Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Mogguh..

Ik doe mee Coetje:

To do vandaag:

Werken.

Toedels!
Werk ze Goldie!

Ik werk thuis vandaag,het is niet zo druk nu,en vanmiddag komt een vriendin op de koffie.

Ondertussen draaien de vaatwasser en wasmachine.

Die dip...ik was ook nog niet helemaal om,maar dit is met een spoeling dus na 6 keer wassen eruit.
Ik ben alweer thuis.

Het bleek vandaag niet zo enorm druk dus ik mocht weer naar huis.

Mijn vadertje gebeld en die komt straks op de koffie. Kan ie meteen een kerststukje uitkiezen en meenemen .
Mogguh

Ook van mij een knuffel naar Zoeb

Coe, dips zijn cool! Ik durf/kan het zelf niet met mijn donkere haar, of het zou rood moeten zijn of zo (helderheid van die kleur valt er snel uit). Over 'om zijn'.. ik hoop er relaxed over te zijn als het zich eenmaal aandient, die eigen smaak bij de mannen. In je pubertijd mag je spoken, toch. Al hoop ik dat tongpiercings of edele-delen-piercings of tattoos uit kunnen blijven tot na hun 18e. Haar groeit weer aan ;)

Watervrouw, ik heb de kerstkaarten al oneindig lang geleden opgegeven. Diegenen die nog wel binnenkomen zijn me dan wel dierbaar.

Verplicht vrij, dat lijkt me ook wel wat. Moet dit jaar zowat op alle bijzondere dagen werken. Volgend jaar wel vast vrije dagen aangevraagd voor een stukje kerst, een stukje carnaval en een beetje meivakantie. Als ik daar dan nog werk, op zich wel dubbel.
Is er kans dat je weg moet daar Mamz?

Piercings en tattoos zijn hier ook nog niet aan de orde gelukkig!

Roken gaat ze ook niet doen zegt ze,want anders krijgt ze geen autootje van vriend

Gold,je vadertje verblijdt met koffie en een mooi stukske?

Ik heb lekker met mijn kleine vriendinnetje geknuffeld.Dat is echt zo'n ieniemienie-meisje.Ze is al 14 maanden en heeft nog steeds maatje 62!Het is geen gezicht als je haar ziet lopen,klein popje.
Ja hoor, mijn vadertje is hier geweest.Verblijdt met koffie, een koffiekoek van de bakker natuurlijk, maar een kerststuk heb ik hem vergeten mee te geven...

Tja, die dips, Troela heeft ook donker haar dus zou er ook rood of zo in moeten en dat vind ik nou net nog even té. Piercings komen er voorlopig ook niet (streng he?) en Oudste denkt na over een tatoeage. Dat moet ze zelf weten want zij is tenslotte volwassen.

De meiden willen frieten eten dus we eten frieten.

Vanavond lekker Robinson kijken. Is het de laatste aflevering of krijgen we dit jaar weer zo'n cliffhanger?
Coetje, 14 maanden en maat 62? Is dat kindje wel gezond?
Ja helemaal gezond,was een klein,fijn popje toen ze werd geboren en dat is tot nu zo gebleven.

Lekker frieten!Hebben de kinderen hier ook op,ik had nog een kliekje zuurkool over dus dat heb ik opgegeten.

Vanavond ook ER kijken,volgens Oudste is het de finale,volgens tvgids nog niet..
Was lading 3 draait

De logeerkamer is in orde gemaakt

Taart voor morgen is gebakken

Boodschappen zijn gedaan

Tripje naar de huisarts zit er op

En nu ligt poes P op mijn schoot te slapen en Mmetje tegen me aan
Heb net maat 62 ingepakt (kraamkado). Da's klein!! (slab is net zo lang als het shirt) Of het maatkaartje klopt en of/wanneer het past weet ik nog niet. Als ik niet verkouden word kan ik zaterdag op kraamvisite.

Had in mei (!) een idee voor nieuwjaarskaart - ik was in Londen en werd gefotoshopt bij de Towerbridge; moet toch iets meer waar voor mijn geld van mijn impulsaankoop... - zal hem dadelijk eens in werktas stoppen dan denk ik er morgen misschien aan hem in te scannen.

Hier een kleine trouwe kerstkaartkring ondanks mijn wispelturigheid.
Ik heb vriendin ff gebeld,wat ze vandaag aanhad was 62 maar nu voornamelijk 68 met een enkele uitschieter naar 74.

Dat valt weer mee dan
Heb jij nog iets van Zoeb gehoord Coetje?

Over wanneer de uitvaart is en zo?

En heb jij Zoeb haar adres? Ik wil haar wel een kaart sturen eigenlijk..

Wat hebben jullie morgen te vieren Caribou?

Wel lekker knus zo Mmetje en PoesP samen met jou op de bank..
Ik ga haar morgen even een berichtje sturen,zal even kijken voor het adres,moet ik volgens mij wel hebben.App ik het je wel even.
Oke Coetje.

Nu: Robinson!
Net Maestro, nu hello goodbye.

Presentator in gesprek met een NLse moslima.

was draaien

was ophangen

foto's in werktas

poging 2 tot bioscoopdate met familie (morgen poging 3)

bank hangen

wekker zetten

melk drinken

bed met boekje

verkouden worden mag zondag pas, anders kraamvisite uitstellen..
En fb ertussendoor: http://sphotos-d.ak.fbcdn ... 934417382_249072738_n.jpg
Mogguh maiskes...

Ik bewaar je link even tot vanavond WV. Nu op iPhone en dat werkt niet zo lekker.

To do:

Werken
Moggu..

Gold,ik heb Zoeb een berichtje gestuurd,als ik iets hoor,laat ik het je weten.
Het is druk met heel veel regelen. Gisteren de kerkdienst in elkaar gezet en op papier. Drukke dag gehad. Het is fijn om bij de familie te zijn. Al komt er veel op de meiden af. Mijn broer waar ik slaap en waar moeder ook is heeft het er wel druk mee. Morgen is de begrafenis. Mam wordt met een witte koets naar de kerk gereden en naar het kerkhof.

Met mij gaat het redelijk. Met pijnstillers is het goed te doen. Al had ik het niet laten doen als ik dit had geweten. Dan had ik het uitgesteld. Morgen komen Jan en de kinderen en zaterdag ga ik dan meteen mee naar huis.

Ik zal later reageren op iedereen. De begrafenisondernemer is er.
Lieve Zoeb

Wat fijn dat je bij je familie bent en dat morgen Jan en de kinderen komen,heb je steun aan elkaar.Sterks..
Sterkte Zoeb!
Lieve Zoeb, ook eentje van mij

Ik denk aan je!
Ik geloof dat ik vandaag mijn toekomst bij mijn werk ernstig heb verknoeid. Boos worden tegen baas is niet slim, zelfs niet als je vindt dat je gelijk hebt.

Zoebie, sterkte als de begrafenis nog moet komen. Beetje onduidelijk uit je post. Heb je die gisterennacht gemaakt of echt vanochtend zoals er staat.
Strekte morgen bij de begrafenis Zoeb.

Oei Mamz ik dacht al zoiets te zien op Twitter. Wat heb je gedaan/gezegd wat zo erg is?

Na een dag werk zie ik het eigenlijk niet zitten om nog een keer de stad in te gaan, maar er is vanavond een boel te doen in mijn stadje en Goldman wil er even uit dus ik offer me maar op.
We zijn alweer thuis. Er was geen hol aan. Straks vroeg naar bed want er staat morgen een vrijgezellendag op de agenda.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven