Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zaterdag 15 december 2012 om 11:56
Mogguh..
Ja Coetje, ik heb je berichtje gekregen. Er gaat vandaag een kaartje op de post.
Mijn lijf is nog brak van het werk maar ik zit aan dat vrijgezellengedoe vast dus ik ga mezelf bij elkaar rapen.
Mijn haar stijlen en in de kast iets zoeken om aan te trekken waar ik me de hele dag lekker in voel.
WV, ik begrijp niks van je laatste post .
Die link over Japan-China was trouwens wel leuk
Ja Coetje, ik heb je berichtje gekregen. Er gaat vandaag een kaartje op de post.
Mijn lijf is nog brak van het werk maar ik zit aan dat vrijgezellengedoe vast dus ik ga mezelf bij elkaar rapen.
Mijn haar stijlen en in de kast iets zoeken om aan te trekken waar ik me de hele dag lekker in voel.
WV, ik begrijp niks van je laatste post .
Die link over Japan-China was trouwens wel leuk
zondag 16 december 2012 om 12:36
Ik ben ook een berg was weg aan het werken.
Op de BH een foto.
Het was een mooi afscheid van mijn moeder.
Heel saamhorig en fijn om met mijn broers en zussen dit zo te hebben mogen doen.
De mis was prachtig. Alle kleinkinderen die iets konden zeggen hadden iets opgeschreven voor oma en dat hebben ze alle 24 rondom de kist nog aan oma verteld. De herinneringen aan mijn moeder en schoondochter die het liedje van Adele zong en speelde op de gitaar. To make you feel my love
Ik had net Sam op schoot en er zijn wat tranen in zijn haartjes terecht gekomen. En alsof hij het voelde, bleef hij heel stil zitten.
Op de BH een foto.
Het was een mooi afscheid van mijn moeder.
Heel saamhorig en fijn om met mijn broers en zussen dit zo te hebben mogen doen.
De mis was prachtig. Alle kleinkinderen die iets konden zeggen hadden iets opgeschreven voor oma en dat hebben ze alle 24 rondom de kist nog aan oma verteld. De herinneringen aan mijn moeder en schoondochter die het liedje van Adele zong en speelde op de gitaar. To make you feel my love
Ik had net Sam op schoot en er zijn wat tranen in zijn haartjes terecht gekomen. En alsof hij het voelde, bleef hij heel stil zitten.
zondag 16 december 2012 om 12:58
Gister dagje bedhangen. Kraamvisite uitgesteld.
Heb raadselachtige post maar even verwijderd.. Komt erop neer dat ik niet weet hoe lang ik bij verwegproject kan blijven, opdrachtgever zit op de centjes en mag van werkgever vast niet tegen stagevergoeding ofzo daar gaan zitten.
In ieder geval komende week nog 2 dagen waarbij één uitstpapje/etentje.
zondag 16 december 2012 om 13:39
Aha, nu snap ik het beter WV.
Ik hoop met je mee dat je op langere termijn ook nog een baan hebt.
Mijn contract loopt begin januari ook weer af.
Het zal wel verlengd worden. Dat begreep ik toch uit iets wat bazin afgelopen week tussen neus en lippen zei.
Heftig Zoeb. Hoe gaat het nu met jou?
Er ligt hier nog een kaart voor je. Sorry dat ie niet eerder op de post is gegaan, maar hij komt er dus wel aan.
Was nummer 4 draait.
Was 1 en 2 zijn al gevouwen en opgeruimd en was 3 zit in de droger.
Was 5, 6 en 7 liggen nog geduldig te wachten op hun beurt.
Ondertussen maakt Goldman een boodschappenbriefje voor de kerstboodschappen.
Ik hoop met je mee dat je op langere termijn ook nog een baan hebt.
Mijn contract loopt begin januari ook weer af.
Het zal wel verlengd worden. Dat begreep ik toch uit iets wat bazin afgelopen week tussen neus en lippen zei.
Heftig Zoeb. Hoe gaat het nu met jou?
Er ligt hier nog een kaart voor je. Sorry dat ie niet eerder op de post is gegaan, maar hij komt er dus wel aan.
Was nummer 4 draait.
Was 1 en 2 zijn al gevouwen en opgeruimd en was 3 zit in de droger.
Was 5, 6 en 7 liggen nog geduldig te wachten op hun beurt.
Ondertussen maakt Goldman een boodschappenbriefje voor de kerstboodschappen.
zondag 16 december 2012 om 14:30
Heb momenteel twee projecten. Even afwachten wat het in januari wordt: project 1 of project 2 of beide projecten gecombineerd. Als er geen projecten zijn moet ik op komen draven bij het hoofdkantoor voor manusje-van-alles. Of verlofuren alvast inzetten en thuis wachten op een nieuw project..
Eerste culturele uitjes van 2013 zijn al gepland in ieder geval. Nu eindelijk eens was 1 bijelkaar rapen..
Eerste culturele uitjes van 2013 zijn al gepland in ieder geval. Nu eindelijk eens was 1 bijelkaar rapen..
zondag 16 december 2012 om 20:02
Appeltaart blijft altijd een succes Coetje.
En ik maak geregeld Optimeltaart, da's een Sonje Bakker gerecht.
Goed zo Zoeb, lekker bezig zijn met fijne dingen geeft je wat afleiding.
De laatste was zit nu in de droger. De manden zijn weer (voor heel even) leeg.
Morgen werk. En het zal een drukke dag worden met de kerstbestellingen. Ik ga dus maar fijn op tijd naar bed.
En ik maak geregeld Optimeltaart, da's een Sonje Bakker gerecht.
Goed zo Zoeb, lekker bezig zijn met fijne dingen geeft je wat afleiding.
De laatste was zit nu in de droger. De manden zijn weer (voor heel even) leeg.
Morgen werk. En het zal een drukke dag worden met de kerstbestellingen. Ik ga dus maar fijn op tijd naar bed.
maandag 17 december 2012 om 08:31
Mogguh,
Wat een lange film hè. Wel mooi en mooi gemaakt.
Ik dacht uit te slapen maar dat is niet gelukt. Ik ga het rustig aan doen.Op mijn gemak de kerstboom optuigen.
Gold werk ze. Begint de drukte nu al? Mij lijkt het dat maandag een stormdag moet gaan worden.
Coetje hoe is het?
Morgen moet ik naar Maastricht. Voor mijn pols. Ze gaan iets nieuws proberen. Heb daar wel een hard hoofd in, maar je weet het nooit. Ik had ook nooit gedacht dat ik nog van de pijn in mijn nier af zou komen en die is echt weg.
Wat een lange film hè. Wel mooi en mooi gemaakt.
Ik dacht uit te slapen maar dat is niet gelukt. Ik ga het rustig aan doen.Op mijn gemak de kerstboom optuigen.
Gold werk ze. Begint de drukte nu al? Mij lijkt het dat maandag een stormdag moet gaan worden.
Coetje hoe is het?
Morgen moet ik naar Maastricht. Voor mijn pols. Ze gaan iets nieuws proberen. Heb daar wel een hard hoofd in, maar je weet het nooit. Ik had ook nooit gedacht dat ik nog van de pijn in mijn nier af zou komen en die is echt weg.
maandag 17 december 2012 om 08:55
Moggu..
Haha,ik zag het Gold,van dat gesprek,snap het niet,ding zit in mijn jaszak.Was het interessant?
Werk ze voor vandaag!
Zoeb,lekker rustig aan doen vandaag.Wat goed dat de pijn in je nier weg is.Nu gaan we duimen dat het met je pols ook goedkomt!!
Verder alles goed met iedereen?
Ik heb voor de komende weken wat uren bij,het jaar moet afgesloten worden en we gaan verhuizen met het bedrijf(3 deuren verderop)
Vandaag:
werken
paar boodschappen
strijken
wvttk
Haha,ik zag het Gold,van dat gesprek,snap het niet,ding zit in mijn jaszak.Was het interessant?
Werk ze voor vandaag!
Zoeb,lekker rustig aan doen vandaag.Wat goed dat de pijn in je nier weg is.Nu gaan we duimen dat het met je pols ook goedkomt!!
Verder alles goed met iedereen?
Ik heb voor de komende weken wat uren bij,het jaar moet afgesloten worden en we gaan verhuizen met het bedrijf(3 deuren verderop)
Vandaag:
werken
paar boodschappen
strijken
wvttk