Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Isa, ik weet niet meer wat jij eventueel had voor mij en of je t anders nog hebt.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Nee joh, dat kan best nu met flits Tik

En ik ben nieuwsgierig
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 12 december 2012 @ 17:15:

Ik heb haar een mailtje gestuurd dat ze dat moet doen, jah Contact is gelegd en de zegels gaan morgen op de post. Leuk dit zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:woepsie schreef op 12 december 2012 @ 17:42:

@ calvijn

Is dat neutraal kkeurige kleding?

Ik zei hier laatst tegen iemand (volgens mij isa) dat ik voorlopig geen kleertjes nodig heb. Maar ik zie dat bijna alles vanaf 62 is en enkele 56. Bijna niks 50-56.

Nee, het is wel echt voor een jongetje.

Ik heb de hele lijn van de hema geloof ik (zelfs dubbel)
Frankly my dear, I don"t give a damn
WATERVROUW Ik heb vandaag het boekje ontvangen, namens mijn dochter heel erg bedankt! Ben zelf ook blij want ontvang al zo'n anderhalve week weinig tot geen post (gedeelte verdwijnt gewoon...). Heel heel heel erg bedankt! We gaan er het weekend lekker lang in lezen
Heb ook zo'n vaak-wel-soms-niet verhouding met postnl, maar het is weer eens gelukt.
@calvijn

die hema dingen zijn wel erg leuk, zoonlief zit alleen al in 56 ;P
quote:MamaK77 schreef op 12 december 2012 @ 16:26:

@Ukkie, ik heb nog wel e.e.a. aan kleinere maten (van mijn betere-pre-bevallings-tijden) Ik zet vanavond mn album er even op. Als de kinderen slapen...rust... kan niet wachten...Leuk, ben benieuwd!
quote:Marels schreef op 12 december 2012 @ 16:42:

[...]

Essie is op zoek naar glazenkaarten!!!

Die heeft dr complete glazenvoorraad kapot gegooid van de week dus heeft er nieuwe nodig

Ghehe, zo klinkt het als een gezellige Griekse bruiloft. Ik denk dat het ook maar op die manier in de overlevering terecht komt

Calvijn, Maylea en Mamavanf, ik heb jullie gemaild. Ik zag vluchtig al een reactie terug van Calvijn, thx!

Marels, de gordijnen zijn mee met de post, morgen kun je ze verwachten als het goed is.

Echt zo lief, al die zegels die aangeboden zijn! Ik zal even afwachten wat ik allemaal binnenkrijg, als ik goed tel heb ik er nu namelijk al genoeg om alle 12 glazen te vervangen. Geweldig!

Meer heb ik echt niet nodig, dus nu geef ik de beurt graag weer over aan een volgende liefhebber. Superbedankt allemaal!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Ik heb Saartje84 en Snjokorn gemaild over de spullen!

Niemand interesse in de vesten? Ik wil van alles af! Anders dump ik het in de kledinginzamelingsbak!

En bedankt voor het compliment over de herfstfoto's! Ik moest minstens 21 foto's uploaden, dus die maar als opvulling gedaan. Had geen zin om naar een andere site te zoeken! Beetje lui!
quote:Saartje84 schreef op 12 december 2012 @ 14:02:

John Grisham: De straatvechter

Hey Saartje! In dat boek heb ik wel interesse. mail me even op maddyalbrightviva {at} gmail punt com

Verder heb ik nog in de aanbieding

- een Vanilia Blazer maat 36/38

- een Frans Molenaar herentrui maat XL

- Angel Age winterjas maat XS

Foto's Maddy
Hier nog even mijn weggeefalbum. Als het goed is klopt het allemaal nog, maar ik zal morgen even in de kast duiken om te zien of alles wat in het album staat, ook daadwerkelijk in mijn weggeefkast ligt. En er komt binnenkort weer wat kinderkleding 74/80 aan, zowel jongens als meisjes en tevens wat schoentjes.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
@Maddy, die trui heb ik misschien wel een liefhebber voor.

Ik kom er op terug!
quote:snjokorn schreef op 12 december 2012 @ 16:16:

Soley: Die hoofdpijn wil ik liever niet hebben. Kan je niet een combinatie van ibufen/voltaren of naproxen met paracetamol proberen?? Beterschap.Thanks. Ik geloof dat ik hem eronder heb inmiddels. Veeeeel in de koude buitenlucht lopen verdooft ook aardig
Zaza! Zebra

Ik heb denk ik nog een maxicosi regenhoes voor je. Ik heb mijn maxicosi verkocht en de regenhoes ervan is blijven liggen.

Ik ga even kijken morgen. Want ik weet het niet 100% zeker.

meesi live nl
Kikkerprinses: je hebt mail terug.

Soley: en die verdoving afmaken met een glas wijn ofzo

*ik vind je nick leuk, betekent zonnebloem op z'n ijslands*
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:snjokorn schreef op 12 december 2012 @ 21:30:

Kikkerprinses: je hebt mail terug.

Soley: en die verdoving afmaken met een glas wijn ofzo

*ik vind je nick leuk, betekent zonnebloem op z'n ijslands*

Thanks

Ik heb die naam ooit in gedachten gehad voor een dochter, maar man vond het niks. En ik vind de zangeres leuk.

Wat betekent jouw nick? Klinkt ook als iets afkomstig uit het hoge noorden!
quote:Soley schreef op 12 december 2012 @ 21:40:

[...]

Thanks

Ik heb die naam ooit in gedachten gehad voor een dochter, maar man vond het niks. En ik vind de zangeres leuk.

Wat betekent jouw nick? Klinkt ook als iets afkomstig uit het hoge noorden!Ik ben een "sneeuwkorrel" ook uit het ijslands
Snjókorn falla, á allt og alla
Oh Meesi, je hebt geen idee hoe blij je me daarmee zou maken!

Ik ga je mailen!

De vingerpoppetjes en het speelgoed pakket zijn onderweg!
Ik zie af van de trui Maddy! Toch bedankt!
Sorry Marels ik had babystress vanavond dus het wordt helaas toch morgen. Ik mail ze aan je dat gaat sneller
quote:MamaK77 schreef op 12 december 2012 @ 21:16:

Hier nog even mijn weggeefalbum. Als het goed is klopt het allemaal nog, maar ik zal morgen even in de kast duiken om te zien of alles wat in het album staat, ook daadwerkelijk in mijn weggeefkast ligt. En er komt binnenkort weer wat kinderkleding 74/80 aan, zowel jongens als meisjes en tevens wat schoentjes.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPFIk zie er al leuke dingen bij, op welk adres kan ik je mailen? jongenskleding maat 80 is eventueel ook interessant voor mijn kleine neefje, maar als er hier forumsters ze voor hun eigen kids kunnen gebruiken, gaan die natuurlijk voor!
IK heb nog wel wat meisjes kleding maat 62/68, voornamelijk truitjes...weet niet precies wat, dan zou ik eerst eens goed in de kast moeten kijken...
quote:ukkie21 schreef op 12 december 2012 @ 23:54:

[...]

Ik zie er al leuke dingen bij, op welk adres kan ik je mailen? jongenskleding maat 80 is eventueel ook interessant voor mijn kleine neefje, maar als er hier forumsters ze voor hun eigen kids kunnen gebruiken, gaan die natuurlijk voor!Nou ik houd me alvast aanbevolen voor de meisjeskleding!
mailen kan op mamak77 at lijf punt nl

Vandaag zijn de kids bij opa en oma, dus ik hoop er vandaag aan toe te komen. Heb nog wel meer kleding in kleinere maten, maar dat ligt op zolder, te wachten tot ik weer af zou vallen (gaat echt niet meer gebeuren...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven