Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:wdr schreef op 13 december 2012 @ 23:46:

[...]

Of Noord Korea Nee, ik houd van kaas.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:-no-nick- schreef op 13 december 2012 @ 23:47:

[...]

NEE trutje nie lekker NEE

Wanneer ben je jarig?

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:dubiootje schreef op 13 december 2012 @ 23:46:

Jaja, Nouschi. Nou weten we het wel.

Saaaaaar, hoe staat het nu met onze aandelenbeleggingen?Ohw sorry wist niet dat dat al zo duidelijk was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 23:27:

Maar goed, het forumcabaret is voorbij. Het was een geslaagde avond. Tot de volgende knoop.Cosi come sei
Vilma ben je er nog? Heb een interessant stukje gelezen over roken en altzheimer , je rookt toch niet meer?
quote:dubiootje schreef op 13 december 2012 @ 23:41:

[...]

Dat was bloedserieus.

En dan slaat de twijfel toe bij mij in dit soort topics. Moet ik onder de quote nu een zetten (de korrel zout) of een als in 'Meen je dat nou serieus?!' of een 8- als in 'OMG zij zit in het Groepje.

Dat maakt een forum nu zo ondoorzichtig als je relatief 'nieuw' bent. Je weet niet wat gangbare taal/reacties zijn. Dat schrikt mensen denk ik ook wel enigszins af. Door de reeds geopperde 'complottheorie' denk ik dat veel nieuwe meelezers bij voorbaat al afhaken en dus niet reageren. En dat vind ik best jammer.
quote:-no-nick- schreef op 13 december 2012 @ 23:52:

Vilma ben je er nog? Heb een interessant stukje gelezen over roken en altzheimer , je rookt toch niet meer?

Ja, ik ben er nog (half want probeer ook Lord of the rings te volgen)

Ik rook nog steeds niet.

Heb je het stukje gelezen op internet?
Dit effect heb ik in real life ook op mensen.
Ga in therapie!
O, en
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 13 december 2012 @ 23:56:

Dit effect heb ik in real life ook op mensen., ik ook. Had er ook bij moeten zetten op wie ik nou precies reageerde.
quote:Vilma schreef op 13 december 2012 @ 23:56:

[...]

Ja, ik ben er nog (half want probeer ook Lord of the rings te volgen)

Ik rook nog steeds niet.

Heb je het stukje gelezen op internet?

Ja best interessant om te lezen, wel ontzettend knap dat je niet meer rookt trouwens, hou vol!

Blaast rook uit
Vergeten niet hoor, Saaaaar, ik krijg alleen nooit een fatsoenlijk antwoord.
Ga in therapie!
@Iemoos:

Misschien is doen en zijn wie je bent en er op voorbereid zijn dat je alle reacties kan krijgen dan een handige? Dus ook reacties die je niet verwacht zien als ok zonder dat je het er mee eens bent? Ik zie namelijk niet in waarom ik rekening zou moeten houden met iemand die hier helemaal niet schrijft.

Ik denk dan: Schrijf en kom er achter en realiseer je dat je alle reacties kunt lezen. Dat is toch niet erg? Want in mijn ogen is dat de basis van alle fora.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 14 december 2012 @ 00:03:

@Iemoos:

Misschien is doen en zijn wie je bent en er op voorbereid zijn dat je alle reacties kan krijgen dan een handige? Dus ook reacties die je niet verwacht zien als ok zonder dat je het er mee eens bent? Ik zie namelijk niet in waarom ik rekening zou moeten houden met iemand die hier helemaal niet schrijft.

Ik denk dan: Schrijf en kom er achter en realiseer je dat je alle reacties kunt verwachten. Dat is toch niet erg? Want in mijn ogen is dat de basis van alle fora.

Eens. Het was weer eens zo'n wazige poging iets uiteen te zetten.

*En ik had nog zo beloofd niet meer in zo'n discussies mee te doen
quote:Enn schreef op 14 december 2012 @ 00:03:

@Iemoos:

Ik denk dan: Schrijf en kom er achter en realiseer je dat je alle reacties kunt verwachten. Dat is toch niet erg? Want in mijn ogen is dat de basis van alle fora.En dan zijn er ook nog mensen die eerst een tijd, soms jaren, meelezen waardoor je een aardige indruk krijgt van de mores op het forum en de inside jokes. Dan misschien eens een keer reageren en veel later misschien eens een topic openen.
quote:-no-nick- schreef op 14 december 2012 @ 00:00:

[...]

Ja best interessant om te lezen, wel ontzettend knap dat je niet meer rookt trouwens, hou vol!

Blaast rook uit *knijpt neus dicht *

Dank je, ik ben erg benieuwd, heb je een titel of valt het makkelijk te googlen?
quote:Vilma schreef op 14 december 2012 @ 00:09:

[...]

*knijpt neus dicht *

Dank je, ik ben erg benieuwd, heb je een titel of valt het makkelijk te googlen?

het EPA rapport, Stivoro ontkent natuurlijk alles, maar goed lees het maar.

Ga de binnenkant van mijn ogen bekijken dus trusten iedereen, enne Saaaar die slab is leuk voor mijn kleinkind
quote:mercadonna schreef op 14 december 2012 @ 00:14:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het eigenlijk gewoon het handigst als je je eigen naam houdt. Een ootje of een eetje erbij och. Anders is het te ernstig verwarrend inmiddels.
Spijker op de kop dus. Cool!
quote:mosdef schreef op 14 december 2012 @ 00:27:

Spijker op de kop dus. Cool!?
Miloo, dubiootjeootje dus?
Ga in therapie!
Dames, Eleonora zegt dat we naar bed moeten. Trustuh!
Ga in therapie!
Nou Enn bijnaqueen, Ik heb gewoon gelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven