Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Sterkte Zoeb
Moggu..

Zoeb en familie,sterkte vandaag.Er brand hier weer een kaarsje voor jullie!
Gold,mijn berichtje nog gehad?Veel plezier op de vrijgezellendag!

Mamz,ben je nu je baan kwijt?Wat is er dan in hemelsnaam gebeurt?

Haaii lieve Gelf

Vandaag:

wassen en vouwen

kerstboom verder optuigen

boodschappen

stofzuigen
Alle reacties Link kopieren
Mogguh..

Ja Coetje, ik heb je berichtje gekregen. Er gaat vandaag een kaartje op de post.

Mijn lijf is nog brak van het werk maar ik zit aan dat vrijgezellengedoe vast dus ik ga mezelf bij elkaar rapen.

Mijn haar stijlen en in de kast iets zoeken om aan te trekken waar ik me de hele dag lekker in voel.

WV, ik begrijp niks van je laatste post .

Die link over Japan-China was trouwens wel leuk
Ik ben weer thuis.

Morgen meer. Ik ga wat slaap proberen in te halen.
Ik ben ook weer thuis. Broodnuchter,want ik was de bob.

Het is vast een heftige dag voor je geweest Zoebje.
Moggu...

Ik begin deze zondagochtend met een dikke voor Zoebie.
Vandaag staat op het lijstje:

verse tomatensoep maken

wassen en strijken

wc poetsen

stofzuigen

kijken welke taart ik ga maken
Zoeb
Mogguh....

Het was ondanks dat ik er geen zin in had toch wel erg gezellig gisteren.

Alleen het bowlen was wel erg zwaar voor mijn lijf.

Vandaag to do:

Mount Everest aan was wegwerken.
Ik ben ook een berg was weg aan het werken.

Op de BH een foto.

Het was een mooi afscheid van mijn moeder.

Heel saamhorig en fijn om met mijn broers en zussen dit zo te hebben mogen doen.

De mis was prachtig. Alle kleinkinderen die iets konden zeggen hadden iets opgeschreven voor oma en dat hebben ze alle 24 rondom de kist nog aan oma verteld. De herinneringen aan mijn moeder en schoondochter die het liedje van Adele zong en speelde op de gitaar. To make you feel my love

Ik had net Sam op schoot en er zijn wat tranen in zijn haartjes terecht gekomen. En alsof hij het voelde, bleef hij heel stil zitten.

Gister dagje bedhangen. Kraamvisite uitgesteld.

Heb raadselachtige post maar even verwijderd.. Komt erop neer dat ik niet weet hoe lang ik bij verwegproject kan blijven, opdrachtgever zit op de centjes en mag van werkgever vast niet tegen stagevergoeding ofzo daar gaan zitten.

In ieder geval komende week nog 2 dagen waarbij één uitstpapje/etentje.
Aha, nu snap ik het beter WV.

Ik hoop met je mee dat je op langere termijn ook nog een baan hebt.

Mijn contract loopt begin januari ook weer af.

Het zal wel verlengd worden. Dat begreep ik toch uit iets wat bazin afgelopen week tussen neus en lippen zei.

Heftig Zoeb. Hoe gaat het nu met jou?

Er ligt hier nog een kaart voor je. Sorry dat ie niet eerder op de post is gegaan, maar hij komt er dus wel aan.

Was nummer 4 draait.

Was 1 en 2 zijn al gevouwen en opgeruimd en was 3 zit in de droger.

Was 5, 6 en 7 liggen nog geduldig te wachten op hun beurt.

Ondertussen maakt Goldman een boodschappenbriefje voor de kerstboodschappen.
Heb momenteel twee projecten. Even afwachten wat het in januari wordt: project 1 of project 2 of beide projecten gecombineerd. Als er geen projecten zijn moet ik op komen draven bij het hoofdkantoor voor manusje-van-alles. Of verlofuren alvast inzetten en thuis wachten op een nieuw project..

Eerste culturele uitjes van 2013 zijn al gepland in ieder geval. Nu eindelijk eens was 1 bijelkaar rapen..
Ik ben de tel kwijt wat was betreft.

Er liggen er nog steeds drie, maar er zijn er ondertussen nog wat bij gekomen. En beide machines draaien nog steeds...

Ik vind dat ik wel een theetje heb verdiend.
Vandaag staat op het lijstje:

verse tomatensoep maken Was lekker!

wassen en strijken

wc poetsen

stofzuigen morgen boven,daar had ik geen zin meer in

kijken welke taart ik ga maken ga ik nu doen,suggesties welkom
De kaart komt wel Gold. Ik zie hem wel verschijnen.

Vanmiddag toch maar een kerstboom gehaald. Kan ik die langzaam maar zeker op gaan tuigen.
Appeltaart blijft altijd een succes Coetje.

En ik maak geregeld Optimeltaart, da's een Sonje Bakker gerecht.

Goed zo Zoeb, lekker bezig zijn met fijne dingen geeft je wat afleiding.

De laatste was zit nu in de droger. De manden zijn weer (voor heel even) leeg.

Morgen werk. En het zal een drukke dag worden met de kerstbestellingen. Ik ga dus maar fijn op tijd naar bed.
Mogguh

Op tijd gaan slapen is niet gelukt omdat ik Benjamin Button wilde afkijken.

Zometeen werken.

Fijne dag maiskes.
Mogguh,

Wat een lange film hè. Wel mooi en mooi gemaakt.

Ik dacht uit te slapen maar dat is niet gelukt. Ik ga het rustig aan doen.Op mijn gemak de kerstboom optuigen.

Gold werk ze. Begint de drukte nu al? Mij lijkt het dat maandag een stormdag moet gaan worden.

Coetje hoe is het?

Morgen moet ik naar Maastricht. Voor mijn pols. Ze gaan iets nieuws proberen. Heb daar wel een hard hoofd in, maar je weet het nooit. Ik had ook nooit gedacht dat ik nog van de pijn in mijn nier af zou komen en die is echt weg.
Coetje, ik kreeg net een broekzakgesprek van je.
Moggu..

Haha,ik zag het Gold,van dat gesprek,snap het niet,ding zit in mijn jaszak.Was het interessant?

Werk ze voor vandaag!

Zoeb,lekker rustig aan doen vandaag.Wat goed dat de pijn in je nier weg is.Nu gaan we duimen dat het met je pols ook goedkomt!!

Verder alles goed met iedereen?

Ik heb voor de komende weken wat uren bij,het jaar moet afgesloten worden en we gaan verhuizen met het bedrijf(3 deuren verderop)

Vandaag:

werken

paar boodschappen

strijken

wvttk
Haha die broekzakgesprekken zijn altijd leuk. Wij krijgen er regelmatig op het werk.

Druk Coetje als jullie gaan verhuizen. Ik hoorde van mijn broer dat het echt erg slecht gaat in de bouw. En die heeft nog nooit zonder werk gezeten.
Vriend heeft vorige week echt zijn best gedaan voor werk,maar de mensen willen niet meer gaan verbouwen,andere kozijnen oid.

Dus dat ik nu extra kan werken komt mooi uit
Zeker Coetje dat het slechte tijden zijn. Goed dat jij werkt.

Mijn boom staat weer. Gelukkig. Altijd fijn als het klaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven