveel poep en onzin. En maar zwaaien en maar quoten. It's so sad it's almost funny. Seriously. Get a friggin' life. En ja das Engels. Dus ik ben 16. Heb in ieder geval geen stick up my ass. En geen stof op mn vagina. En ja, jullie hebben hier jullie gezellige kliekje. Voor de rest hebben jullie overduidelijk nogal weinig. Gefeliciteerd. Lekker, hoor. Lekker blijven zwaaien, lekker blijven bashen. Heerlijk. Karma's a bitch.

Zo dan, het zal je maar gezegd worden door een 16 jarige

Stof op mijn vagijn?

Die br**zersl*tjes tegenwoordig
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 21:01:

[...]

Tjonge, kom me eens fatsoenlijk helpen zeg! Mannen! Heb r ook niks aan!

Ik kom je helpen, Deedee!

Your luck's about to change, cher.
quote:datdus schreef op 12 december 2012 @ 21:12:

Weet je waar ik zo langzamerhand klaar mee ben?! Met die humorloze, zichzelf veel te serieus nemende, omhooggevallen huilies.God vrouw, wat jij zoal tot 'huilie' benoemd. Dat woord alleen al
quote:LadyDarbanville schreef op 12 december 2012 @ 21:14:

[...]

Ik kom je helpen, Deedee!

[afbeelding]Joepie! Dank Lady D! En Garde!
quote:Vilma schreef op 12 december 2012 @ 21:14:

[...]

Zo dan, het zal je maar gezegd worden door een 16 jarige

Stof op mijn vagijn?

Die br**zersl*tjes tegenwoordig een 16-jarige moet jullie terecht wijzen. Zo erg is het met jullie gesteld.
quote:luni schreef op 12 december 2012 @ 20:28:

[...]

Shit, je pikt precies die foto met mij eruit!! Hoe kom je nou in ons familiealbum trouwens, dacht dat ie gelockt was Kom overal in.....................en uit. ook dat
Het is ontzettend erg met ons gesteld, dat klopt. Wij hebben onwijs veel lol gehad vandaag. Jij ook?
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:16:

een 16-jarige moet jullie terecht wijzen. Zo erg is het met jullie gesteld.Je slaat de spijker op zijn kop!
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:16:

[...]

een 16-jarige moet jullie terecht wijzen. Zo erg is het met jullie gesteld.Weet je wat ik nooit snap? Dat mensen hier maar blijven op het forum, terwijl ze er helemaal niks aan vinden. Er zijn meer forums te vinden op het www hoor. Ga niet om je heen schoppen, maar verdwijn gewoon door de achterdeur.
Eigenlijk zijn er hier maar twee forummers Piep, ik en die andere
Dus daaaaaaaag
quote:friezinnetje schreef op 12 december 2012 @ 21:19:

[...]

Weet je wat ik nooit snap? Dat mensen hier maar blijven op het forum, terwijl ze er helemaal niks aan vinden. Er zijn meer forums te vinden op het www hoor. Ga niet om je heen schoppen, maar verdwijn gewoon door de achterdeur.Dat slaat natuurlijk op jezelf Friezinnetje.
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:15:

[...]

God vrouw, wat jij zoal tot 'huilie' benoemd. Dat woord alleen al

Over zure sloten gesproken. Als je nou echt zo serieus over dit onderwerp wilde praten zou je wel gereageerd hebben op de zeer afgewogen en begripvolle bijdrage van Eleonora bijvoorbeeld. Maar dat doe je niet. Omdat je gewoon een beetje wilt komen zeiken.

Moet je zelf weten hoor, ik heb ook wel eens zin om te zeiken. Maar dan verwacht ik niet dat iedereen me gelijk geeft.
Zou je misschien hele zinnen willen typen TO? Het leest wat lastig soms.
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:21:

[...]

Dat slaat natuurlijk jezelf Friezinnetje.Ik sla mezelf nooit, en heb het hier prima naar mijn zin. Dus ik ga niet weg
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2012 @ 21:22:

[...]

Over zure sloten gesproken. Als je nou echt zo serieus over dit onderwerp wilde praten zou je wel gereageerd hebben op de zeer afgewogen en begripvolle bijdrage van Eleonora bijvoorbeeld. Maar dat doe je niet. Omdat je gewoon een beetje wilt komen zeiken.

Moet je zelf weten hoor, ik heb ook wel eens zin om te zeiken. Maar dan verwacht ik niet dat iedereen me gelijk geeft.Helemaal eens. Je mag best ff zeiken. Maar nu is het weer mooi geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven