Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
woensdag 12 december 2012 om 09:39
donderdag 13 december 2012 om 09:47
quote:Akakia schreef op 12 december 2012 @ 22:19:
Sorry Steph, mijn reactie hierboven is wellicht ongepast, ik had nog niet verder gelezen.
Dikke voor jou. Wat een vreselijk bericht! Sterkte de komende dagen!
Nee, je reactie was niet ongepast hoor.
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Ik ga gewoon door met het vrijwilligerswerk en in april wordt er iets gedaan (ivm anonimiteit kan ik er, nu iig, niets over zeggen) en dat zou zei zo graag willen dat het gewoon doorgaat.
Sorry Steph, mijn reactie hierboven is wellicht ongepast, ik had nog niet verder gelezen.
Dikke voor jou. Wat een vreselijk bericht! Sterkte de komende dagen!
Nee, je reactie was niet ongepast hoor.
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Ik ga gewoon door met het vrijwilligerswerk en in april wordt er iets gedaan (ivm anonimiteit kan ik er, nu iig, niets over zeggen) en dat zou zei zo graag willen dat het gewoon doorgaat.
donderdag 13 december 2012 om 16:52
quote:bootje_op_de_golven schreef op 13 december 2012 @ 11:31:
Steph, wat een afschuwelijk bericht. Heel veel sterkte. Kun/ga je nog langs om afscheid te nemen?
Nee, ze kan/wil geen bezoek meer ontvangen.
Maar aan haar denken is ook mooi. Zo'n goede herinneringen, ze is er nog wel dat weet ik maar als ik aan haar denk krijg ik een smile op mijn gezicht. Mooi mens dat ze is.
*sorry voor evt egopostings*
Steph, wat een afschuwelijk bericht. Heel veel sterkte. Kun/ga je nog langs om afscheid te nemen?
Nee, ze kan/wil geen bezoek meer ontvangen.
Maar aan haar denken is ook mooi. Zo'n goede herinneringen, ze is er nog wel dat weet ik maar als ik aan haar denk krijg ik een smile op mijn gezicht. Mooi mens dat ze is.
*sorry voor evt egopostings*
donderdag 13 december 2012 om 17:33
donderdag 13 december 2012 om 19:48
Oké, even iets heel anders dan.
Vanmiddag heb ik de twee speciaal gemaakte schatkistjes overhandigd en ze vond ze in het echt nog mooier dan op de foto! Dat is fijn, en beter dan dat het omgekeerd is natuurlijk.
Dit is een ander schatkistje wat ik naderhand nog gemaakt heb. De twee speciale schatkistjes zet ik hier niet neer, dat voelt niet goed voor mij (te privé of zo). Maar zo kunnen jullie toch een beetje een idee krijgen van hoe ze eruit zagen. Ongevéér. Maar toch weer anders natuurlijk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos