Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 13 december 2012 om 21:38
quote:calvijn1 schreef op 13 december 2012 @ 20:57:
[...]
Ze zijn voor je zoontje
Moet lukken in een enveloppe
Mail je adres maar op renate92@hotmail.com
Hoe oud is je zoontje?
2,5 en totaal freak van alles wat wielen heeft.
(openlijk jaloers in mensen op scootmobiels! Veel cooler dan een loopfiets of kinderwagen!)
You've got mail!
[...]
Ze zijn voor je zoontje
Moet lukken in een enveloppe
Mail je adres maar op renate92@hotmail.com
Hoe oud is je zoontje?
2,5 en totaal freak van alles wat wielen heeft.
(openlijk jaloers in mensen op scootmobiels! Veel cooler dan een loopfiets of kinderwagen!)
You've got mail!
vrijdag 14 december 2012 om 10:25
vrijdag 14 december 2012 om 11:59
Hoi allemaal,
Hierbij bied ik mijn oude piano aan. Het mooie ding is bijna antiek (nog net geen 100 jaar oud), ik heb er als klein meisje op leren spelen en ben er gruwelijk aan verknocht. Kortom met pijn in m'n hart gaat ie weg. Het allerallerliefst wil ik gewoon dat hij ergens net zo'n fijn thuis krijgt als dat hij de afgelopen 35 jaar bij ons heeft gehad. Ik heb 'm ook op marktplaats staan, maar ik ben nooit zo goed in advertentieteksten en ik voel me er niet heel gelukkig bij om 'm op die manier weg te doen.
Afijn, als er hier iemand is die ik er gelukkig mee kan maken, dan hoor ik het graag.
Hierbij bied ik mijn oude piano aan. Het mooie ding is bijna antiek (nog net geen 100 jaar oud), ik heb er als klein meisje op leren spelen en ben er gruwelijk aan verknocht. Kortom met pijn in m'n hart gaat ie weg. Het allerallerliefst wil ik gewoon dat hij ergens net zo'n fijn thuis krijgt als dat hij de afgelopen 35 jaar bij ons heeft gehad. Ik heb 'm ook op marktplaats staan, maar ik ben nooit zo goed in advertentieteksten en ik voel me er niet heel gelukkig bij om 'm op die manier weg te doen.
Afijn, als er hier iemand is die ik er gelukkig mee kan maken, dan hoor ik het graag.
vrijdag 14 december 2012 om 13:30
vrijdag 14 december 2012 om 13:53
He wat jammer dinthe, bij mij gaat hij neiet passen maar ik wil heel graag een piano. Ik hoop dat hij een goed plekje vindt!
Ik heb heel diep lopen graven en heb toch eindlijk nog oets gevonden om weg te geven. Ik heb een ijscrusher en een aantal producten voor krullend haar die ik misschien 1 a 2 keer gebruikt heb maar niet zo fijn vond voor mijn haar.
@ marels, was het jou nog gelukt om het pakketje te sturen?
Ik heb heel diep lopen graven en heb toch eindlijk nog oets gevonden om weg te geven. Ik heb een ijscrusher en een aantal producten voor krullend haar die ik misschien 1 a 2 keer gebruikt heb maar niet zo fijn vond voor mijn haar.
@ marels, was het jou nog gelukt om het pakketje te sturen?
vrijdag 14 december 2012 om 14:21
vrijdag 14 december 2012 om 14:49
Ooh wauw Dinte! Ik zou'm zelf zo graag thuis willen hebben. Jammergenoeg hebben we er geen plek voor.
Ik werk met kinderen en bieden daar ook naschoolse activiteiten aan, waaronder zangles. Een piano zou fantastisch zijn om te hebben op de locatie. Maar ik kan me voorstellen dat je je piano liever in een "huiselijke kring" ziet staan. Het zal toch een beetje een emo-dingetje zijn, afstand doen? Mocht er verder niemand interesse hebben, wat ik me niet kan voorstellen, dan hou ik me aanbevolen!
Ik werk met kinderen en bieden daar ook naschoolse activiteiten aan, waaronder zangles. Een piano zou fantastisch zijn om te hebben op de locatie. Maar ik kan me voorstellen dat je je piano liever in een "huiselijke kring" ziet staan. Het zal toch een beetje een emo-dingetje zijn, afstand doen? Mocht er verder niemand interesse hebben, wat ik me niet kan voorstellen, dan hou ik me aanbevolen!
vrijdag 14 december 2012 om 16:46
vrijdag 14 december 2012 om 20:47
@Shenandoah: Ayla spaart Donald Duck plaatjes.
@Soep; nog niet, ben er nog niet aan toe gekomen.
@Dinte; Wauw, wat een geweldig aanbod, en wát een prachtige piano!!! Ik heb er geen plek voor en ik kan geen pianospelen, maar ik ben er zooooo verliefd op!
Ik zou er ook voor op het werk wel iets mee kunnen (ik werk in een bejaardenhuis), maar ik zou hem als ik jou was lekker aan een particulier geven.
@Soep; nog niet, ben er nog niet aan toe gekomen.
@Dinte; Wauw, wat een geweldig aanbod, en wát een prachtige piano!!! Ik heb er geen plek voor en ik kan geen pianospelen, maar ik ben er zooooo verliefd op!
Ik zou er ook voor op het werk wel iets mee kunnen (ik werk in een bejaardenhuis), maar ik zou hem als ik jou was lekker aan een particulier geven.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 14 december 2012 om 21:31
vrijdag 14 december 2012 om 22:24
Ik heb weer wat voor jullie peuter/kleuter (of voor jezelf )
- cdbox met de leukste liedjes van Annie M.G. Schmidt (3 cd's)
- 1 cd-luisterboek van Floddertje en het beertje Pippeloentje voorgelezen door Annie herself
- 1 cd-luisterboek Nijntje gaat naar de dierentuin
- 1 cd-luisterboek Beestenboel (de Gouden Boekjes)
- hemakleertjes mt 50-56 voor een jongen
- cdbox met de leukste liedjes van Annie M.G. Schmidt (3 cd's)
- 1 cd-luisterboek van Floddertje en het beertje Pippeloentje voorgelezen door Annie herself
- 1 cd-luisterboek Nijntje gaat naar de dierentuin
- 1 cd-luisterboek Beestenboel (de Gouden Boekjes)
- hemakleertjes mt 50-56 voor een jongen
Frankly my dear, I don"t give a damn