Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
@ Luonto, heb je de activeringsmail ontvangen? Als je er bij nader inzien toch te weinig tijd voor hebt heb ik liever dat je de code doorgeeft aan iemand anders of hier post voor iemand anders. Voor mij is het wel belangrijk dat er iets mee gedaan wordt.

Hoe gaat het met de adventsrace van de rest?
Ik was mijn invite ook kwijt aan iemand die heel actief zou zijn.. niet dus. Helaas.

Die adventsrace heb ik vorige week gemist. Maar als ik erop terug kijk snap ik hem ook niet helemaal :p
Het eerste voorwerp had ik afgelopen vrijdag goed. Het voorwerp van deze week lijkt makkelijker, nu nog even de hint van vandaag afwachten en op zoek gaan naar het voorwerp...
Ik bak ook helemaal niks van die adventsrace. Vorige week ook geen idee. Zal er vanmiddag eens op studeren. Dionne, wil jij geen hint geven?
Die van vorige week was makkelijk, van 7 en 9 kan ik helemaal niets maken. En dat terwijl er nu al mensen zijn die hem goed hebben.
Die van vandaag snap ik echt niet, vorige week had ik hem na hint 3. Vandaag een snelweg/afslag/knooppunt met een datum en een rondje? Vanavond maar eens even googelen ofzo.
Ik heb ook 4 invites weggegeven en maar 1 is actief en heeft level 2 bereikt. 2 hebben hem wel geactiveerd maar zijn niet actief en 1 heeft zich nog niet aangemeld.

Hopelijk komt het nog, anders wel zonde van m'n invites.
Ik heb nog een invite in de aanbieding!
Ik zoek een hobby, verveel me overdag ivm met wachten tot werkgever over de brug komt met een re-integratie traject.

Wat moet/mag/kan ik doen voor de invite Kanon?
anoniem_165516 wijzigde dit bericht op 11-12-2012 20:07
Reden: Woord vergeten
% gewijzigd
Ik heb hem goed! De eerste hint is niet zo belangrijk. Als je de locatie van de tweede hint weet, dan heb je het antwoord.
Eerste hint is wel handig...

Ik weet 'm ook, kan 'm alleen niet insturen, m'n telefoon is er vanochtend mee gekapt, krijg 'm niet meer uit herstelmodus en als 'ie niet aan de stoom hangt, doet 'ie helemaaaaaal niks (en ja, batterij is wel vol)... :(((((
Heb beide na twee dagen al goed!!

De eerste hint is de m in gebarentaal
Meesje, niet gaan voorzeggen, da's niet leuk.
Jullie weten de hint toch al?
Kerstklok en ik wel ja, maar van de rest weet je dat toch niet??
Voorzeggen is ook niet slim want dan help je de concurrentie :-)
Ik heb weer een invite in de aanbieding voor iemand die:

- een iPhone heeft

- heel actief wil zijn

- niet in mijn regio woont

Laat mij weten waarom jij een actieve roamler kan en wil zijn en jij krijgt van mij een invite :-)
aah... ik heb 1 opdracht al wel 3 keer gedaan, maar steeds afgekeurd!

Namelijk hoelang duurt het voordat een opdracht goedgekeurd wordt als je het tussen 8 en 21 uur instuurt.

Kan het echt nergens vinden...

iemand van jullie een idee?
quote:kerstklok schreef op 11 december 2012 @ 17:10:

Ik heb ook 4 invites weggegeven en maar 1 is actief en heeft level 2 bereikt. 2 hebben hem wel geactiveerd maar zijn niet actief en 1 heeft zich nog niet aangemeld.

Hopelijk komt het nog, anders wel zonde van m'n invites.Lieverd, ik heb hem eindelijk kunnen activeren. Gekl*&^t met mijn iPod Touch. Ben al dagen bezig om hem te updaten en hem te vertellen dat ik wél mijn GPS aan heb staan. Maar we komen weer een stukje verder: het aanmelden en activeren is gelukt (hij bleef steeds hangen in de installatie). Je hebt me erbij als vriend *zwaait*
Melice, even de FAQ doorspitten, ik had m zo gevonden.
ja echt Jusa?

Ik heb de FAQ wel 10 x doorgelezen maar kon het niet vinden.

Heb uiteindelijk gegokt en had het goed
Ik heb een iPhone, beloof heel actief te zijn en ik probeer al super lang een invite te krijgen want het lijkt me gewoon echt heel erg leuk!! Ik woon overigens in Friesland
Yeuh Tia Dalma, zet hem op! Vind het verder niet erg hoor. Kan me best voorstellen dat mensen afhaken. Ik ben soms ook weken niet actief en dan operns weer wel.
Hi Allemaal,

Ik ben ook al een tijd op zoek naar een invite! Ik woon tussen Amsterdam en Den Haag in.

Dus als iemand er 1 over heeft hou ik me aanbevolen!!
@cherylgirll: haha, dat klinkt enthousiast :-) Geef je e-mailadres maar, dan stuur ik je vanavond de invite :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven